2026-03-02, 06:23
Medlem
Gotyourbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Glöm inte Asiatiska butiken i Malmö 😂
Del 2 av turkiet-vloggen!!
Citera
2026-03-02, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever

+ den FRUKTANSVÄRDA menssmärtan från absoluta helvetet och blödningarna som tar sig igenom 18 maxibindor plus supersize tampong på 1 timme

Den som gör att hon inte kan ta hand om sitt barn,.blir låst hemma pga det blöder så mkt.
Citera
2026-03-02, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Den som gör att hon inte kan ta hand om sitt barn,.blir låst hemma pga det blöder så mkt.

Vad bra att mensen blev så mycket mer hanterlig över bara en natt!
Citera
2026-03-02, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
+ högskoleprovet skulle hon väl göra? Och söka utbildningar?

+ visst skulle hon få sprutor i uNdErReDeT med jämna mellanrum som en del i att fixa den GROVA förlossningsskadan?

+ spiralen som ska sättas in nästa vecka….

+ alla hemmaprojekt

+ den FRUKTANSVÄRDA menssmärtan från absoluta helvetet och blödningarna som tar sig igenom 18 maxibindor plus supersize tampong på 1 timme
Högskoleprovet är ju i april men hon har nog ändå inte anmält sig. Ansökan till höstens kurser på högskolan/univetsitet har väl inte öppnat upp ännu. Inte för att jag tror att hon är seriös där heller🙈.
Men allt annat är locket på tom hennes menssnack som förövrigt är helt ointressant för 99,99% av hennes följare och "spökföljare"😂
Citera
2026-03-02, 11:24
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
ADHD utredning 🥳
Citera
2026-03-02, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
ADHD utredning 🥳

Herregud.. så för att hon är kass på att slutföra saker tror hon att hon har ADHD.
Citera
2026-03-02, 11:31
Medlem
Hanna har gjort en video i stories om att hon inte mår bra och att hennes hjärna är konstant uppe i varv. Tycker det är bra att hon berättar det. Då får man lite mer förståelse för sitt mående
Citera
2026-03-02, 11:32
Medlem
dznBots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Varför är Hanna så besatt av sin barndom? Verkligen så märkligt beteende.

Alltså fine om man nån gång ibland säger att nåt påminner om barndomen, men hon gör det så ofta och verkar lite besatt av att få återuppleva sin barndom i allt möjligt.

Det kanske blir så när en förälder dör lite tidigare än förväntat. Just detta tycker jag inte är så konstigt.
Citera
2026-03-02, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dznBot
Det kanske blir så när en förälder dör lite tidigare än förväntat. Just detta tycker jag inte är så konstigt.
Hon var väl vuxen när han dog?
Citera
2026-03-02, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dznBot

Men hennes pappa dog ju när Hanna var vuxen.
Citera
2026-03-02, 11:39
Medlem
Ni med erfarenhet, tror ni Hanna har ADHD? De jag känner som har det har helt andra egenskaper än hon. Alltså hon känns otroligt lat? De jag känner med ADHD har liksom tusen bollar i luften. Det skulle aldrig Hanna kunna ha. Hyperdelen känns hon så långt ifrån? Men jag kan egentligen ingenting om detta.
Citera
2026-03-02, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Herregud.. så för att hon är kass på att slutföra saker tror hon att hon har ADHD.

Hur kan hon redan ha fått starta en adhd-utredning? Väldigt snabbt förlopp om hon inte ljuger om vissa delar för sina följare.

Jag menar, har hon redan startat själva utredningen eller har hon fått en remiss för att göra en ev. utredning?
Man vet aldrig med Hanna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in