2026-02-28, 19:24
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Jag skrev ju slutet av december, är inte det kring nyår?

Jag har inte sagt att jag vet allt, jag spekulerade bara utifrån mina egna erfarenheter. Jisses, chilla lite.
Jag fick en bild utskriven efter mitt första ul och jag gick på kvinnohälsan som är regional.
Men det är som sagt många år sen så det kan ju ha ändrats, vad vet jag.
Och den där ultraljudsbilden hon lade upp ger jag inte mycket som bevis när vi inte fick se hela bilden utan bara kanten med hennes personnummer. Kan ju likagärna vara ett annat ul hon gjort.
Jag fick t.ex en ul-bild utskriven på mina njurar och lever när de blev förstorade pga

Slutet av dec är 20:e-30:e
Kring nyår för mig är från nyårsafton och en vecka in på nya året.

Hon ville kanske inte visa att det bara var en liten cell på ul-bilden, eller en gammalt ul-bild från tidigare aborter, Abort personalen brukar dra ut ett foto på graviditeten innan den avbryts, det gjorde dom på mig. Eller en ul-bild på hennes äggstockar?

Har väldigt svårt att tro att hon är gravid faktist.. Man får inte ”cravings” sådär tidigt o fort i första trimestern.. 💀🤣.

Kul om det blir en september unge, då ersätter dom Chloe’s födelsedag med sitt nya barn. Dom vill ju starta en ny familj tillsammans av vad jag förstått?

Stackars flickan Chloe..
Citera
2026-02-28, 20:10
Medlem
micke_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
De HAR redan startat en ny familj och dottern ingår i den oavsett om Julia gillar det eller inte eller gör allt för att förstöra.
Julia ingår däremot inte längre i Chrippas familj. Henne har han lämnat så hon är bara ett ex.
Ush vad tragiskt med ett påvingat barn,Han sa ju bara för några månader sen hemma hos julia att han inte vill ha barn med Linnea,både julias mamma och chrippas föräldrar var där.Varför säga något sånt inför sin familj om det inte är sant ?
Citera
2026-02-28, 20:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
Ush vad tragiskt med ett påvingat barn,Han sa ju bara för några månader sen hemma hos julia att han inte vill ha barn med Linnea,både julias mamma och chrippas föräldrar var där.Varför säga något sånt inför sin familj om det inte är sant ?
Det finns två sätt att tolka det på.
Endera ljög han för Julia - eller också har han ändrat sig.
Att han ser fram emot barnet och är glad framgår väldigt tydligt i hans brev till Linnea.

Jag tror också att du inser det, för trodde du att det handlade om ett "påtvingat barn" så hade du varit skadeglad och raljerat kring det.
Citera
2026-02-28, 20:25
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Är hon verkligen gravid?

Julia är tvär vidrig. Största bottenskrapet i sverige.. tro mig jag gillar inte det äcklet.
Hon säger det och jag ser inga skäl att misstro henne.
Citera
2026-02-28, 20:50
Medlem
Citat:
De HAR redan startat en ny familj och dottern ingår i den oavsett om Julia gillar det eller inte eller gör allt för att förstöra.
Julia ingår däremot inte längre i Chrippas familj. Henne har han lämnat så hon är bara ett ex.

du verkar ha lite konstig uppfattning om hur en familj ser ut. man brukar inte sitta häktad och fladdra runt så mycket om man har en familj. man brukar gå till jobbet och när man kommer hem från jobbet så brukar man ha fullt med aktiviteter med barnen. det är fotbollsträningar och allt man kan tänka sig kommer till.

att inte ens kunna skaffa sig ett boende är inte att bilda familj.

2 påtända tält tjackisar är inte referensramen för vanligt folk. och speciellt inte sådana som gapar och skriker påtända och lägger ut sina brott på internet.
Citera
2026-02-28, 21:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
du verkar ha lite konstig uppfattning om hur en familj ser ut. man brukar inte sitta häktad och fladdra runt så mycket om man har en familj. man brukar gå till jobbet och när man kommer hem från jobbet så brukar man ha fullt med aktiviteter med barnen. det är fotbollsträningar och allt man kan tänka sig kommer till.

2 påtända tält tjackisar är inte referensramen för vanligt folk. och speciellt inte sådana som gapar och skriker påtända och lägger ut sina brott på internet.
Det är du som har en konstig uppfattning om vad familj är.
Även häktade, intagna, folk som reser mycket osv osv har familj.
Familj handlar om blodsband/känslomässiga band etc -- inte om vad personen gör.
Citera
2026-02-28, 22:04
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen

För vissa väldigt trasiga människor verkar det helt normalt. Säger väl en del om dessa och deras misär till verklighet som består av droger och fattigdom.
Citera
2026-02-28, 23:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Linnea var bra 15 år när hon kontaktade Christofer, hon ljög om sin ålder. Hon kontaktade flera I Joakims närhet, tills hon fick Christofer på kroken.

Hinken har daddy ischias eller vad det heter. Blir vid frånvarande farsa.
Citera
2026-02-28, 23:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Beror nog på att Jacke självklart bara skulle ta med valda delar. Han är ju den som är mest grov i käften, hands down så det hade han ju inte tagit med. Blev nog en chock på ny nivå för dom att Anjo läser precis allt och inte utelämnar någonting. ⭐️

Jobbigt att Anjo läser hela chatten och ett narrativ man byggt upp under 2 år faller isär.
Citera
2026-02-28, 23:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Den där Snapchat Storien är ett bevis på att Linnea lusläser Flashback hela dagarna. Linnea som inte bryr sig om vad andra säger, hon är riktigt obehagligt.

Hon läser här flera flera gånger om dagen Hinken.

Hej Linnea Horström!
Citera
2026-02-28, 23:20
Avstängd
Citat:
Hon säger det och jag ser inga skäl att misstro henne.

Mer än att hon ljugit under 2 års tid bara 😆😆😆
Citera
2026-02-28, 23:21
Avstängd
Citat:
Det är du som har en konstig uppfattning om vad familj är.
Även häktade, intagna, folk som reser mycket osv osv har familj.
Familj handlar om blodsband/känslomässiga band etc -- inte om vad personen gör.

Vi märker att ni har det ingångsvärdet ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in