2026-03-01, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Starmer ger nu USA full access till brittiska baser att agera från i krigsområdet - så eskaleringen fortgår
Hämnd kommer nog fan att ske på hemmaplan i England ska ni se....

Saudis kronprins MSB (han som lät slakta journalisten Khashoggi på ambassaden) gav igår klartecken till USA och sa samtidigt att Saudi kommer bomba Iran om regimen attackerar med fler drönare.
Citera
2026-03-01, 23:20
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckingDuck
Fan vad gott att se NATO fungera tillsammans igen.
Snart nog hakar väl våran försvarsminister Pålle på tåget - måste ju ställa upp för "US first"
Citera
2026-03-01, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87
Högst tveksamt att någon betydande del kommer återvända. Ingen från balkan återvände i stort sett, inga syrier vänder hem, eritrianer.. chilenare? Folk bygger upp ett liv där de hamnar och skiter fullkomligt i hemlandet. Förutom retoriskt. Då är alla patrioter och deras hemländer är alltid bättre än Sverige på allt.

Kan vara så, ett hinder för att återvända till sina hemländer är ofta att det är sjukt överbefolkade länder. Även Sverige börjar lida av överbefolkning. Men vi får se hur det går. Jag hoppas i allafall att många iranier väljer att återvända till sitt hemland Iran och hjälpa till att bygga upp landet.
Citera
2026-03-01, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Det uttalade målet? Så du grundar det på att de attackerande parterna säger sig vilja sprida godhet. Okidoki.

Men förfan.. Trump har ju sagt det flera ggr. Först bombkampanj, sedan uppmaningen till iranska folket att ta vid och forma sin egen framtid och att USA kommer stötta detta.
Citera
Medlem
Fieldxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Om det stämmer det jag hört så kommer snart en Fatwa utfärdas med anledning av vad som sker. Då kommer helvetets portar slutligen öppnas och elden kommer förinta alla islams fiender.

Är en fatwa något sorts chip som aktiveras i muslimernas hjärnor så de blir värsta tjackade jihadistkrigarna över hela världen typ? Låter supercoolt i så fall! Iran är ju kända för sin avancerade och högteknologiska militär
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel
Saudis kronprins MSB (han som lät slakta journalisten Khashoggi på ambassaden) gav igår klartecken till USA och sa samtidigt att Saudi kommer bomba Iran om regimen attackerar med fler drönare.

La han verkligen in ett OM?

Jag läste att saudiarabien redan första dagen förklarade krig mot Iran, så trodde att det var det som gällde. Fegar saudiarabien ur eller har jag missförstått något?
Citera
2026-03-01, 23:22
Medlem
ett2ett2ett2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fieldx
Du tror alltså Kina kommer atombomba USA nu och starta tredje världskriget för amerikanarna attackerat några islamister i Mellanöstern

Vill genuint veta hur detta ska gå till och hur det kommer sluta enligt dig?
Nä, det är väl inte så det startar.
Startar det så startar det genom massa små eskaleringar från olika länder och till slut är det för sent att stoppa det.

Som texten i den här sången
Citera
Medlem
losfalosfulintoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dundersnubben
Hon har ju rätt så vad är problemet?
Om du menar att han är den enda som står upp mot zionisterna? Ja.
Citera
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel
Men förfan.. Trump har ju sagt det flera ggr. Först bombkampanj, sedan uppmaningen till iranska folket att ta vid och forma sin egen framtid och att USA kommer stötta detta.

"Trump har ju sagt..."
Citera
2026-03-01, 23:23
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pontec
Nu far tant med osanning igen. 43% av de tillfrågade i undersökningen var emot medan 27% var för ett amerikanskt ingripande i Iran. Och 29% var osäkra. Osäker betyder inte att de är emot.

Det fetade
Anmärkningsvärda och illavarslande låga siffror för avskummet Trumps krig.

Apelsin-mannen och hans inkompetenta amatör-regim kommer att ställa till med en shitshow av detta. Är uppriktigt orolig då jag är starkt Pro-USA.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av losfalosfulintos
Komiskt att du tror att detta kommer leda till att det blir frid och fröjd i Iran, visar bara på hur okunnig du är. En ny flyktingvåg är mer sannolik om något.

Gick ju hur bra som helst när USA ”befriade” Irak…

Vi får se, jag tvivlar faktiskt på att vi får en flyktingvåg denna gången. Jag kan ha fel. Förstår oron och det finns ju vissa krafter (främst moskvastaten ) som kommer göra allt för att piska upp en flyktingvåg då de använder detta som ett vapen mot Europa.
Citera
Avstängd
"Kina skulle kunna ".... sorgliga fan...
Ja och jag skulle kunna göra en massa ting men kommer inte göra det och Kina kommer inte göra ett skit ... vare sig i Iran eller Taiwan

Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Är du mentalt efterbliven eller något? Jag sa att Kina skulle kunna invadera Taiwan nu utan att USA kan göra ett skit åt det... är du och alla andra sionist runkare i tråden så här efterblivna? Och ja skulle USA försöka sig på samma sak mot Kina som de gjorde mot Iran skulle det scenariot inte vara långt borta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in