2026-03-02, 11:25
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Stephanie har ju en relation, varför sitter hon och flåsar på gladiatorn? Börjar lessna på henne.

Hon är väl brunstig
Citera
2026-03-02, 11:31
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Tycker inte hon är värre än någon annan därinne...du hatar henne väl säkert för att hon är trans...

Så är det nog. Många har aversion mot Vanessa för det tydligen. Dock inte jag.

Vi har ju faktiskt fått se det även i de senaste avsnitten att det Steffi sagt till Vanessa har hon ljugit om och nu förnekar Steffi det. Likaså Ahmed.
Det ÄR en utfrysning som pågår och Steffi skyller på Vanessa medan hon Steffi håller i taktpinnen och de andra ynkryggarna jamsar med.

Visst det ÄR ett spel men känns rätt taskigt då Alla deltagarna gaslightar Vanessa
Citera
2026-03-02, 11:47
Medlem
aina08s avatar
Saknar redan Angelica.
Roligaste och gulligaste deltagaren. (hur lyckades hon hugga sig själv med kniv i ryggen!??!?)
Tyvärr var hon kass på tävlingarna.
Hade inte någon koll på henne innan Farmen men nu när jag kollar in hennes Instagram... Jäklar vilken pingla!!!
Hon kommer att vara saknad länge.

Edit.
Såg nu ett klipp om där hon berättar om "Kniven i ryggen".
Dom fick en filékniv för att kunna ta hand om en fisk, som dom fick i belöning.
Kniven var väldigt vass och Angelica får iden att man kan använda kniven för att raka benen med.
När hon ska till Torpen ska hon sno med sig kniven. Lägger den i sin väska och när hon sen ska filmas med att ta på sig väskan för att gå går kniven igenom väskan och in i ryggen.
Det uppstår kalabalik och hon körs till sjukhus och får sy 4 stygn.
När hon kommer tillbaka, lagom till tävling på Torpen är hon drogad av smärtstillande men vill ändå vara med i tävlingen som hon förlorar.
Senast redigerad av aina08 2026-03-02 kl. 12:18.
Citera
2026-03-02, 14:09
Medlem
Bakarettans avatar
Varför det inte i årets säsong finns grisar är väl uppenbart. Ahmed är ju muslim. Och varför" man" även kan möta "kvinna" på tinget är också uppenbart. Allt för att stödja det wokesamhälle vi lever i idag. Och för att stödja dess muslimer som på allvar kommer att ta över så hjälper produktionen dessa på traven genom att godkänna deras krav.
Vanessa skrevar med benen mer än vad en redig karl gör när han sitter ner. Hennes fruktlösa försök att vara manlig är bara patetiskt. Sprider skit omkring sej och har mage att sitta i TV och tycka synd om sej själv. Och nej...jag tycker inte om människor som ljuger för egen vinning. Där har vi Alex, Vanessa, Achmed och Stephanie. Ingen av dem är en värdig vinnare. Heja Niklas eller Bosse!
Senast redigerad av Bakarettan 2026-03-02 kl. 14:11. Anledning: Fel formulerat
Citera
2026-03-02, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Varför det inte i årets säsong finns grisar är väl uppenbart. Ahmed är ju muslim. Och varför" man" även kan möta "kvinna" på tinget är också uppenbart. Allt för att stödja det wokesamhälle vi lever i idag. Och för att stödja dess muslimer som på allvar kommer att ta över så hjälper produktionen dessa på traven genom att godkänna deras krav.
Vanessa skrevar med benen mer än vad en redig karl gör när han sitter ner. Hennes fruktlösa försök att vara manlig är bara patetiskt. Sprider skit omkring sej och har mage att sitta i TV och tycka synd om sej själv. Och nej...jag tycker inte om människor som ljuger för egen vinning. Där har vi Alex, Vanessa, Achmed och Stephanie. Ingen av dem är en värdig vinnare. Heja Niklas eller Bosse!
Håller med dig, men bara om det sista. Bosse for Farmen-vinnare 2026.
Citera
2026-03-02, 15:31
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
De här uppfattningarna är du nog ganska ensam om

Nej vettu vad jag har samma uppfattning om vad som sa's mellan Steffi och Wincent.

Enligt W skulle de vänta med att sy ihop täcket tills W hade gett Farmen ALLA rutor från Torpet. S frågade och frågade W (flera ggr) om de inte skulle sy ihop täcket innan - W svarade Nej alla ggr!

Så 'byttan" har rätt i det h*n skriver!
Citera
2026-03-02, 15:37
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Saknar redan Angelica.
Roligaste och gulligaste deltagaren. (hur lyckades hon hugga sig själv med kniv i ryggen!??!?)
Tyvärr var hon kass på tävlingarna.
Hade inte någon koll på henne innan Farmen men nu när jag kollar in hennes Instagram... Jäklar vilken pingla!!!
Hon kommer att vara saknad länge.

Edit.
Såg nu ett klipp om där hon berättar om "Kniven i ryggen".
Dom fick en filékniv för att kunna ta hand om en fisk, som dom fick i belöning.
Kniven var väldigt vass och Angelica får iden att man kan använda kniven för att raka benen med.
När hon ska till Torpen ska hon sno med sig kniven. Lägger den i sin väska och när hon sen ska filmas med att ta på sig väskan för att gå går kniven igenom väskan och in i ryggen.
Det uppstår kalabalik och hon körs till sjukhus och får sy 4 stygn.
När hon kommer tillbaka, lagom till tävling på Torpen är hon drogad av smärtstillande men vill ändå vara med i tävlingen som hon förlorar.

Nästan rätt. Angelica frågade Steffi om hon kunde ta med filékniven till Torpet och Steffi svarade Ja. Så hon "snodde inte" med sig den kniven.

Vart filékniven är nu är det väl ingen som vet - kanske på sjukhuset i Småland
Citera
2026-03-02, 16:03
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Mmm..förstår det. Varför du inte håller med om allt jag skrev.
Citera
2026-03-02, 16:09
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Mmm..förstår det. Varför du inte håller med om allt jag skrev.
Citera
2026-03-02, 17:29
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Nästan rätt. Angelica frågade Steffi om hon kunde ta med filékniven till Torpet och Steffi svarade Ja. Så hon "snodde inte" med sig den kniven.

Vart filékniven är nu är det väl ingen som vet - kanske på sjukhuset i Småland
Så tolkade jag det från Angelicas instagram-klipp. Men kanske hörde fel. Spelar inte så stor roll.
Hade länge funderat över hur hon lyckats sätta en kniv i sin egen rygg
Kniven tog nog produktionen.
Nu har dom väl bara vanliga äldre moraknivar för att tälja med.
Citera
2026-03-02, 17:36
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Så tolkade jag det från Angelicas instagram-klipp. Men kanske hörde fel. Spelar inte så stor roll.
Hade länge funderat över hur hon lyckats sätta en kniv i sin egen rygg
Kniven tog nog produktionen.
Nu har dom väl bara vanliga äldre moraknivar för att tälja med.

Troligtvis har produktionen den. De (förman Steffi) hade fått den på Torpet när de skulle filéa fisk.
Citera
2026-03-02, 17:40
Medlem
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Bosse kan ju inte vinna en tävling och Niklas både snodde smöret och ljög om det han svor tom på sina barn det inte var han som tog det, men Achmed visste ju sedan precis vart det låg för Niklas berättat det för honom.

Inga direkta personer som ens har chans att vinna, eller är värdiga.
Senast redigerad av Blessed81 2026-03-02 kl. 18:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in