Citat:
Ursprungligen postat av
RutgerFuchs
I år gjorde man rätt som inte valde Trump.
Världen ska vara tacksam för att amerikanerna valde Trump.
Citat:
Ursprungligen postat av
bddt
Varför? Strängen handlar om Israel och USAs bombangrepp på Iran. Som jag deklarerat tidigare - du är okunnig och ovettig. Ingen jag vill komma i närheten av.
Varför? Vet du inte vad du själv skriver? Låt mig påminna:
Citat:
Vad tycker du om Judendom som är typ dubbelt så gammal? Hahaha - du är en nolla! Israel är en odemokratisk rasistisk apartheid organisation.
JAG har diskuterat det som är TS nämligen "Israels och USAs attacker mot Iran och dess svar" - som du ser här ovan är ditt utgångsläge att svartmåla Israel, judar och judendom. Du är antisemit och antisionist, det går liksom inte att missa. Att jag ställde en kontrafråga till dig beror på att USAs och Israels attack mot Iran handlar om ISLAMISM - och utifrån din approach är det rimligt att fråga vad du anser om islam, islamism och de länder där det islamistiska styret terroriserar befolkningen - och då särskilt kvinnor.
Jag har varit tydlig med vad jag anser, det är du som vägrar acceptera svar och ställningstaganden och vill göra detta till en konspirationstråd om judar, Israel och USA. Ska du inte sätta igång och älta New World Order och KALERGIPLANEN som alla andra outbildade, obildade, antisemitiska, antisionistiska, anarkistiska, vänstervridna foliehattar av din kaliber.
Jag tar det gärna igen, läs det fetstilta:
"Sluta blanda samman korten
Skrämmande uppvisning i ynklighet från en rad västliga ledare. Var tid har sin Hitler och sin Churchill, valet borde vara enkelt i vår tid också. Om man inte i klartext förmår uttrycka sitt reservationslösa stöd för det iranska folket OCH presentera fungerande (obs! inte sådant som prövats och misslyckats i decennier) alternativ till den israeliska/amerikanska militära insatsen, om man nu tycker att den är problematisk, så kan man lika gärna tiga.
För det är nu, precis som under kriget i Gaza, enkelt att säga att Israel har rätt att försvara sig och sedan kritisera konsekvenserna av handlingen. Nu måste makthavare sluta göra bisaken till huvudsak - när huvudsaken är att Iran utgjort ett hot mot regionen och den egna befolkningen i 47 år. Det är alltså anrikningen av uran, terrorn mot civila iranier och Israel, sponsringen av kriget i Ukraina som är eskaleringen - inte att Israel och USA får nog och ingriper.
//Alice Teodorescu"