2026-02-28, 14:09
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedenistani
Ännu än vet vi inte om Turbanmannen (Khamenei) har blivit likviderad eller inte?
Hans palats ser riktigt rövkxxladad ut, hoppas han satt där och åt sitt sista abgoosht.

Annars så befinner han sig i östra Teheran (Lavizan-området).
Det vore märkligt om inte mossad hade haft koll på svinet innan man attackerade?
Förhoppningsvis är han fimpad nu....
Citera
2026-02-28, 14:09
Avstängd
Doxycyklin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapa-ved
Om Israel blir jämnat med marken, tror du inte då att befolkningen där blir drabbad?
Jag märker att du är kristen, du ber för en befolkning som att du skulle vara omtänksam, samtidigt som du skiter i en annan befolkning. Du önskar dom tom död. Det är såna som du som förhindrar att det någonsin blir fred på planeten

Det Israeliska folket har i 80 år haft all tid i världen att verka för en fredlig lösning och leva ifred. De har istället stöttat och gjort allt i sin makt för att dra in mellanöstern i krig efter krig, folkmörda oskyldiga och infiltrera västlig politik.

Mitt egna folk (kristna europeer) går före ett folk som kallar mitt folk för Goyim, skriver böcker om att Jesus brinner i avföring och suger av pojkar efter omskärelse. Det är inte min ideologi eller vilja för världen. Om man måste jämna Israel med marken för att ge oss frihet, då står jag 100% bakom det.
Citera
2026-02-28, 14:10
Medlem
Detta är vad som händer i världen när idioter får vara ledare. Det gäller förutom USA även Iran, Israel, Ryssland, Nordkorea och Kina. Samtliga borde såklart bli avrättade av sina egna. Några få småkukade gubbar med mindervärdeskomplex och maktbehov som går emot sin befolknings vilja för egna intressen, det är vidrigt.
Jag hoppas att det inte "öppnas några hjärtan" här i Sverige den här gången, vi har nog med radikala muslimer, gängmedlemmar och våldtäktsmän i landet.
Citera
2026-02-28, 14:11
Medlem
machinemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Do1ores
Ah, visst. Demokratisera som USA. Eller Israel. Som bedriver blodiga krig utomlands och asymmetriska hybridkrig mot den egna befolkningen. Jättepositivt. Verkligen.

Efter flera decennier är Iran äntligen på väg mot demokratisk frihet. Måtte Iran åter bli en monarki!

Kör stenhårt!
Citera
Medlem
swedenistanis avatar
Detta äckliga cancer vid namn islamism som kom med den indiska-mannen (ayatollah Kom-ej-in) till Iran skall bort.
De vita ariernas hemland (Iran) ska befrias !
Citera
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Jag tror du misstolkar igen, ja man har censur såklart, men hur varnar man ens sina medborgare när man inte ens får varna för attacker tänker du?

Vem som helst kan se inkommande attacker men resultatet av dessa är ju en helt annan sak. Iran attackerar väldigt brett och det lär komma fler salvor mot Israel, dessa kommer såklart inte hemlighållas.

spelar du dum? jag skrev att lagarna har skärpts om journalistisk (inkl sociala medier) rapportering om missiler. inte bara nedslag mot "känsliga" anläggningar eller vad du nu påstod i ditt första svar. naturligtvis är den israeliska staten undantagen lagen.
Citera
2026-02-28, 14:12
Medlem
Erik Östs avatar
Iran är den värsta skurkstat som supportar flest islamistiska terrororganisationer i världen ,vare sig de är shia eller sunni! ("ändamålen helgar medlen" "fiendens fiende är min vän" osv.... etc etc)

Kommer islamska terrorattacker öka i både Usa och övriga västvärlden nu, intresserar mig bara.
Vad tror ni??
Senast redigerad av Erik Öst 2026-02-28 kl. 14:14.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evaeva
Terrorvurmare?
Att sprida osanningar säger rätt mycket lågbegåvade en del personer är. . Har ej skrivit att de är frisk att elda folk.
Jan du inte läsa? Trött man blir på folk.

Så vad är din bekräftade siffra på avrättad civilbefolkning sista 2 månaderna. Du verkar ha känningar bland mullorna
Citera
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Att kalla folk för ”smutsfolk” leder sällan till en intelligent debatt… Faktum kvarstår att USA och UKs Operation Ajax störtade en folkvald demokratiska ledare, inte en diktatur. Om man ”spelar fult” för att skydda sina egna ekonomiska intressen (olja), får man räkna med att det skapar ett motstånd som varar i generationer. Det handlar inte om att vara ”idiot”, utan om att förstå att handlingar har konsekvenser…
Det borde ryssen och ni hans kuksugare tänkt på innan ni gav er på Ukraina.
Israel kan nog klara av att de blir hatade av islamister. Huvuddelen av Irans befolkning kommer att tacka Israel och USA för det här
Citera
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Syftet med USA och Israels attacker är inte att demokratisera Iran utan snarare att Iran ska bli ett mindre hot mot Israel. Israel first-politik.
Det har talats en del om "the greater Israel" på sistone och Benjamin Netanyahu vill ju annektera Västbanken och Gaza samt Golanhöjderna, Trumps dotter Ivanka och hennes make Jared är ju ortodoxa judar så dom får säkert lite mutor för att ha påverkat Trumpen i den riktningen.
Citera
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Det vore märkligt om inte mossad hade haft koll på svinet innan man attackerade?
Förhoppningsvis är han fimpad nu....

Håller med.
Vi talar om Mossad.
En intelligens nätverk med extrem skickliga spioner som vet exakt vad vår kung stoppar i sin mage eller vad Kritofferson gör på dagarna.
Citera
2026-02-28, 14:13
Medlem
glockenreins avatar
Eftersom att Israel och USA gör världen en tjänst som försvagar och eventuellt oskadliggör världens största terroristregim får vi verkligen hoppas att de vänsterblivna inte lyckas införa sanktioner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in