2026-02-28, 14:00
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Som sagt tidigare, det ligger i släkten. Kräftan började på uppvakta Linnea när hon var 16 🤓
Och hon ser fortfarande ut som en pojke i kroppen. Klädsamt.
Citera
2026-02-28, 14:21
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Som sagt tidigare, det ligger i släkten. Kräftan började på uppvakta Linnea när hon var 16 🤓

Tänkte exakt samma. Finns bara en Berg som medgett att man skrivit med en 16 åring när man själv varit 25+. här.
Senast redigerad av vemsfel 2026-02-28 kl. 14:28.
Citera
2026-02-28, 14:39
Medlem
Ingen mer än jag som reagerat på att Christofer skrev i brev till Aftonbladet att Chrippa dramat fortsätter fast han sitter häktad. Vad jag sett så är det bara Linnea som försöker hålla igång det.

Måste vara hon som skrivit det till honom för att göra honom irriterad.
Citera
2026-02-28, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Ingen mer än jag som reagerat på att Christofer skrev i brev till Aftonbladet att Chrippa dramat fortsätter fast han sitter häktad. Vad jag sett så är det bara Linnea som försöker hålla igång det.

Exakt! Trodde det var bara jag som la märke till det.
Citera
2026-02-28, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Hon säger mycket men visar aldrig nåt. Hon säger att hon har en UL-bild men har inte visat upp den, bara kanten på nåt ul som kan vara vad som helst.
Hon säger att hon har en bula men använder bylsiga tröjor så det inte ska synas..

Nja. Den här graviditeten kom lite väl lägligt med tanke på att de sa att de gjorde två aborter pga risken för häkte och allt vad det var.
Då borde man se till att skydda sig ordentligt så det inte krävs ytterligare en abort.
Men nu går det tydligen bra att vara gravid när den ena riskerar längre straff och den "ömma modern"också riskerar straff.

För det kan väl inte vara så att de utnyttjar/fejkar en graviditet för att få lindrigare straff??
*sarkasm*

Just det, UL-bilden. Men ultraljud brukar väl göras betydligt senare?
Jag tror inte ett skit på det här.
Citera
2026-02-28, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Just det, UL-bilden. Men ultraljud brukar väl göras betydligt senare?
Jag tror inte ett skit på det här.

Jag gjorde ett nån vecka efter att jag plussat och då räknade sköterskan ut att jag var i vecka 6-7ish.
Nästa UL gjorde jag flera veckor senare när var i vecka 19-20 och då kunde man se könet.

Om hon är i vecka 11 som det stod nånstans blev hon alltså gravid i slutet av december typ?
Och med två aborter innan med förklaringen pga risken att chrippa skulle hamna i fängelse. Nu finns en fängelsedom för chrippa och även hon riskerar det.
Så då går det bra att vara gravid tydligen.
Nix. Jag köper inte det. Bra att åklagaren ansåg att barnkonventionen inte bör gälla foster.
Citera
2026-02-28, 15:48
Medlem
Citat:

Ja det tror jag också. Han sitter väl och eldar upp sig själv med alla tankar om dramat
Han satt väl inte med restriktioner förresten? Enligt honom själv sitter han ju inlåst 23 timmar om dygnet.
Är det nåt speciellt med honom då eftersom han tydligen inte får umgås med andra och spela spel och kolla på tv eller läsa tidningar? För enligt häktet i Jönköping får de göra såna aktiviteter om de inte har restriktioner.
Eller har jag missat nåt?
Citera
2026-02-28, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Jag gjorde ett nån vecka efter att jag plussat och då räknade sköterskan ut att jag var i vecka 6-7ish.
Nästa UL gjorde jag flera veckor senare när var i vecka 19-20 och då kunde man se könet.

Om hon är i vecka 11 som det stod nånstans blev hon alltså gravid i slutet av december typ?
Och med två aborter innan med förklaringen pga risken att chrippa skulle hamna i fängelse. Nu finns en fängelsedom för chrippa och även hon riskerar det.
Så då går det bra att vara gravid tydligen.
Nix. Jag köper inte det. Bra att åklagaren ansåg att barnkonventionen inte bör gälla foster.

Det kanske är olika beroende på var man bor.

Exakt! När det är klappat och klart, då går det bra. Förvisso skulle/ska han ju frias 🙄
Eller så är det så att det inte gjorts några alls och det istället är snyfthistorier, ingen vet.
Men ”gravida”, har de ju varit flera gånger, varav åtminstone en gång med tvillingar.
Ropar man varg tillräckligt många gånger, är det ingen som tror på det till slut.
Citera
2026-02-28, 16:07
Medlem
Citat:

Linnea var bra 15 år när hon kontaktade Christofer, hon ljög om sin ålder. Hon kontaktade flera I Joakims närhet, tills hon fick Christofer på kroken.
Citera
2026-02-28, 16:32
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Isåfall är du ju mer blind än Stevie Wonder, vad kallar du det Anjo Banjo Badboll sysslar med dagligen på sin jävla uttjatade YouTube kanal då?

Chrippa sa, ”utan mig har ni inget att göra YouTube om och tjänar således inga pengar”…

Orimligt feta Anjo svarade då ”haha jag behöver inte göra en enda chrippa film till”…..

Du borde ju lämnat den här tråden för länge sen då du gjort bort dig genom att påstå att att clownen skulle få fotboja🤣

Du kan ju även lära dig att formulera dig korrekt innan du skriver något.

”Chrippa sa, ”utan mig har ni inget att göra YouTube om och tjänar således inga pengar”…

”Chrippa sade, utan mig har ni inget att tillföra på YouTube och således tjänar ni inga pengar”

Gör om gör rätt.

Anjo släppte detta om chatten enbart pga av BG som förvred saker och ting, som klippte ur delar av chatten för WT parets fördel. Anjo visar allting vilket BG inte gjorde i dokumentären. Ingen behöver clownen för att tjäna pengar på YouTube.

Speciellt inte Anjo.
Senast redigerad av wick 2026-02-28 kl. 16:34.
Citera
2026-02-28, 16:39
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Du borde ju lämnat den här tråden för länge sen då du gjort bort dig genom att påstå att att clownen skulle få fotboja🤣

Du kan ju även lära dig att formulera dig korrekt innan du skriver något.

”Chrippa sa, ”utan mig har ni inget att göra YouTube om och tjänar således inga pengar”…

”Chrippa sade, utan mig har ni inget att tillföra på YouTube och således tjänar ni inga pengar”

Gör om gör rätt.

Anjo släppte detta om chatten enbart pga av BG som förvred saker och ting, som klippte ur delar av chatten för WT parets fördel. Anjo visar allting vilket BG inte gjorde i dokumentären. Ingen behöver clownen för att tjäna pengar på YouTube.

Speciellt inte Anjo.

Han släppte den ju också i sin helhet för Jacke skulle gå ut med hela men tog enbart vissa delar av den. Glatt påhejad av Linnea som sa att ingen ville missa den för alla skulle bli chockad på en ny nivå.

Förstår inte gnället nu, det var ju okej när Jacke skulle gå ut med den och när Bosse gjorde det 🤷🏻‍♀️
Citera
2026-02-28, 16:40
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Linnea var bra 15 år när hon kontaktade Christofer, hon ljög om sin ålder. Hon kontaktade flera I Joakims närhet, tills hon fick Christofer på kroken.

Så pinsamt. Skulle skämmas om jag var Chrippa som släpade runt på den golddigern som tog vad som erbjöds i ”kändisväg”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in