2026-03-01, 18:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Larstreiber
Jag är gift sedan 40 år det handlar om att hon är en lösaktig slampa

Du är alltså en gammal gubbe som kallar en 17åring slamma efter en våldtäkt. Ännu fräschare.
Citera
2026-03-01, 18:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Så om du nu talar sanning är du ju kraftigt biased i dessa fall som du är med och diskuterar. Att du blivit våldtagen behöver ju inte betyda att alla blir våldtagna.

Om du verkligen tror på det fetade du skrev och är seriös så är jag nästan benägen att be min fru ta en diskussion med dig så får vi se om ditt resonemang spricker på en gång.
Jag är en bit över 50 och har en hel del sexuell erfarenhet och jag kan säga dig att det inte behöver spricka och blöda även fast man inte haft något förspel.

Jag är inte partisk för att jag varit utsatt för våldtäkt. Men det faktum att du omedelbart säger ”om du nu talar sanning” även om mig säger ALLT om hur partisk du är = kvinnan ljuger alltid/troligen.

Det får hon gärna.
Då kan jag samtidigt varna henne för att hon har en man som tycker att en 17åring som år med om detta inte är våldtagen och tar parti med män som kallar henne hora och slampa för det.

Jag är färdig med de här löjliga diskussionerna där vi bara upprepar samma saker om och om igen.
Citera
2026-03-01, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Du är alltså en gammal gubbe som kallar en 17åring slamma efter en våldtäkt. Ännu fräschare.

Följer man med på toa för sex efter 20 minuters bekantskap är man en lösaktig slampa man måste få säga sanningen kalla en spade för en spade
Citera
2026-03-01, 18:21
Avstängd
Citat:
Följer man med på toa för sex efter 20 minuters bekantskap är man en lösaktig slampa man måste få säga sanningen kalla en spade för en spade

Och det är precis vad jag gjorde om dig med.
Citera
2026-03-01, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Och det är precis vad jag gjorde om dig med.

Nu diskuterar vi fallet och där är det rätt uppenbart vad som hänt ett lösaktigt luder kan inte erkänna för sig själv och andra att hon är det och därför drar hon våldtäktskortet de och så vill horan säkert ha skadestånd också det vill säga betalt för de frivilliga ligget
Citera
2026-03-01, 19:20
Medlem
Men kom igen larstreiber och även Putinhater, finns ingen anledning att kalla henne för alla dessa nedvärderande ord. Det ända som ni åstadkommer med detta är att era åsikter inte kan tas på allvar.
Det finns absolut stort värde i att ifrågasätta rättsväsendets arbete och jag tycker ni förstör för de som seriöst försöker avslöja rättsskandaler. Höj nivån på era inlägg.

Undrar även om ni är tvillingbröder? Ord, formuleringar och åsikter verkar vara identiska.
Citera
2026-03-01, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ficuscarica
Men kom igen larstreiber och även Putinhater, finns ingen anledning att kalla henne för alla dessa nedvärderande ord. Det ända som ni åstadkommer med detta är att era åsikter inte kan tas på allvar.
Det finns absolut stort värde i att ifrågasätta rättsväsendets arbete och jag tycker ni förstör för de som seriöst försöker avslöja rättsskandaler. Höj nivån på era inlägg.

Undrar även om ni är tvillingbröder? Ord, formuleringar och åsikter verkar vara identiska.

Man måste få kalla en spade för en spade, i detta fall är det uppenbart att tjejens påstående om att hon egentligen inte ville är en tydlig efterhsbdskonstruktion, jag vet inte vem Putinhater är men jag har märkt att han verkar vara den enda som klarar av att vara objektiv,
Citera
2026-03-01, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Finns det en möjlighet att hon placerat sperma där efteråt? Hon kanske hade sperma på handen och sedan kliade sig eller svepte bort hår från ögonen efteråt och då hamnade det där?

Är detta scenario helt uteslutet?

Det är ganska sorgligt att en man över 50 år lägger så mycket tid på att få det till att en 17 årig flicka är en kalkylerande lögnare som med berått mod försöker sätta dit en stackars 30 årig narkoman för våldtäkt.

Finns det en möjlighet att han faktiskt våldtagit henne? Är det scenariot helt uteslutet?
Citera
2026-03-01, 19:59
Medlem
Citat:
Ja att han kan ha varit pådrivande ifrågasätter jag inte men det gör inte hennes frivilliga agerande ogiltigt och de sexuella handlingar till våldtäkt

Hur låter detta som frivilligt deltagande? "Jag försökte ta mig ur och det gick inte så bra"

Hon försökte altså ta sig därifrån utan att lyckas.

Så om du försöker undvika att bli misshandlad men inte lyckas så var du altså frivillig till att få en käftsmäll?
Citera
2026-03-01, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Hur låter detta som frivilligt deltagande? "Jag försökte ta mig ur och det gick inte så bra"

Hon försökte altså ta sig därifrån utan att lyckas.

Så om du försöker undvika att bli misshandlad men inte lyckas så var du altså frivillig till att få en käftsmäll?

Det finns ingen anledning att ta hennes ord som en definitiv sanning
Citera
2026-03-01, 20:13
Medlem
Citat:

Vad menar du tyder på att hon far med osanning? Har du hittat något i FUP som avviker från det hon uppger?

Vad är det som gör det troligt att hon efter att ha avspisat hans försök minst tre gånger helt plötsligt så gärna vill ha sex med en påtänd kokainmissbrukare?

Det kan inte ens i din misogyna världsbild låta som specielt troligt.
Citera
2026-03-01, 20:30
Avstängd
Citat:

Men hans ord där emot?
Du ifrågasätter ju inget av det han påstår i sitt försvar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto