2026-03-01, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Har ogillat henne från början men samtidigt fattar jag inte varför det anses vara fel av henne att välja just Amanda. "Hon vill ju vara kvar". Det vill väl samtliga? Så varför är vissa mer OK att välja än andra?

Det är nog inget jag har skrivit om och inte heller fel att välja henne. Min trötthet på Vanessa är mer att jag är allmänt less på henne. Hon är den där som saboterar alla grupper med skitsnack och sår split mellan de andra i gruppen.
Citera
2026-03-01, 19:31
Avslutad
Hejar på Vanessa nu 🙂
Citera
2026-03-01, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Ut med valrossen Erik och Amanda snart! Hade hoppats uppdragen skulle misslyckas ikväll.
Samma här! Varför ens ha uppdrag som ska "godkännas" om det inte är ett smack viktigt? Pytsa in lite belöningar oavsett och bara låt det fjantas runt.
Citera
2026-03-01, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
hejar du på ickebinära vanessa?
Har du uppriktiga bekymmer med att folk är ickebinära?
Citera
2026-03-01, 20:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Har du uppriktiga bekymmer med att folk är ickebinära?
har mest problem med dig och likasinnade
Citera
2026-03-01, 20:16
Medlem
picapicans avatar
Finns det något uttalande om varför det inte finns grisar i år? Måste vara första gången? Muslimer har funnits på Farmen tidigare.
Citera
2026-03-01, 20:20
Avstängd

Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Amanda är väl en av få som hittills har visat sig värdig genom att tävla och vinna flera gånger.
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3

Produktionsbolaget verkar fatta att Vanessa gör bra TV och tänker inte låta henne åka hem. Hon jobbar inte och tävlar inte heller, snackar bara skit. Tror att alla vill ha ut henne för att hon är ett hot, jodå möjligtvis ett hot mot deras välbefinnande. Blir bara konstigt med en tjej som vill vara kille, försöker ha ett kroppsspråk som mest är orten och inte alls manligt jämfört med de övriga killarna som är obrydda om hur de beter sig och därför framstår som killar. Samtidigt reagerar hon på allt som en äkta tjej och en skör och känslig sådan. Finns ju ingen manlighet i hennes mentalitet. Typiskt tjejer också att skapa drama.
Har bväl tävlat en gång ik en läggmatch emot steffi.

Här får du ju förklara vad du menar
Citera
2026-03-01, 20:32
Medlem
XtraXs avatar
Är väl första säsongen utan grisar, och nej deltagare räknas inte.
Citera
2026-03-01, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
"Det finns en hemlig kondomlåda i "Farmen" (2026) som är placerad vid ytterdörren till stora huset. Enligt deltagarna Amanda Kniberg och Erik Berg Sijmons samt programledaren Anna Brolin har lådan använts flitigt och fyllts på av produktionen under inspelningens gång. Det är en detalj som tittarna inte får se i den vanliga TV-sändningen"

Undra vilka som använt den?

Jenny och Alex?
Kevin och Nisse?
Citera
2026-03-01, 20:40
Medlem
SevenStarss avatar
För att citera Jörgens/Taurus "mmm"... han är ganska "mmm"
Han verkar snäll och behaglig att vara runt, synd att han inte fick komma in tidigare.
Svårt att verkligen heja på någon som kom in långt efter alla andra.
Citera
2026-03-01, 20:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Hejar på Vanessa nu 🙂
Det gör alla bögar
Citera
2026-03-01, 20:48
Medlem
Hunden007s avatar
har missat halva säsongen men varför hatar alla vanessa?

Personligen gillar jag inte hon med dread look.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in