2026-03-02, 00:52
Medlem
Hinken klarade inte av matematiken för att komma in på högakola.

Jag förstår varför: https://youtube.com/shorts/8hjtAK0nWtY?si=l_F9l8osErKFk5hp
Citera
2026-03-02, 02:04
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Linnea tyckte det var toppen att behålla graviditeten nu när båda riskerar fängelsestraff.

Vilket föräldramaterial…, stackars unge.
Citera
2026-03-02, 02:16
Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Rör sig inte om avundsjuka utan folk har helt enkelt olika ideal.

En del föredrar paddor och andra föredrar tränade hälsosamma kroppar.

Julia kan åtminstone bli med barn
Citera
2026-03-02, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Nej, det är feta och osäkra som blir kränkta över att det finns de som säger som det är - Julia är en padda.

En padda i grisrosa overall. Har hon inga andra kläder? Bar tom overallen i tingsrätten.

Alla tycker Julia är hetare.
Linnea kan inte ens vara smal på eget initiativ, hon är totalmisslyckad anorektiker - hon har ingen självdisciplin eller koll på kcal. Så hon fick börja hjälpa kroppen på traven med centralstimulant så hon kan få känna sig lite smal och märkvärdig. Och i brist på vänner eller faktiska följare aktivt jaga rampljuset på andra sätt tex genom att försöka för mycket och vinka stort till småstads-journalisten som råkar närvara, på hennes make-på-distans-rättegång. För att sedan flina upp sig på samma bilder som denne makes familj som aktivt icke-ler och verkligen inte verkar orka bry sig längre om hatet de känner mot henne råkar förevigas.
Insikter som aldrig kommer nå henne för att hon är stendum.

Men också för upptagen med att desperat komma på hur faktiskt måste bete sig för att få honom att inte lämna henne.
Citera
2026-03-02, 05:49
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devilapa
Massa OT in tråden igen.
Är ni bakfulla och ångest laddade eftersom Chrille nu går i vecka nr 7 som frihetsberövad?
Dags att vi spekulerar lite mer kring mannen det ska handla om i denna tråd.

Vad har madrassen för färg?
Hur många kilon har Chrippa gått ner?
Hur mycket psykiskt lidande har han?
Osv
Fyll gärna på!

Ja att det inte försvinner inlägg är ju sjukt.

Vad för färg har galonmadrassen?
Hur ser chrippens kropp ut just nu utan träning o testo? Den bör väl ha börjat bli lite fladdrig nu kan jag tänka mig.
Psykiskt tror jag han har blivit riktigt knäckt. Man vet ju att han är vek utanför murarna. Blir inte bättre där inne.
Citera
2026-03-02, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Ska du ljuga så gör det bra istället.

Alltså det är helt fullkomligt vidriga människor som i samlad attack går på en kvinna som dessutom är helt normalviktig och är fin.

Men säger någon något om Linnéa då jäklar blir det liv.

Man börjar ju undra om det inte finns en sekt med där i svansen efter Linnéa.

Vafasen, de borde ju vara glada nu när den där dokumentären är ute och den superduktiga BG är nominerad till guldspaden för att han kan läsa några sidor chatt och plocka lite här och där.
Låta några andra journalister kosta oss skattebetalare en stor summa till absolut ingen nytta.

Vad är det här för stolleprov?
Citera
2026-03-02, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Ja det är ren och skär kvinnlig avundsjuka mot Julia.

Hundra procent. Jag undrar bara varför? Fattar inte hur Julia kan få folk att totalt tappa vett och sans
Citera
2026-03-02, 06:59
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Alltså det är helt fullkomligt vidriga människor som i samlad attack går på en kvinna som dessutom är helt normalviktig och är fin.

Men säger någon något om Linnéa då jäklar blir det liv.

Man börjar ju undra om det inte finns en sekt med där i svansen efter Linnéa.

Vafasen, de borde ju vara glada nu när den där dokumentären är ute och den superduktiga BG är nominerad till guldspaden för att han kan läsa några sidor chatt och plocka lite här och där.
Låta några andra journalister kosta oss skattebetalare en stor summa till absolut ingen nytta.

Vad är det här för stolleprov?

Jag tror att det svider riktigt hos frugan och hennes svans att Julia nu ser ut som hon gör (skitsnygg!) och inte är det minsta ledsen eller påverkad över att kräftan är i buren. Samt att Linnea riskerar ett mycket längre straff än henne.

Det var ju Linnea som lyckades ta den store kända Kräftan från Julia och hon verkar gå igång på (precis som sitt följe) att Julia skulle vara fortsatt kär i kräftan och göra allt för att få honom tillbaka. Hur kan Julia INTE fortsätta vara tjock och tråna efter sitt ex så som planen var? HUR?
Citera
2026-03-02, 07:18
Medlem
HeligaBrittas avatar
Chrippa har ju sagt att han skulle ta livet av sig om han hamnar i fängelse. Stackarn. Tycker så synd om honom. Häktet har jag hört är mycket värre än fängelse? Ingen tillgång till gym och saft o bulle i häktet? Fängelse är däremot lyx.
Chrippa sitter o skakar bur bland gängkriminella.. kan inte vara lätt
Citera
2026-03-02, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hur fet är du då?
Och varför drar du in andra istället för att hålla din diskussion med Birgitta till vad ni tycker om just Julia .. ?

Jag är faktiskt normalviktig och håller igång eftersom en sund kropp och motion gör att jag mår bra.

Det är ju så att Marika och Christer har blivit offentliga eftersom de är med i den sk dokumentären som i allra högsta grad ingår i dramat som vi diskuterat i några år nu. Det är båda två så klart medvetna om dvs att de hamnar i diskussioner kring Medviktarnas sk dokumentär.
Skilleras har säkerligen, med sin hetsighet pushat på alla.

Undrar hur länge det dröjer innan det blir anmälningar om förtal/grova förtal.
Vi får se.

Jag antar att Anjo, Jocke och Rask ser och samlar på sig.
Lika mycket antar jag att alla som har gett sin del till ffa Fru Medvikt är glada nu.

Jag undrar om det var denna dokumentären Chrippa och Linnéa skulle vara med i?
Den som han pratade om efter Hatet släppts.
Jag tänker, du vet ju allt om allt som sker runt Chrippa.
Citera
2026-03-02, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Jag tror att det svider riktigt hos frugan och hennes svans att Julia nu ser ut som hon gör (skitsnygg!) och inte är det minsta ledsen eller påverkad över att kräftan är i buren. Samt att Linnea riskerar ett mycket längre straff än henne.

Det var ju Linnea som lyckades ta den store kända Kräftan från Julia och hon verkar gå igång på (precis som sitt följe) att Julia skulle vara fortsatt kär i kräftan och göra allt för att få honom tillbaka. Hur kan Julia INTE fortsätta vara tjock och tråna efter sitt ex så som planen var? HUR?

Det är så konstigt att dessa element tycker att hon bara skulle ruska på sig och sen var allt bra.
Självklart är det en stor sorg att bli bedragen och sedan lämnad. Det tar sin tid och nu verkar hon kommit ifatt sig själv. Hon har bra stöd omkring sig.
Lillflickan går på dagis och träffar en barnpsykolog vilket är jättebra. Lillflickan har fått en turbulent start i sitt liv. Nu får hon landa.

Jag förstår att Julia är besviken på att lillflickan exkluderas av sin far.
Han verkar inte vara helt ärlig mot vare sig Julia eller Linnéa.
Jag tror dock att han själv inte fattar det. Han verkar ha svårt för empati och sympati. Mest sympati. Han kör sitt race som en bulldozer.
Citera
2026-03-02, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Chrippa har ju sagt att han skulle ta livet av sig om han hamnar i fängelse. Stackarn. Tycker så synd om honom. Häktet har jag hört är mycket värre än fängelse? Ingen tillgång till gym och saft o bulle i häktet? Fängelse är däremot lyx.
Chrippa sitter o skakar bur bland gängkriminella.. kan inte vara lätt

Han kunde valt ett annat liv. Det gjorde hsn inte.
Enligt några i tråden är det häktet inte så farligt. Men visst, det är säkert inte en dans på rosor.

Ja han sa det till Jocke. Men jag tror gränsen då var 7 elker 9 år. Kommer inte ihåg exakt.

Men det hindrade inte honom att fortsätta i samma bana viljet han nu får skörda
Hade han lyssnat på Jocke från början hade han säkerligen suttit i Spanien och njutit av livet.

Det får ju vänta ett tag nu. Men han kommer ju ut så småningom och han skulle ju ta ett vanligt jobb sa han.
Det kan han säkert göra i Spanien om han sköter sina kort rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in