2026-02-28, 14:29
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Kommer Israel att anklaga Iran för antisemitism för de har fräckheten att försvara sig mot Israels attack?
Citera
2026-02-28, 14:29
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
57 stycken småflickor bekräftat döda från USA/Israel-bombning i Tehran

https://x.com/s_m_marandi/status/2027728900994842757?s=20

Skurkstaten israel är igång och ska bedriva ett nytt folkmord? Att de alltid siktar in sig på barn, Palestina,
Epsteinfilerna där israeliska Mossad kidnappade rumänska barn för att använda i sin trafficking verksamhet och nu en flickskola!

Hur kan hela svenska riksdagen med tuffe uffe och jimmie åkesson i spetsen jubla när barn mördas och utnyttjas i israels namn. VAD FAN ÄR DETTA?
Citera
2026-02-28, 14:30
Medlem
Threedots-deads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Do1ores
Dessa jävla drönare. De är så sjukt kostnadseffektiva. USA får kanske seriösa problem med dem.
Iranian Shahed-136 drone striking a radar dome at the US Navy's Naval Support Activity Bahrain.

https://x.com/Osint613/status/2027728511327178916

Fast den där hade ju CIWS lätt plockat ner. Måste vara fel i systemet eller nåt.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Men inget livstecken från honom.
Hade förväntat mig att han skulle visats i media typ TV kanal för att fördöma USA och Israel men det är tyst.

Han är 86 år och kanske avlidit för flera dagar sedan.
Rätt viktigt att ledare för landet visar sig levande.

Förutom det att han ska hålla tal idag..

Bara för att man inte visar sig i tv på direkten betyder inte att man är död din dumma jävel.
Trump ställde in sitt tal idag, betyder att att han har dött?
Vad är det för låg IQ-nivå här..
Citera
Medlem
Gentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedenistani
Inte nödvändigtvis!

Jodå, den här gången kommer det att göra det, för till och med muslimer är trötta på det islamistiska styret.

Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Usa bomba ju dom när de var demokratiskt på 50-talet. Så de har inte med de att göra.

Ja, det var närmare 70- 80 år sedan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel
Perser (majoriteten är atetister) är inte lika blodtörstiga som islamist-sunniterna i Libyen och Irak

Jaha okej. Kanske jag som var fel ute. Jag trodde att Libyen störtades för att Ghaddafi utmanade dollarn, gav sitt folk gratis vård och skola, samt att folket tjänade en slant för all olja som som såldes. Hade ingen aning om att de gick runt och dödade folk för skojs skull, tills en viss nation bestämde sig för att lägga sig i.
Citera
Medlem
Do1oress avatar
Enda drönare jag sett hittills flyger ensamma, inte i svärmar. Det lär ju vara suboptimalt, om inte korkat rentav.

Man väntar lite spänt på en större svärm. Säg 100 stycken. Det saknas försvar mot...antagligen.
Citera
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Men inget livstecken från honom.
Hade förväntat mig att han skulle visats i media typ TV kanal för att fördöma USA och Israel men det är tyst.

Han är 86 år och kanske avlidit för flera dagar sedan.
Rätt viktigt att ledare för landet visar sig levande.

Trots att Turbanmannen inte är 100% arisk (50% turk) så är han känd för att vara som en persisk katt med 9 liv!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zuttarn
Uppenbarligen underskattade Israel Iran senast och bad om vapenvila trots hjälp av USA. Men vad är Irans taktik här när man går ut och attackerar över 8 länder nu?

Spänner man musklerna för att varna eller bluffar man? Om man inte bluffar, och bara fortsätter med sina attacker så är det både spännande och läskigt
Det e mycket möjligt att Iran gjort ett genidrag. Islamister i dessa länder vill förgöra Iran. Den gamla konflikten mellan Sunni och Shia. Kan Iran få Sunniextremisterna att engagera sej i konflikten kan Iran kanske lyckas få det hela till en religionskonflikt där Iran framstår som mer sansade än Sunniextremisterna. En mardröm för Israel och USA som låtsas att Saudi-Arabien med flera e legitima statsbildningar.
Citera
2026-02-28, 14:31
Medlem
BeHPNemesis12345.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batagare
Sänks ett hangarfartyg, har USA 10 till.

Krig Kina - USA, det aktar sig Kina för, vem skall då köpa allt Kina-crap ?

Världskrig, hur skall du få med Afrika, Sydamerika och Australien ?
I Afrika kan jihadgrupper resa upp sig såsom Boko Haram. Länder som Eritrea och Burkina Faso till exempel hade kunnat svara också.
Senast redigerad av BeHPNemesis12345. 2026-02-28 kl. 14:33.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktjuven
Och du? Vill du ha fred genom krig?
Judendomen har alltid hatat kristendomen, det vet även en sten.
Jag önskar inget av ländernas befolkning illa. Och mig veterligen så ligger Israel i konflikt med muslimska länder och dom är tätt allierade med USA. och där är kristendomen överrepresenterad
Citera
Avstängd
Khomeni håller tal nu:

Du kan lyssna på det LIVE här: https://x.com/i/spaces/1mxPaLakmpgKN?s=20
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in