2026-02-28, 23:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av frason
För vissa väldigt trasiga människor verkar det helt normalt. Säger väl en del om dessa och deras misär till verklighet som består av droger och fattigdom.

Så är det. Den inställningen finns hos pundare och WT. Så allt är i sin ordning.
Citera
2026-03-01, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hon säger det och jag ser inga skäl att misstro henne.

Nej hon har ju bara ljugit sig blå 200 gånger, men du ser ingen anledning att misstro henne.

En spade kallar iaf jag för spade!
Citera
2026-03-01, 09:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av frason
För vissa väldigt trasiga människor verkar det helt normalt. Säger väl en del om dessa och deras misär till verklighet som består av droger och fattigdom.

Vilka pratar du om?
Citera
2026-03-01, 12:26
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Hon hade haft en liten mage vid detta laget. Uppblåst etc men hon är Sten platt. Så hon är inte gravid finns ingen chans när man är sådär platt i månad tre.
Citera
2026-03-01, 12:43
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Hon hade haft en liten mage vid detta laget. Uppblåst etc men hon är Sten platt. Så hon är inte gravid finns ingen chans när man är sådär platt i månad tre.

På vissa syns det andra inte.
Har hon visat upp en riktig tydlig ultraljudsbild?
Om inte så är det bara spekulationer.
Om jag trycker en hel pizza eller en stor portion
pasta skulle jag kunna lura er alla att jag är gravid
Citera
2026-03-01, 12:46
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Vad stöder du dig på när säger att en graviditet i vecka 12-13 skulle synas.
Mitt första syntes inte förrän långt senare, och Linnea är förstagångare - hon har inte burit fram ett barn som tänjt ut magmusklerna.
Vecka 14-20 är det som anges för när det kan börja synas. Tidigt på omföderskor och senare på förstagångare.
Så nej, det där är inget du kan utgå ifrån.
Citera
2026-03-01, 12:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Mer än att hon ljugit under 2 års tid bara 😆😆😆

Vad har hon ljugit om?
Citera
2026-03-01, 13:05
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Vad stöder du dig på när säger att en graviditet i vecka 12-13 skulle synas.
Mitt första syntes inte förrän långt senare, och Linnea är förstagångare - hon har inte burit fram ett barn som tänjt ut magmusklerna.
Vecka 14-20 är det som anges för när det kan börja synas. Tidigt på omföderskor och senare på förstagångare.
Så nej, det där är inget du kan utgå ifrån.

Precis. Linnea är tunn och typ undernärd. Jag skulle gissa på att hon
rentav går NER i vikt till en början för fostret kommer ta all näring.
Citera
2026-03-01, 13:39
Avstängd
Citat:
Vad har hon ljugit om?

Haha allt.

Att hon är gravid.
Att hon inte knarkar.
Att de inte vill ha drev.
Att de vill bli lämnade ifred
Att hon inte kan få jobb.
Att Christopher är en bra människa.
Att de har pengar.
Att hennes smeknamn inte är Hinken.
Att hon är oskyldig till pengatvätt
Att hon inte vet.
Att Jocke är kär i henne.
Att Julia är ett vidrigt as.

X 1000 olika saker.

Nej jag vill inte ha dina konspirationsteorier om detta.

Folk får gärna fylla på. Hinkens lögner ska synas.
Citera
2026-03-01, 13:44
Avstängd
Citat:

Hon har ätit sig fet nu när näringspolisen är häktad. Väger nog 100 pannor innan nyår. Måste trycka i sig över 1 000 kalorier överskott per dag nu och gå upp 1 kg i veckan. Bulkar innan prision eller vill bli en Julia?
Citera
2026-03-01, 13:55
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Hon har ätit sig fet nu när näringspolisen är häktad. Väger nog 100 pannor innan nyår. Måste trycka i sig över 1 000 kalorier överskott per dag nu och gå upp 1 kg i veckan. Bulkar innan prision eller vill bli en Julia?

Har sett det så det är bara bra att näringspolisen är häktad.
ÄR hon nu gravid så lär det behövas *vet* Denna graviditet kommer
annars synas/märkas på andra sätt. Barnet kommer ta det den behöver
och hon själv får ta resterna. Om det nu blir något kvar? Mina barn blev
inga 5 kg klumpar, dom låg runt typ 3 kg. Det är lite gränsfall lite.
Så hon måste äta, och det verkar hon göra så
Citera
2026-03-01, 14:20
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Det där är inte ok. Hur kan du skriva såhär med gott samvete?
Linnea är extremt undernärd, hon är för helvete anorektisk till en ganska grav nivå efter alla era vidriga kommentarer om hennes utseende. Man ser hennes skelett i ansiktet..Lixom så insjunken och fettfri är hon i ansiktet. Stackars flicka.

Linnea lyssna på mig nu. ALLT som har skrivits OM och till dig i 2,5 års tid är enbart för att trycka ned dig, det är ALDRIG verkligheten eller sanningen. Du är jätte fin och har aldrig aldrig nånsin varit mullig. Du har en helt normal kropp o alltid haft. Just nu och sen en tid tillbaka är du alldeles för smal, jag blir orolig för dig.

Julia däremot är svin fet och extremt ful och det är sanning och verklighet. Nu när hon tappat 3 kilo så har hon fett sladdrig mage, Huden bara hänger o slänger på henne.
Ush Julia ska inte tro att hon är nått. Hon borde fötts steril. Hon borde aldrig fötts på denna jord helt ärligt det enda hon gör är att slösa luft, vara extremt falsk, skitsnackig och värdelös. Hon är inte bra på nånting. Hon är som rask TOTALT oanställningsbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in