2026-02-28, 21:42
Medlem
Alla vill knulla med lammkött. Det är bara inte PK att erkänna det. Det gäller oavsett om det är män eller kvinnor som går igång på yngre.
Citera
2026-02-28, 22:06
Medlem
MaleFeministWeasels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Men vilka bekymmer ni har, Fan, låt folk få göra det de själva vill. När jag var i tidiga 20 års åldern så hände det mer än en gång att jag hade relationer med snygga 40 åringar. Var ju givetvis inget man tänkte skulle vara livslångt, inte kvinnorna heller, men vi hade kul för stunden. De jag var med var välutbildade, kunde föra sig till skillnad från många brudar i min ålder. Å andra sidan har jag inte haft svårt att få kvinnor, jag var rätt biffig när jag var i den åldern och givetvis mycket intresserad av kvinnor.

Det jag gillade hos dessa kvinnor var just att de inte var ytliga, de hade livserfarenhet, var välvårdade och världsvana och hade stort självförtroende vilket är attraktivt om man kan bära upp det.

Alltså det hade jag också.
Vi snackar inte om någon pojkfantasi här. Vi snackar om en mängd medelålders kvinnor som tror att de skall familjebilda med barn och därmed blir ensamma.
Så nu skall jag pyssla med annat. Bryr mig inte. Tanterna får göra vad de vill.
Citera
2026-02-28, 22:07
Medlem
Nu söker jag inte förhållande utan är bara kk med dessa unga killar. Men om jag skulle inleda ett förhållande skulle det vara med en yngre kille. Dom är snyggare, sexlusten är på topp så att den kan matcha min och det är lättare att hitta en oskuld.
Citera
2026-02-28, 22:08
Avstängd
Jag har själv erfarenhet av att kvinnor sa att en kvinna på 24 inte är vuxen och att man inte kan ha nåt gemensamt med stor åldersskillnad.
När de själva träffade yngre män så var det inte samma sak.
Sett flera exempel på där kvinnor sa samma. Det är ok för kvinnor att träffa mycket yngre män. Män bör inte träffa mycket yngre kvinnor.
Citera
2026-02-28, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Nu söker jag inte förhållande utan är bara kk med dessa unga killar. Men om jag skulle inleda ett förhållande skulle det vara med en yngre kille. Dom är snyggare, sexlusten är på topp så att den kan matcha min och det är lättare att hitta en oskuld.

Behöver inte vara så. Varken ang. utseende eller sexlust.

Fast det som är poängen här är att det inte spelar så stor roll vad du tycker.
Det är en kamp mot klockan och även om du är på din absoluta topp när du är 40 så är det snabbt utför sen.
Det blir oundvikligen tragedi efter ett tag.
Det blir inga bestående relationer med den dynamiken.
Men gör som du vill. Om några år blir det katter.

Man skulle kunna ta en bondfilm som exempel. Det är typ som att Bond skulle bli ihop med M/Judi Dench.
Fantasier kompis.

Det är eeextremt ovanligt att män stannar i relationer med kvinnor betydligt äldre än dem.
Citera
2026-02-28, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av indirektreklam
Det är större chans till bra avkomma om mannen är ung.

Mäns sås är bra upp i hög ålder.
Kvinnor har mer naturen mot sig. Det är orättvist, men så är det.
Risken för rent av dödliga tillstånd ökar dramatiskt med kvinnors ålder efter typ 30.
Stor risk för olika sjukdomar och missbildningar.
Män däremot får hela tiden friska barn med kvinnor hälften deras ålder.
En del 90-åriga gubbar rent av.

Men åter igen, det är inte direkt det som är grejen. Grejen är att mannen inte kommer stanna...

Fattar inte varför jag fortsätter svara. Egentligen för självklart för att diskutera om.
Citera
2026-02-28, 22:51
Medlem
Onanikrems avatar
När jag var runt 22år gick jag ofta på "mogendans" och koncentrerade mig på frånskilda milfs i 35-40åtsåldern. Fick hur mycket knulla jag ville utan att behöva gå på söndagspromenader och hålla hand eller bjuda ut på svindyra restauranger. Det var mer rakt på och knulla tills sängen brakade ihop.

Nu var det inte riktigt frånskilda milfs som TS syftade på men i alla fall.. En härlig tid!
Numera är jag en någorlunda stadgad gammal surgubbe.
Citera
2026-02-28, 22:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MaleFeministWeasel
Mäns sås är bra upp i hög ålder.
Kvinnor har mer naturen mot sig. Det är orättvist, men så är det.
Risken för rent av dödliga tillstånd ökar dramatiskt med kvinnors ålder efter typ 30.
Stor risk för olika sjukdomar och missbildningar.
Män däremot får hela tiden friska barn med kvinnor hälften deras ålder.
En del 90-åriga gubbar rent av.

Men åter igen, det är inte direkt det som är grejen. Grejen är att mannen inte kommer stanna...

Fattar inte varför jag fortsätter svara. Egentligen för självklart för att diskutera om.

Nej det är en gammal myt som lever kvar än.
Mäns sås är tom. största anledning till missfall.
Men vi pratar inte om det i media.
Varför inte?
Studierna som gjorts var dessutom gjorda av en man.

Sen finns där lite spännande studier om att yngre män ger mer attraktiv avkomma.
Men den biten är bara en bonus.
Ovan skrivet är av vikt för ifall vi ska sluta avla fram sjukdomsfall.
Varför tror du att det oftast är yngre män som får bli spermadonatorer?
Citera
2026-02-28, 22:57
Medlem
AndersPersson99s avatar
Har aldrig observerat det.

Män oavsett ålder föredrar ju unga kvinnor generellt, så det känns också osannolikt att unga killar skulle peta på någon kvinna 35 uppåt utan plasthandskar. De har ju tillgång till tjejer på 18 - 20 år vilket är prime de lux. Å andra sidan är killar i den ålder så kåta så de bangar säkert knappt på någonting.
Citera
2026-02-28, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av indirektreklam
Nej det är en gammal myt som lever kvar än.
Mäns sås är tom. största anledning till missfall.
Men vi pratar inte om det i media.
Varför inte?
Studierna som gjorts var dessutom gjorda av en man.

Sen finns där lite spännande studier om att yngre män ger mer attraktiv avkomma.
Men den biten är bara en bonus.
Ovan skrivet är av vikt för ifall vi ska sluta avla fram sjukdomsfall.
Varför tror du att det oftast är yngre män som får bli spermadonatorer?

Lev i din fantasivärld. Förmodligen är det väl så att på gruppnivå är det generellt större chans för friskhet med ungdom oavsett kön. Det säger dock inget om enskilda fall. Många unga har sjuka barn som är assymetriska osv.

Men i alla fall.
Klockan tickar snabbare för kvinnor. Män KAN bli pappor vid 95 års ålder och få friska och vackra barn.
Det sker.
Kvinnor kan däremot INTE det. Det är omöjligt.
Nej det är inte en myt att det är en stor risk med äldre mor. Det finns ett gäng med tillstånd som ökar dramatiskt bara efter 30. Du önsketänker.

Men gör vad du vill. Mannen stannar ändå inte. Det är den hårda verkligheten. Letar du som 40-åring upp en toyboy på 24 så är du nästan 60 när han är i din nuvarande ålder. Då har han redan lämnat dig för en 27-åring och du har 12 katter.

Men gör vad du vill. Det är ditt liv, dina val och dina konsekvenser!
Lycka till!
Citera
2026-02-28, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
När jag var runt 22år gick jag ofta på "mogendans" och koncentrerade mig på frånskilda milfs i 35-40åtsåldern. Fick hur mycket knulla jag ville utan att behöva gå på söndagspromenader och hålla hand eller bjuda ut på svindyra restauranger. Det var mer rakt på och knulla tills sängen brakade ihop.

Nu var det inte riktigt frånskilda milfs som TS syftade på men i alla fall.. En härlig tid!
Numera är jag en någorlunda stadgad gammal surgubbe.

Jag säger inte emot det där. Har liknande erfarenheter.
Men du bildade inte familj med dessa kvinnor som idag är runt pensionsålder, eller hur?
Citera
2026-02-28, 23:21
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaleFeministWeasel
Jag säger inte emot det där. Har liknande erfarenheter.
Men du bildade inte familj med dessa kvinnor som idag är runt pensionsålder, eller hur?
Självklart inte men hängde faktiskt med några under något år eller tre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in