2026-03-01, 17:56
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillenfille
Dif behöver slå bp med minst tre kassar som det ser ut just nu. Hoppas målskörden tar stopp här. Allra helst ska väl Skövde vända.

Kul att man vara skadeglad åt heif ikväll iaf.
Räknas målskillnaden mot Skövde verkligen med om det blir 3 lag på 6 poäng? Fått för mig att det är den interna målskillnaden mellan de tre lagen som avgör.
Citera
2026-03-01, 17:57
Avstängd
skogsburkans avatar
Citat:
Dif behöver slå bp med minst tre kassar som det ser ut just nu. Hoppas målskörden tar stopp här. Allra helst ska väl Skövde vända.

Kul att man vara skadeglad åt heif ikväll iaf.

Det är så lätt att vara Heifare. Fansen håller på massa andra lag som dif, ÖFK, FCK, Rangers osv. Så man behöver aldrig misströsta ty något av de andra lagen vinner iallafall alltid.

Heif är lite som damfotboll, helt obetydliga och få som bryr sig. Om ett par år är Högaborg stadens andra lag efter MFF. Efter hur deras pundade rasistiska fans betett sig mot den hand som födde dom så kan dom glömma hjälp från MFF som sist när dom harva i lägre divisionerna, det där misstaget kommer aldrig upprepas.
Senast redigerad av skogsburkan 2026-03-01 kl. 18:00.
Citera
2026-03-01, 17:58
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
Alla är för rättvisa, men rättvisa trumfar inte matchupplevelsen.
Det ena ska ju inte utesluta det andra. Det är ju värdelösa upplevelser ja rent plågsamt skamliga när ens lag vinner med hjälp av helt uppenbara domarmisslyckanden och än värre när laget ens förlorar pga samma anledning. Jag har nu två säsonger i rad gett upp svensk fotboll av denna anledning och det lär nog bli samma sak igen efter några omgångar. Har varit så skönt nu under vintern att kunna avnjuta Göken i PL och veta att det går rättvist till.
Citera
2026-03-01, 18:02
Avstängd
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Det ena ska ju inte utesluta det andra. Det är ju värdelösa upplevelser ja rent plågsamt skamliga när ens lag vinner med hjälp av helt uppenbara domarmisslyckanden och än värre när laget ens förlorar pga samma anledning. Jag har nu två säsonger i rad gett upp svensk fotboll av denna anledning och det lär nog bli samma sak igen efter några omgångar. Har varit så skönt nu under vintern att kunna avnjuta Göken i PL och veta att det går rättvist till.

Man kan räkna på en hand hur många av britterna som är nöjda med var. Sluta med jazztobaken.
Citera
2026-03-01, 18:06
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Man kan räkna på en hand hur många av britterna som är nöjda med var. Sluta med jazztobaken.
Skiter väl i dom - huvudsaken jag har det bra framför TV:n när jag följer reprisbilderna VAR har dömt efter
Citera
2026-03-01, 18:13
Medlem
Pillenfilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Räknas målskillnaden mot Skövde verkligen med om det blir 3 lag på 6 poäng? Fått för mig att det är den interna målskillnaden mellan de tre lagen som avgör.

Målskillnad först, sedan flest gjorda mål. Inbördes om det är exakt samma +/- totalt.
Citera
2026-03-01, 18:14
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Häcken - AIK kan bli en förnedrande affär för AIK.
Knullafton kommer tidigt i år!
Citera
2026-03-01, 18:15
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Målskillnad först, inbördes om det är exakt samma +/- totalt.
Jag kollade upp själv också. Du hade helt rätt. Tack.
Citera
2026-03-01, 18:17
Avstängd
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Knullafton kommer tidigt i år!

Så Solna kommun ska både kommundopa AEK och dessutom stå för babyoljan mot er? Arma Teuhyena.
Citera
2026-03-01, 18:24
Medlem
Pillenfilles avatar
Haha, heif-klacken trodde säkert på vändning
Citera
2026-03-01, 18:48
Avstängd
skogsburkans avatar
Citat:
Haha, heif-klacken trodde säkert på vändning

De råder tydligen karnevalstämning i Hälsingborg ty Heif lyckades göra 1 mål. Kan dom ha Sveriges mest tragiska fanbase? Inte ens baggebo1 hade tänkt tanken att låtsas hålla på dom mot HIF eller MFF. Då är det illa.
Senast redigerad av skogsburkan 2026-03-01 kl. 18:50.
Citera
2026-03-01, 18:54
Medlem
Pillenfilles avatar
Varför är det en helt annan ljuskalibrering vid intervjubordet än i matchkamerorna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in