2026-03-01, 14:24
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vad stöder du dig på när säger att en graviditet i vecka 12-13 skulle synas.
Mitt första syntes inte förrän långt senare, och Linnea är förstagångare - hon har inte burit fram ett barn som tänjt ut magmusklerna.
Vecka 14-20 är det som anges för när det kan börja synas. Tidigt på omföderskor och senare på förstagångare.
Så nej, det där är inget du kan utgå ifrån.
Jag stöder det beroende på hennes extremt låga BMI.. Över hur tunn och smal hon är. Hennes midja är typ 10cm på bredden.
När man är bred och stor så syns inte magen förens efter v.20. På Julia kan jag tänka mig att hon inte såg gravid ut förens i v.36 med den där enorma kroppen. Att Chrippa ens fick upp den till detdär fettot..
Citera
2026-03-01, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Det där är inte ok. Hur kan du skriva såhär med gott samvete?
Linnea är extremt undernärd, hon är för helvete anorektisk till en ganska grav nivå efter alla era vidriga kommentarer om hennes utseende. Man ser hennes skelett i ansiktet..Lixom så insjunken och fettfri är hon i ansiktet. Stackars flicka.

Linnea lyssna på mig nu. ALLT som har skrivits OM och till dig i 2,5 års tid är enbart för att trycka ned dig, det är ALDRIG verkligheten eller sanningen. Du är jätte fin och har aldrig aldrig nånsin varit mullig. Du har en helt normal kropp o alltid haft. Just nu och sen en tid tillbaka är du alldeles för smal, jag blir orolig för dig.

Julia däremot är svin fet och extremt ful och det är sanning och verklighet. Nu när hon tappat 3 kilo så har hon fett sladdrig mage, Huden bara hänger o slänger på henne.
Ush Julia ska inte tro att hon är nått. Hon borde fötts steril. Hon borde aldrig fötts på denna jord helt ärligt det enda hon gör är att slösa luft, vara extremt falsk, skitsnackig och värdelös. Hon är inte bra på nånting. Hon är som rask TOTALT oanställningsbar.
Har du sett Julia de senaste månaderna? Knappast fet..inte ens mullig..bara snygg!
Citera
2026-03-01, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Har du sett Julia de senaste månaderna? Knappast fet..inte ens mullig..bara snygg!

Japp. Avundsjukan är total mot Julia.
Citera
2026-03-01, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Haha allt.

Att hon är gravid.
Att hon inte knarkar.
Att de inte vill ha drev.
Att de vill bli lämnade ifred
Att hon inte kan få jobb.
Att Christopher är en bra människa.
Att de har pengar.
Att hennes smeknamn inte är Hinken.
Att hon är oskyldig till pengatvätt
Att hon inte vet.
Att Jocke är kär i henne.
Att Julia är ett vidrigt as.

X 1000 olika saker.

Nej jag vill inte ha dina konspirationsteorier om detta.

Folk får gärna fylla på. Hinkens lögner ska synas.

Att Chrippa misshandlat henne
Citera
2026-03-01, 14:42
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13

Precis. Inget större fel på Julia. Hon är söt. Kanske lite småmullig men vissa killar gillar sådant.
Dom vill inte ligga med en *sax*
Nåväl, önskar sig Linnea en pojke? Kanske kan hon då få en liten miniJocke med tanke på genetiken.
Chrippa och Frun är väl inte så långa. Kanske blir en tunn pojke på 1.60 och 50 kg max?
Citera
2026-03-01, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Att Chrippa misshandlat henne

Att hon inte raderade kanalen.
Att hon inte är psykiskt sjuk.
Att Jocke är kär I henne.
Att hon inte slagit barnet.
Att hon inte vill bli influenser.
Att hon inte är avundsjuka på Jonna.
Att hon var duktig i tennis.
Att hon är smart.
Att hon är allmänbildad.
Att hennes familj är normal.
Att Julia är fet.
Citera
2026-03-01, 14:56
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Det där är inte ok. Hur kan du skriva såhär med gott samvete?
Linnea är extremt undernärd, hon är för helvete anorektisk till en ganska grav nivå efter alla era vidriga kommentarer om hennes utseende. Man ser hennes skelett i ansiktet..Lixom så insjunken och fettfri är hon i ansiktet. Stackars flicka.

Linnea lyssna på mig nu. ALLT som har skrivits OM och till dig i 2,5 års tid är enbart för att trycka ned dig, det är ALDRIG verkligheten eller sanningen. Du är jätte fin och har aldrig aldrig nånsin varit mullig. Du har en helt normal kropp o alltid haft. Just nu och sen en tid tillbaka är du alldeles för smal, jag blir orolig för dig.

Julia däremot är svin fet och extremt ful och det är sanning och verklighet. Nu när hon tappat 3 kilo så har hon fett sladdrig mage, Huden bara hänger o slänger på henne.
Ush Julia ska inte tro att hon är nått. Hon borde fötts steril. Hon borde aldrig fötts på denna jord helt ärligt det enda hon gör är att slösa luft, vara extremt falsk, skitsnackig och värdelös. Hon är inte bra på nånting. Hon är som rask TOTALT oanställningsbar.

Tycker det är sjukt hyckleri att ingen ska få prata om Linneas vikt samtidigt som hon kallar andra feta och går på deras utseende. Bland annat Julias.
Citera
2026-03-01, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Tycker det är sjukt hyckleri att ingen ska få prata om Linneas vikt samtidigt som hon kallar andra feta och går på deras utseende. Bland annat Julias.

Kan det bero på att Linnea är svagbegåvad som vissa omyndighetsförklarar henne? Vi ser samma med Christopher. 2 hopplösa fall som småbarn.

Om båda är vuxna och egentänkande är de vidriga.
Citera
2026-03-01, 15:04
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Rör sig inte om avundsjuka utan folk har helt enkelt olika ideal.

En del föredrar paddor och andra föredrar tränade hälsosamma kroppar.

Du skrev fel. Hjälper dig att rätta.

En del föredrar paddor och andra föredrar kvinnor som har pre-pubertala pojkars kroppar.
Citera
2026-03-01, 15:05
Medlem
Citat:
Julia ser ut som en padda.

*såg.
Citera
2026-03-01, 15:06
Medlem
Citat:
Rör sig inte om avundsjuka utan folk har helt enkelt olika ideal.

En del föredrar paddor och andra föredrar tränade hälsosamma kroppar.

Och vissa föredrar meth/pundar utseende.
Citera
2026-03-01, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Att hon inte raderade kanalen.
Att hon inte är psykiskt sjuk.
Att Jocke är kär I henne.
Att hon inte slagit barnet.
Att hon inte vill bli influenser.
Att hon inte är avundsjuka på Jonna.
Att hon var duktig i tennis.
Att hon är smart.
Att hon är allmänbildad.
Att hennes familj är normal.
Att Julia är fet.

Att hon inte visst om vart Christofer's pengar kom ifrån.

Hon satt ju i förhör hos polisen I början av Januari 2024 och golade ner honom.

Finns mycket mer att fylla på med.
Senast redigerad av jagvetvem 2026-03-01 kl. 15:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in