2026-02-28, 16:45
Medlem
NATOists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Från min sida så var det en retorisk fråga. Jag vill höra vad mottagaren säger.
ok
Citera
2026-02-28, 16:45
Medlem
ett2ett2ett2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Varför tror du det? Verkar ju rätt lugnt nu.
Nu hoppar Saudi Arabien in oxå. Borde Uffe skicka några svenska nato soldater??? --x--Inlägg

Senast redigerad av ett2ett2ett2 2026-02-28 kl. 16:53.
Citera
2026-02-28, 16:46
Medlem
Do1oress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allan78
Sen när bryr sig MAGA om islamister? Just den nyheten lär fö. vara 99% propagande från Irans sida.
Du får väl sätta dig in i vad MAGA-väljarna har röstat för, och inte, jag har liksom inte tid att utbilda dig fattar du väl.
Citera
2026-02-28, 16:47
Medlem
Gaupes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Nej dom är inte vilken handelspartner som helst, Kina får mycket av sin olja från Iran, runt 15-20% har jag för mig.
Så det lär ju innebära störningar initialt iaf.

Kina har goda relationer med regimen och har uttryckt sitt stöd för dom idag samt krävt ett stop för fortsatta attacker mot landet.. mycket mer blid det nog inte iofs.

Kina har dock inget intresse av att det nödvändigtvis måste sitta islamister bakom spakarna i Iran, de vill bara köpa olja, alltså kommer Kina absolut inte stötta Iran på något speciellt sätt, ffa inte militärt.

Det är väl bara andra (shia)fanatiker som stöttar mullorna, och de har inga pengar/grejer.
Smart av Iran att bomba sina sunnimuslimska grannar förresten, hoppas att de följer upp det med att mana till ”gemensamt arabiskt motstånd” mot judarna och väst-imperiet, det hade varit stor komik.
Citera
2026-02-28, 16:47
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ett2ett2ett2
Blir det ett stort krig?

Det är över innan månadsskiftet mars/april.
Citera
2026-02-28, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ett2ett2ett2
Blir det ett stort krig?

Vad som helst kan väl hända. Ryssland sitter i en rävsax. Gör de nåt för stödja lär Trumpen fixa stöd till Ukraina. Tyvärr är väl risken för terrordåd nu förhöjd.
Citera
Medlem
F3ttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Jag nämnde fakta. Svårt att ta till dig av det? Ni är lika blåsta som vänstern. Kom ihåg det.

Innan du fortsätter skämma ut dig. Delge gärna dina källor kring Israel och M:s Facebook-konto. Dina faktauppgifter
Citera
Medlem
Jag tycker att FN och andra stora internationella organisationer ska acceptera att musslorna störtas och istället fokusera på att hjälpa iran komma vidare till ett normalt land istället för att babbla på om folkrätt och att det är fel att attackera Iran och försöka störta deras förtryckarregim. Det iranska folket önskar själva att få bli av med sin regim och ber bokstavligen talat om hjälp med det.

INGEN vettig människa vill ha kvar musslorna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Är de samma "missile launchers" Israel påstod sig ha slagit ut förra gången som fortfarande existerar?

Man slog inte ut allt men Iran har såklart även byggt många nya. Vissa TEL’s är väldigt enkla, men det beror på vad det är man ska avfyra för något.
Citera
Medlem
esprit21s avatar
Se så många mellanösternfolk i Sverige som försvarar Irans regim. Skrämmande. Besök den stora Palestina-gruppen på facebook tex, och Aftonbladet. Vad gör de här i västvärlden egentligen? Såna hycklare! Tacka vet jag iranierna, som inte vill något mer än att regimen faller, både exil-iranier och de som bor i Iran.
Citera
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Närmar vi oss tredje världskriget snart?
Skjutningar och bombningar passar inte mig. Du bryr dig inte för att du inte har blivit drabbad. Asshole.

Döds islamister passar mig perfekt. De som skyddar islamister har jag inte något för. Om de kallar mig Asshole tar jag som en komplimang
Citera
2026-02-28, 16:49
Medlem
Vitiss avatar
Tror ni att USA och Israel har haft (hemliga) militärövningar inför detta?
Om så, hur länge tror ni de har förberett anfallet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in