Citat:
Ursprungligen postat av
TheyCallMeTK
Jag skrev ju slutet av december, är inte det kring nyår?
Jag har inte sagt att jag vet allt, jag spekulerade bara utifrån mina egna erfarenheter. Jisses, chilla lite.
Jag fick en bild utskriven efter mitt första ul och jag gick på kvinnohälsan som är regional.
Men det är som sagt många år sen så det kan ju ha ändrats, vad vet jag.
Och den där ultraljudsbilden hon lade upp ger jag inte mycket som bevis när vi inte fick se hela bilden utan bara kanten med hennes personnummer. Kan ju likagärna vara ett annat ul hon gjort.
Jag fick t.ex en ul-bild utskriven på mina njurar och lever när de blev förstorade pga
Slutet av dec är 20:e-30:e
Kring nyår för mig är från nyårsafton och en vecka in på nya året.
Hon ville kanske inte visa att det bara var en liten cell på ul-bilden, eller en gammalt ul-bild från tidigare aborter, Abort personalen brukar dra ut ett foto på graviditeten innan den avbryts, det gjorde dom på mig. Eller en ul-bild på hennes äggstockar?
Har väldigt svårt att tro att hon är gravid faktist.. Man får inte ”cravings” sådär tidigt o fort i första trimestern.. 💀🤣.
Kul om det blir en september unge, då ersätter dom Chloe’s födelsedag med sitt nya barn. Dom vill ju starta en ny familj tillsammans av vad jag förstått?
Stackars flickan Chloe..