2026-02-28, 14:16
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballalaila
Det känns nästan som om du inte vill diskutera ditt «10 000 flygplan i luften»- scenario.

Det blir ju en fruktansvärd logistik av det.

han kanske menade kommersiell flygtrafik. då kan 10 000 flygplan i luften stämma
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87
Det Israeliska folket har i 80 år haft all tid i världen att verka för en fredlig lösning och leva ifred. De har istället stöttat och gjort allt i sin makt för att dra in mellanöstern i krig efter krig, folkmörda oskyldiga och infiltrera västlig politik.

Mitt egna folk (kristna europeer) går före ett folk som kallar mitt folk för Goyim, skriver böcker om att Jesus brinner i avföring och suger av pojkar efter omskärelse. Det är inte min ideologi eller vilja för världen. Om man måste jämna Israel med marken för att ge oss frihet, då står jag 100% bakom det.
Läs din bibel du och be dina böner, du är verkligen för trångsynt för att se något från fler än ett perspektiv
Citera
Medlem
gratrunkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedenistani
Håller med.
Vi talar om Mossad.
En intelligens nätverk med extrem skickliga spioner som vet exakt vad vår kung stoppar i sin mage eller vad Kritofferson gör på dagarna.

aa vet dem är i bäst intilligens nät verk
Citera
2026-02-28, 14:17
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autobahn76
Israel har både Epsteinfilerna och kärnvapen som utpressning mot USA. Dessutom så har de lovat att använda kärnvapen om de skulle bli trängda. Tanken är att hela världen skall lida och stryka med, tillsammans med dem, om så skulle vara fallet.

Googla ”The Samson Option”
Mysigt och fredligt ”land” det där.

Det finns ju svenska klapphjon som applåderar med allt som har med israel att göra och ser bara islam framförsig som ett hot ,vad dessa mossadbotar inte förstår att israel skiter totalt i Europa och ser det som en win-win situation att överbefolka ariska,kristna,vita europa med muhammeds som resultat av israels terrorbrott mot andra nationer.
Citera
2026-02-28, 14:18
Avstängd
Flaskpostenss avatar
Alldeles för snabb svt sändning. Hoppas på mer info vid 16.00 sändningen
Citera
Medlem
Svavelbryggas avatar
Bra träff på den där flickskolan! Nu kommer folket garanterat att resa sig!
Citera
Avstängd
Doxycyklin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapa-ved
Läs din bibel du och be dina böner, du är verkligen för trångsynt för att se något från fler än ett perspektiv

Min bibel har ingenting med detta folk som stulit den judiska identiteten att göra. Jag har läst den och förstår den bättre än dig om du har något övers för dessa talmudiska folkmördare.
Citera
Medlem
Uppenbarligen underskattade Israel Iran senast och bad om vapenvila trots hjälp av USA. Men vad är Irans taktik här när man går ut och attackerar över 8 länder nu?

Spänner man musklerna för att varna eller bluffar man? Om man inte bluffar, och bara fortsätter med sina attacker så är det både spännande och läskigt
Citera
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Syftet med USA och Israels attacker är inte att demokratisera Iran utan snarare att Iran ska bli ett mindre hot mot Israel. Israel first-politik.

Finns stora fördelar med att islamska regimen faller och en "demokratisering" sker i Iran; förtur till Irans massiva naturtillgångar till exempel.

Vi får se om USA är lika sugna på att "befria iranska folket" som de var det irakiska folket.
Citera
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakem
Finns chans på defensivt, försvarsaktier bör få en knuff liksom råvaror och olja. Gissar att industrin tar stryk liksom börsen reagerar med oro som alltid vid krig.

Att kriget inleds på en lördag är också en typisk signal för att tvinga ned börsen utan chans att köpa sig ut när den öppnar på Måndag.

Håller med. "Oron" för övrigt kallar jag för "vinstchans"!
Sedan så blir det knepigt för övriga världen (läs Kina) att köpa iransk olja, och det är ju bra.
Citera
2026-02-28, 14:19
Medlem
Batagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345.
Sänks hangarfartygen så lär Teheran sluta som Hiroshima.
Sänks ett hangarfartyg, har USA 10 till.

Citat:
När det gäller invasionen av Taiwan så är det realistiskt, för att splittra USAs styrkor.

Krig Kina - USA, det aktar sig Kina för, vem skall då köpa allt Kina-crap ?

Citat:
Men då är WW3 ett faktum.
Världskrig, hur skall du få med Afrika, Sydamerika och Australien ?
Citera
2026-02-28, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Det borde ryssen och ni hans kuksugare tänkt på innan ni gav er på Ukraina.
Israel kan nog klara av att de blir hatade av islamister. Huvuddelen av Irans befolkning kommer att tacka Israel och USA för det här

Hur vet du att huvuddelen av Irans befolkning kommer tacka Israel och USA?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in