Citat:
Ursprungligen postat av
purpleisafruit
Det känns som att dom trycker i sig extra mycket för att visa oss ”amöbor” att dom sätter sig på tvären och skiter i kommentarer.
Saken är att det straffar liksom inte oss här att ni hinkar i er olja och majonnäs till varje måltid. På nån vänster kanske vissa av kommentarerna här kunna hjälpa till att få dom på rätt spår.
Sen skvallrar inte folk här speciellt mycket. Alla kommentarer kommer från innehåll Jackie själv lägger upp. Lägg ner Instagram, eller ta bort den nuvarande och sätt upp en liten privat för närstående, så kommer den här tråden dö ut. Men lägger man ut en bild på en citron och jämför den med sin nyknullade fitta, ja då kanske folk kommer att kommentera det. Och allt annat…
Jag tror inte Jackie egentligen vill att tråden ska dö ut. Hon lever i villfarelsen att hon är en vacker, mystisk och edgy Disneyprinsessa som förtjänar allt i världen och hon är frustrerad att "skvallret" om henne snarare handlar om motsatsen, men hon vet att det är bättre att folk skvallrar än att ingen bryr sig. Hennes kändisskap är idag mer eller mindre obefintligt och hon lever enkom på gamla meriter, inom fem år är hon förmodligen nästan helt bortglömd och det tror jag gör henne väldigt ledsen och frustrerad. Därför tror jag att hon mer eller mindre medvetet delar sitt översexualiserade äckel med Patrik (nu senast citronen tex...) för hon vet att det i alla fall generar någon typ av reaktion på Flashback. Bottenlöst sorgligt.