Har ogillat henne från början men samtidigt fattar jag inte varför det anses vara fel av henne att välja just Amanda. "Hon vill ju vara kvar". Det vill väl samtliga? Så varför är vissa mer OK att välja än andra?
Det är nog inget jag har skrivit om och inte heller fel att välja henne. Min trötthet på Vanessa är mer att jag är allmänt less på henne. Hon är den där som saboterar alla grupper med skitsnack och sår split mellan de andra i gruppen.
Amanda är väl en av få som hittills har visat sig värdig genom att tävla och vinna flera gånger.
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Produktionsbolaget verkar fatta att Vanessa gör bra TV och tänker inte låta henne åka hem. Hon jobbar inte och tävlar inte heller, snackar bara skit. Tror att alla vill ha ut henne för att hon är ett hot, jodå möjligtvis ett hot mot deras välbefinnande. Blir bara konstigt med en tjej som vill vara kille, försöker ha ett kroppsspråk som mest är orten och inte alls manligt jämfört med de övriga killarna som är obrydda om hur de beter sig och därför framstår som killar. Samtidigt reagerar hon på allt som en äkta tjej och en skör och känslig sådan. Finns ju ingen manlighet i hennes mentalitet. Typiskt tjejer också att skapa drama.
Har bväl tävlat en gång ik en läggmatch emot steffi.
"Det finns en hemlig kondomlåda i "Farmen" (2026) som är placerad vid ytterdörren till stora huset. Enligt deltagarna Amanda Kniberg och Erik Berg Sijmons samt programledaren Anna Brolin har lådan använts flitigt och fyllts på av produktionen under inspelningens gång. Det är en detalj som tittarna inte får se i den vanliga TV-sändningen"
För att citera Jörgens/Taurus "mmm"... han är ganska "mmm"
Han verkar snäll och behaglig att vara runt, synd att han inte fick komma in tidigare.
Svårt att verkligen heja på någon som kom in långt efter alla andra.