2026-03-01, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ett2ett2ett2

Utrikesminister Stenergard tycker att Iran inte ska få försvara sig.
Nu hittar du på. Stenergard anser enligt citatet att det är oacceptabelt att Iran attackerar andra länder (terrorbomba hotell i Bahrain till exempel).
Citera
2026-03-01, 20:22
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ett2ett2ett2
Det här verkar vara live, han sitter och skriker om olika kanaler och försöker visa missil-attacker.

US and Israel Attack Iran - LIVE Breaking News Coverage & War Updates

Steve är en jävla legend. När det händer saker i världen så kollar jag alltid Agenda free tv, han jobbar ihjäl sig där i studion.

Han brukar ursäkta sig att han måste gå på toa när han kört på i typ 6 timmar i sträck.
Senast redigerad av Biggedy 2026-03-01 kl. 20:25.
Citera
2026-03-01, 20:23
Medlem
Detta är en konsekvens av ett troligt dålig omdöme från Irans regim och att tro att de i det längre loppet kan fortsätta att agera som de gör. För eller senare får det naturligtvis konsekvenser och precis som nu händer. Även ett litet barn kunde räkna ut det.
Citera
2026-03-01, 20:23
Medlem
Ser att Kuwaits flygvapen har varit uppe ett tag, bara en Hercules men ändå undrar vad dom gör?
Citera
2026-03-01, 20:24
Medlem
ett2ett2ett2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pontec
Nu hittar du på. Stenergard anser enligt citatet att det är oacceptabelt att Iran attackerar andra länder (terrorbomba hotell i Bahrain till exempel).
Det är inte påhittat, USA anfaller Iran genom militärbaser i andra länder runt Iran, Iran bombar dessa länder som försvar.
Citera
2026-03-01, 20:24
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Styrkelyftare
Eh, va? Du skrev att det inte går att utesluta amerikanska marktrupper (det vill säga markinvasion). Jag svarade att en person som ens antyder att USA skulle överväga ett sådant alternativ inte går att ta seriöst då det påståendet är helt verklighetsfrånvänt. Av flera olika anledningar som jag inte tänker gå in på närmare i det här inägget.

Vem är det som egentligen har svårt med sin läsförståelse?

Ursäkta? Naturligtvis är inte marktrupper detsamma som markinvasion. USA har trupper på marken i Syrien utan att ha invaderat landet.

Du får ta det precis hur du vill.
Citera
2026-03-01, 20:26
Avstängd
Nu ska vi vara snälla

Citat:
Ursprungligen postat av SpaceGayAndSunshine
Hoppas de bombar när du är där. Du behöver en reality check.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av pontec
har dessa fd amerikanare utvandrat eller har de fått sina medborgarskap indragna? Intressant nog så kan man i demokratiska länder kritisera ledningen, kritisera enskilda beslut och demonstrera för eller emot allt du kan tänka dig. Att någon lägger ut en åsikt på Youtube eller x betyder inte att den är godkänd av sittande regim, att den är sann eller att den ens är logiskt sammanhängande.

Det är inte som i Iran där närmare 40000 demonstranter mördats av regimen de senaste månaderna, det är inte som i rysseriet där folk fängslas för att de haft spaghetti hängande över öronen när de lyssnade på barnamördare v.puttins tal.

Inga bevis på att 40000 dog.
Citera
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Ja, israel är per definiton en terrorstat, styrt av judisk maffia "mossad"mm. De har egna speciella regler som gäller för oss icke-judar,goyims men inte för som judar de "utvalda", vi är bara boskap i deras ögon. Talmuden säger så, och jag tror att de är precis så de tänker för de är så de agerar. Vi kommer få skörda draksådden i Europa med stigande oljepriser,levnadskostnader och massinvasion av muslimer! Bara tacka alla mossadbotsen och sväärjisarna i tråden som hejar på stora stygga satan

Jag frågade ChatGpt om judarnas "fäblesse" för Talmud Bavli och svaret blev:

-"Enligt vissa uppskattningar kan det vara en liten andel av den globala judiska befolkningen som faktiskt har läst eller studerat hela Talmud Bavli. Det rör sig förmodligen om en majoritet av de religiösa judarna, men bland den totala judiska befolkningen är det sannolikt bara en mindre andel som har genomfört en sådan djupgående studie.

En konservativ uppskattning skulle kunna vara att endast 10-20 % av alla judar har någon form av direkt kontakt med Talmud på en djupare nivå, och de flesta av dessa skulle tillhöra de mer religiösa grupperna"-.

Så det verkar inte vara så särskilt stor del av judarna som är stygga satanister, så du får väl fortsätta köra på pedofili,barnamördare och Zionistiskt världsherravälde istället som alla andra klappmongon gör!
Citera
2026-03-01, 20:27
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Jag tror inte du förstod. Jag säger inte att svenskar alltid är förtjusta i Trumps eller Israels agerande. Men man behöver inte gilla dem för att tycka att i detta enskilda fall gör något som är positivt.

Jag menar helt enkelt att det positiva som nämns är ganska luddigt och att de negativa konsekvenserna utelämnas helt, trots att det är långt ifrån obetydligt och de flesta är medvetna om det.
Citera
2026-03-01, 20:28
Medlem
SpaceGayAndSunshines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Nu ska vi vara snälla

Varför ska vi vara snälla mot idioter som turistar i islamistländer?
Citera
2026-03-01, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Vad är det för folk i F! Nu för tiden egentligen? Har det tagits över helt av antisemiter?
Det måste vara pinsamt för mullorna att ha F! och andra vänstergalningar med hängpattar som deras enda supporters i väst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in