Citat:
Ursprungligen postat av
Longest-covid
Något slags age play eller vad det heter? Vad jobbar Lous girlfriend med?
Var tvungen att gå in och kolla efter att ha läst här (skäms lite över att jag såg ngt inlägg förra veckan när jag låg sjuk och bara såg den mörkhåriga av de två, trodde det var en pojk som va lite efter i puberteten typ 😅

.
Med tanke på hur den mörkhåriga pratar till Lou - men även sättet att argumentera för att hunden hade tratt då hon slickat på tassen innan jul. Det kändes som Münchhausen by proxy nästan? Sättet hon förklarar för Lou varför hon har IF och synstörning osv som ”något du inte förstod förrän du flyttade hit och jag förklarade det för dig”.
Håller också med om hur stor skillnaden det är när Lou är själv vs med flickvännen, sjukt tydligt på någon julkalender hon skulle öppna och helt plötsligt skulle leka att hon inte förstod vilket datum det var, tog fel påse, skulle helt plötsligt ställa resterande påsar i ordningen osv. För som någon annan skrev får jag inte heller någon sexuell känsla av deras sätt att vara. Mer sjuklig, att flickvännen trivs med det och kanske även Lou. Men kan inte bestämma mig för om hon känns som risk att bli offer för någon sjuklig fetish alt. Münchhausen?
Det finns få saker jag berättar så lite om för folk, som att jag följer massa sjuka människor på TikTok från ett anonymt konto 😂. Till mina nära och kära låtsas jag inte ens använda TikTok. Skulle skämmas om folk visste att jag har detta som guilty pleasure. Är i chefsposition med ett femtiotal anställda dagtid och förundras över det mänskliga psyket kvällstid 😆. Sen blir det jävlige fel när folk tar chansen att driva med människor som inte förstår, kan inte stå bakom sådant beteende. Skulle kanske omskola mig till beteendevetare eller något 😂.
Sorry för novell! Har som sagt varit sjuk och haft för mycket tid på TikTok, så dessa två jag fascineras över kanske inte passar i denna tråd? För intressanta karaktärer är Komikguzal/N@zmije (har en egen tråd här), hon saknar total verklighetsförankring. 43 år gammal kvinna som blir kär i 18-25 år gamla TikTok-pojkar och i 5-6 år suttit på TT och bara blivit sjukare med åren. Hotar att ta s*icid när pojkarna sen måste ta avstånd för hon vägrar lyssna när de säger att de inte vill ha henne. Hon har vänner som ställer upp i alla väder och som hon jämt snackar skit om, men det är fint av dem och det finns säkert en orsak till att de står kvar vid hennes sida. Hon låtades svimma på ett hotell med PH-T@ttoti och åkte sen till psyket för brustet hjärta (är väl TikTok-kärlek #6 som gör att hon till slut åker till psykakuten för sitt brustna hjärta).
Ringt polisen och anmält sin nyaste TikTok:are G*ostalby för att han sagt att hon skulle åka till Malmö och frågat om hon hade pass, hon visade passet och vet inte vad som hände emellan riktigt. Polisen fick förklara flera gånger att det inte är brottsligt att säga att hon ska åka till Malmö. Då slänger hon ur sig att han skulle komma och skjuta henne, att han knarkar, säljer droger, att han kommer klippa folk och sen 10 x beklagande över att polisen inget gör för henne. Detta var i veckan och han lackade med henne som vanligt efteråt. Hon var även nära på att ge dem hans personnummer för någon i chatten skrev det, men folk började skriva olika personnummer för att förvirra henne.
Jag fattar inte hur han kan förbise det, han har ju sina psykiska problem själv och bor i Dubai efter att ha behövt fly landet. Just det, nu är hon muslim för att hennes senaste kärlek T@ttoti, Ghost@blys kusin, är muslim, hon svor på koranen att hon hade haft sex med honom vilket han förnekar. Tidigare var hon ortodoxt kristen för sin dåvarande kärlek. Skulle en man betett sig lika gränslöst som hon men mot unga tjejer hade folk reagerat på det som sexuella övergrepp.
Har sällan sett en människa med så skev verklighetsuppfattning, vet inte hennes diagnoser då hon förnekar att hon har några. Någon IF måste det vara, i kombination med någon personlighetsstörning/psykossjukdom då hon pendlar mellan paranoia, mani och grandios självbild. Vet i tusan om hon inte tror på sina egna lögner, men definitionen av mytomani.
Det är sorgligt såklart, hon fick sparken för hon inte slutade livea på arbetsplatsen trots flera tillsägelser och tror nu att hon är känd á hela svenska folket (hon tror det alltså på riktigt) . Och blir som flera beskrivit Lou - sjukare för varje år. smnmedicinmije eller Fitnamije på TikTok för det intressanta finns på konton som lägger ut om henne (+ den som vill se hur hon var mot en av de tidigare kärlekarna rekommenderar jag Turkishdrame eller repskane). Hon bor nu i b*orås pga tidigare kärlek S@rdar, sponsrades av hans syrra till botox och fillers vilket syns trots mängder av filter (som hon också förnekar).
Likaså M*mmi (tiktok-konto som lägger ut om henne är bland annat mytomanen9) är också en spännande karaktär men hon hittade jag också under förra veckans sjukdomsperiod så skulle vara kul att höra om någon har koll på vem det är. Verklighetsuppfattning verkar vara väldigt skev, hävdar som så många andra att folk bara vill förstöra för henne för att de är avundsjuka på hennes foto och loppis-business. Med vernissager som aldrig blir av, är ledsen att det är för att ingen kommer på dem.
Det är trots allt min guilty pleasure för att jag också tycker synd om dem. Samtidigt som jag intresseras och fascineras av att få en inblick i deras världar. Har varit sjuk för länge känner jag nu hahaha 😆😆😆😆