2026-03-02, 07:46
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är så konstigt att dessa element tycker att hon bara skulle ruska på sig och sen var allt bra.
Självklart är det en stor sorg att bli bedragen och sedan lämnad. Det tar sin tid och nu verkar hon kommit ifatt sig själv. Hon har bra stöd omkring sig.
Lillflickan går på dagis och träffar en barnpsykolog vilket är jättebra. Lillflickan har fått en turbulent start i sitt liv. Nu får hon landa.

Jag förstår att Julia är besviken på att lillflickan exkluderas av sin far.
Han verkar inte vara helt ärlig mot vare sig Julia eller Linnéa.
Jag tror dock att han själv inte fattar det. Han verkar ha svårt för empati och sympati. Mest sympati. Han kör sitt race som en bulldozer.

Lillflickan och Julia förtjänar verkligen allt gott och att få må bra. Det sticker i somligas ögon och det förstår jag när dom själva står kvar och trampar på samma tragiska plats i livet. Julia kanske inte varit den ultimata och bästa mamman med allt hon gått igenom men hon har absolut tagit till sig kritik och gör sitt bästa för att ändra på det och ge flickan den trygga uppväxt hon förtjänar.
Citera
2026-03-02, 09:18
Medlem
Citat:
Alltså det är helt fullkomligt vidriga människor som i samlad attack går på en kvinna som dessutom är helt normalviktig och är fin.

Men säger någon något om Linnéa då jäklar blir det liv.

Man börjar ju undra om det inte finns en sekt med där i svansen efter Linnéa.

Vafasen, de borde ju vara glada nu när den där dokumentären är ute och den superduktiga BG är nominerad till guldspaden för att han kan läsa några sidor chatt och plocka lite här och där.
Låta några andra journalister kosta oss skattebetalare en stor summa till absolut ingen nytta.

Vad är det här för stolleprov?

Linneas svans är självklart stressade eftersom till och med dom tycker att makarna Lundström är tappade.
De klarar inte ens av att försvara dom på ett anständigt sätt längre.
Utan det gapas om Julias kroppsvikt istället. Så det är ganska uppenbart att svansen har förlorat.
Citera
2026-03-02, 10:11
Medlem
Citat:
Alltså det är helt fullkomligt vidriga människor som i samlad attack går på en kvinna som dessutom är helt normalviktig och är fin.

Men säger någon något om Linnéa då jäklar blir det liv.

Man börjar ju undra om det inte finns en sekt med där i svansen efter Linnéa.

Vafasen, de borde ju vara glada nu när den där dokumentären är ute och den superduktiga BG är nominerad till guldspaden för att han kan läsa några sidor chatt och plocka lite här och där.
Låta några andra journalister kosta oss skattebetalare en stor summa till absolut ingen nytta.

Vad är det här för stolleprov?

Ja det är verkligen glädjande att BGB och Hatet nominerats till en guldspade.
Citera
2026-03-02, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Absolut inte. Jag vet hur hon har sätt ut och den bilden är svår att radera från näthinnan när hon vägde 200kg. Och hon är inte vacker. Om hon gått ned i vikt nu så spelar hennes fula ansikte tydligen ingen roll längre alltså? Skämtar ni? Turk ansiktet som legat med book.

Du utgår ifrån vad du tycker om Julia. Många andra tycker olika
Citera
2026-03-02, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Chrippa har ju sagt att han skulle ta livet av sig om han hamnar i fängelse. Stackarn. Tycker så synd om honom. Häktet har jag hört är mycket värre än fängelse? Ingen tillgång till gym och saft o bulle i häktet? Fängelse är däremot lyx.
Chrippa sitter o skakar bur bland gängkriminella.. kan inte vara lätt

Dont do the crime then. Det är inte synd om honom någonstans.
Citera
2026-03-02, 10:29
Medlem
Citat:
Jag är faktiskt normalviktig och håller igång eftersom en sund kropp och motion gör att jag mår bra.

Det är ju så att Marika och Christer har blivit offentliga eftersom de är med i den sk dokumentären som i allra högsta grad ingår i dramat som vi diskuterat i några år nu. Det är båda två så klart medvetna om dvs att de hamnar i diskussioner kring Medviktarnas sk dokumentär.
Skilleras har säkerligen, med sin hetsighet pushat på alla.

Undrar hur länge det dröjer innan det blir anmälningar om förtal/grova förtal.
Vi får se.

Jag antar att Anjo, Jocke och Rask ser och samlar på sig.
Lika mycket antar jag att alla som har gett sin del till ffa Fru Medvikt är glada nu.

Jag undrar om det var denna dokumentären Chrippa och Linnéa skulle vara med i?
Den som han pratade om efter Hatet släppts.
Jag tänker, du vet ju allt om allt som sker runt Chrippa.

1. Ja det var denna dokumentär 😆

2. Rask Anjo och Jocke har redan samlat på sig massa motbevis när anmälningar om förtal kommer så de läggs ner.
Citera
2026-03-02, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Dont do the crime then. Det är inte synd om honom någonstans.

Ändå tycker du synd om Julia för ynka 21 dagar.

När ska hon inställa sig?

Vore väl bäst att få det gjort eftersom det måste vara jobbigt att ha det hängande över sig tänker jag.
Citera
2026-03-02, 10:31
Medlem
Citat:
Det är så konstigt att dessa element tycker att hon bara skulle ruska på sig och sen var allt bra.
Självklart är det en stor sorg att bli bedragen och sedan lämnad. Det tar sin tid och nu verkar hon kommit ifatt sig själv. Hon har bra stöd omkring sig.
Lillflickan går på dagis och träffar en barnpsykolog vilket är jättebra. Lillflickan har fått en turbulent start i sitt liv. Nu får hon landa.

Jag tror dock att han själv inte fattar det. Han verkar ha svårt för empati och sympati. Mest sympati. Han kör sitt race som en bulldozer.

Dottern har fått det mycket bättre sedan farsan gick ur bilden och Jocke började ställa lite krav på Julia.
Citera
2026-03-02, 10:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Han har inte exkluderat flickan. Det är Julia, (och Jocke) som stängt honom ute från barnet.
Det är inget som kommer att kunna döljas i framtiden. Det finns gott om dokumentation på hur Julia betett sig för att hämnas att han ratat henne och valde Linnea.
Citera
2026-03-02, 10:41
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Dottern har fått det mycket bättre sedan farsan gick ur bilden och Jocke började ställa lite krav på Julia.

Verkligen, så bra att hon äntligen får gå till en barnpsykolog också. Den personen får nog höra både det ena och det andra så det finns gott om underlag och skäl till varför hon ska hållas långt borta från den elaka styvmoder.
Citera
2026-03-02, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Synd att både kräftan och Linnea hatar sådana som henne för hon är sjukskriven och går på bidrag. Man lär vara långt upp i… om man trots det hjälper några som dom enbart pga hat 🤷🏻‍♀️

Kul att Christer klagade på att Rask inte jobbar när frugan och ungen inte jobbar 😆
Citera
2026-03-02, 10:50
Medlem
Citat:
Men hon fick nobben av Chrippas försvarsadvokat 😆

Jaha, berätta mer.

Varför och när var hon i kontakt med Chrippas försvarsadvokat?

Kan inte minnas att det kommit fram något sådant i tråden.

Minns däremot att någon/några reagerade på det här med den påstådda stämplingen och att Jocke råkade försäga sig innan han ska ha meddelats om det. Men det är ju länge sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in