Citat:
Ursprungligen postat av
IngeFitta
Så två gånger har det hänt. En gång när du var ung och full och förmodligen provokativ och sedan igen i vuxen ålder av någon anledning. Båda gångerna med pistol eller gevär. Du behöver bli bättre på att ljuga. Som att du bara ställer dig och skrattar när någon drar fram ett vapen. Tror inte det. Och andra gången detta skedde skriver du inte anledning och att du "bara fick backa". Gick du baklänges till dom inte såg dig längre eller vad hände?
Det är väldigt sällsynt att någon blir pistolhotad bara sådär, ute på stan, utan att det ens är ett rån. Men för dig har det alltså hänt två gånger.
Är du ny på att ljuga eller? Och vad ska du göra med ditt vapen som du tycker vi laglydiga ska få bära? Ska du gå runt med det i händerna så blattarna kan se direkt att du är beväpnad så dig ska dom inte bråka med eller ska du dra det och skjuta någon direkt dom bråkar eller ska du dra ditt vapen när dom redan riktar sitt vapen mot dig?
Tönt.
Är helt sant. Var inte rädd av mig som ung. Hotet skedde dessutom inne på restaurant=lika med många vittnen och låg risk att de skulle våga mer än flasha med pickadollen.
Andra gången tyckte en att jag tittade fel på honom. Han ville spela ball för sina polare att han inte var rädd för 190/95kg svensk man. Jag var bara på väg hem.
Jag backade lugnt 10m och vände mig om och gick medans han skrek det vanliga om att de vill kopulera med ens föräldrar osv.
Varför skulle jag hitta på detta för?
Uppväxt i en sedan 30 år klassad no go-zon.
Har varit med om mer än de flesta, tyvärr.