2026-02-28, 11:58
Medlem
Rask morsa är ju sjukt lik Baronessan! Man skulle kunna tro att ulrika är storasyster! Riktigt vidrig kvinna. Riktigt bra start på medviktarnas dokumentär! Känner stor ilska gentemot familjen Rask. Riktigt patrask!
Citera
2026-02-28, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
Rask morsa är ju sjukt lik Baronessan! Man skulle kunna tro att ulrika är storasyster! Riktigt vidrig kvinna. Riktigt bra start på medviktarnas dokumentär! Känner stor ilska gentemot familjen Rask. Riktigt patrask!
Och så undrar folk varför Fredrik började supa och knapra piller. Rask och hans morsa knäckte honom psykiskt.
Citera
2026-02-28, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Sådan mor sådan son alltså? Fan i helvete vilka vidriga människor. Kul att mor hans skrev ut på internet att han hängt ut grannfamiljen som att det va en självklarhet. Nån som vet om allt detta hände innan eller efter hon blev Fittan med hela svenska folket?
Ja. Rask är en avbild av sin mor! Fy fan vilken bra karma. Rask har hängt ut Jockibois mamma under flera år. Detta med lögner och förtal. Nu får hans egen hagga till mor smaka på medicinen. Jag ryser av välbehag!
Citera
2026-02-28, 13:03
Avslutad
Citat:

Haha, ja vad är detta

del 1 och 2 var tråkiga som fan, ingen bra start alls
Citera
2026-02-28, 13:15
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Aftonbladet
Haha, ja vad är detta

del 1 och 2 var tråkiga som fan, ingen bra start alls

Väldigt tråkigt, Marika är fet och ful annars inget nytt.
Citera
2026-02-28, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Håller inte med! Tycket att dokumentären har väldigt god kvalitet hittills. Tusen reser bättre än någonting som någonsin producerats av Fläskfurstegänget (inkluderat den rökfixerade pedofilens produktioner).
Citera
2026-02-28, 13:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE

Del 5 thumbnail har chattbubblor om schäferhundar, så skiten fortsätter tydligen. Är inte 100% säker men tror chattbubblan i thumbnail för del 4 också är Marika-relaterat?? Va fan?

Citat:
Håller inte med! Tycket att dokumentären har väldigt god kvalitet hittills. Tusen reser bättre än någonting som någonsin producerats av Fläskfurstegänget (inkluderat den rökfixerade pedofilens produktioner).

Det betyder ingenting. Ingen prestation att vara bättre än bajs.

I någon mån bra producerad är den, men trååååkig. Typiskt autist att inte kunna sålla information och ta med allting som om det vore viktigt.
Citera
2026-02-28, 13:36
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Enig! De sa att det skulle bli djupdyk och djupdyk verkar det bli. Att han går hem till olika grannar står i bjärt kontrast med hans nuvarande raseri gentemot att Jacke nämde hembesök på sin story.

Hur har skrället fortfarande tänder?

Allt Gott!, ♥️
Citera
2026-02-28, 14:24
Medlem
Telepatisks avatar
Någon som inte är ett fanboy av Rask som kan uttala sig om dokumentären? Är den bra? Har inte tid att kolla förrän ikväll

Bonusfråga: Vad tror ni att Rask tycker om dokumentären, eller om hur han porträtteras?
Citera
2026-02-28, 14:28
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Någon som inte är ett fanboy av Rask som kan uttala sig om dokumentären? Är den bra? Har inte tid att kolla förrän ikväll

Bonusfråga: Vad tror ni att Rask tycker om dokumentären, eller om hur han porträtteras?
Den snöar rätt bra på en händelse, djupdyker förvisso på ett bra sätt men jag vet inte om den belyser något som inte redan fanns.
Har sett alla fem, från del 2 och framåt hoppade jag en hel del då det maldes på rätt utdraget.

Det finns fler saker att belysa än just denna som är flertalet år gammal.
För att vara första gången de gör dokumentär så har de gjort det bra, men innehållet intresserade inte mig åtminstone.
Citera
2026-02-28, 14:29
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Aftonbladet
Jag vet inte varför du är så upprörd att du pratar om att blockera, men jag antar att du blir ledsen i ögat av mina inlägg. Medvikts dokumentär om Rask suger, lev med det.

Jag kommer inte se den för jag har exakt noll intresse av rask. Är dock väldigt intresserad av hur besatta dessa två stollar är av honom att dom lägger tid på att göra en video de kallar dokumentär. Pengar lär dom inte få för det, drivs de av så mycket hat eller har för mycket fritid eller vad, någon borde göra en ”dokumentär” om dessa för friska kan dom inte vara.
Citera
2026-02-28, 14:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk

Han älskar den för att den är kass, sen förstår jag inte varför du tycker om bajsbaronen så jävla mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in