2026-02-28, 08:52
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Jag är 45 och har vuxit ifrån det där att våld skulle vara häftigt.

Ibland måste man vara både hotfull och våldsam, tyvärr, men att det skulle vara roligt, vackert , ballt och häftigt har jag vuxit ifrån.

Men många har inte det.
Den här "sporten" är ett bra exempel på det.

Det är en sport som passar på puben efter 5+ shots när man fått extra energi av alkoholen och vill visa upp sig och utmana andra.
Citera
2026-02-28, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Det är en sport som passar på puben efter 5+ shots när man fått extra energi av alkoholen och vill visa upp sig och utmana andra.

Varför är det så viktigt att gå in i nåt jävla ooga booga stenålderstadie för att impa på andra korkade troglodyter?
Citera
2026-02-28, 10:44
Medlem
Citat:
Varför är det så viktigt att gå in i nåt jävla ooga booga stenålderstadie för att impa på andra korkade troglodyter?

Frågan är väl vem man försöker imponera på?

Det här är ett tydligt bevis på att folk fan är dumma i huvudet på riktigt.
Citera
2026-02-28, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Frågan är väl vem man försöker imponera på?

Det här är ett tydligt bevis på att folk fan är dumma i huvudet på riktigt.

Människan är Guds ( om svinet existerar ) största flopp.
Kampsport är också idiotiskt. Tyvärr nödvändigt att kunna, dock, men idiotiskt när folk jublar när den ene sparkar den andre i huvet så den svimmar.
Citera
2026-02-28, 12:06
Medlem
Citat:
Människan är Guds ( om svinet existerar ) största flopp.
Kampsport är också idiotiskt. Tyvärr nödvändigt att kunna, dock, men idiotiskt när folk jublar när den ene sparkar den andre i huvet så den svimmar.

Jag har pysslat med kampsport i typ 20år, så där håller jag inte riktigt med.

För mig är kampsport mer som en variant av schack.
Att bli utslagen är ibland en följd av det, men först och främst så är det ganska sällsynt att ens tävla, och det är ännu färre som går match i fullkontakt.
Citera
2026-02-28, 12:16
Medlem
Det är en sport för folk med få hjärnceller så att de kan slå ut de sista hjärncellerna av varandra.
Citera
2026-02-28, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Jag har pysslat med kampsport i typ 20år, så där håller jag inte riktigt med.

För mig är kampsport mer som en variant av schack.
Att bli utslagen är ibland en följd av det, men först och främst så är det ganska sällsynt att ens tävla, och det är ännu färre som går match i fullkontakt.

Vad håller du inte med om?
Citera
2026-02-28, 12:59
Medlem
Full-Retards avatar
Verkligen hjärndött, men det är väll målet för dessa idioter, att utplåna sina sista hjärnceller

Det är ju en sak att offra hjärnceller för att vinna en boxnings eller mma-fight, det här är ju lika vettigt som att springa in i en vägg med huvudet före.
Senast redigerad av Full-Retard 2026-02-28 kl. 13:03.
Citera
2026-02-28, 13:11
Medlem
Ser bara slynor som går med att bli förnedrade för uppmärksamhet. Märks ju att det är perversa män som arrangerar detta.
Citera
2026-02-28, 13:14
Medlem
rex144s avatar
Citat:

Människor trots den stora utvecklingen har kvar primitiva drifter, idag får man utlopp för dessa genom sport, både som utövare och åskådare.

Vi ser hur galna blir fotbollsfansen, hur de hatar motståndarlaget och dess supportrar, vilket resulterar i huliganbråk inte sällan med dödlig utgång men stater tillåter folket att ventilera sina frustrationer på läktarna istället för i en revolution.

För om man tänker rationellt då borde alla fotbollsarenor stängas eftersom det krävs stora säkerhetsarrangemang för att ingen mister livet.
Tänk om inga kravallpoliser kommenderades ut till matchen mellan AIK och Djurgården?

Det finns jo inga kravallpoliser vid teaterföreställningar eller när en symfoniorkester spelar.

Den stora anledningen till att den här örfil -sporten blivit så populär är att den är rättvis... på så sätt att i alla andra kampsporter tränar man för att undvika att bli träffad, medan här har vi hjältar... som är inte rädda att ta emot en örfil och sedan själv utdela en.
De ser sig själva som den riktiga macho män, nutida samurajer som är beredda att bli knockade och tittar faran rakt i ögonen och viker inte undan en centimeter.
Senast redigerad av rex144 2026-02-28 kl. 13:19.
Citera
2026-02-28, 13:19
Medlem
Citat:
Människor trots den stora utvecklingen har kvar primitiva drifter, idag får man utlopp för dessa genom sport, både som utövare och åskådare.

Vi ser hur galna blir fotbollsfansen, hur de hatar motståndarlaget och dess supportrar, vilket resulterar i huliganbråk inte sällan med dödlig utgång men stater tillåter folket att ventilera sina frustrationer på läktarna istället för i en revolution.

För om man tänker rationellt då borde alla fotbollsarenor stängas eftersom det krävs stora säkerhetsarrangemang för att ingen mister livet.
Tänk om inga kravallpoliser kommenderades ut till matchen mellan AIK och Djurgården?

Det finns jo inga kravallpoliser vid teaterföreställningar eller när en symfoniorkester spelar.

Den stora anledningen till att den här örfil -sporten blivit så populär är att den är rättvis... på så sätt att i alla andra kampsporter tränar man för att undvika att bli träffad, medan här har vi hjältar... som är inte rädda att ta emot en örfil och sedan själv utdela en.
De är nutida samurajer som är beredda att bli knockade och tittar faran rakt i ögonen och viker inte undan en centimeter.

Jag har noll intresse av att kolla på skiten
Citera
2026-02-28, 13:37
Medlem
Citat:
https://www.youtube.com/shorts/t2OTizaX_aI

https://www.youtube.com/shorts/43xh1PA-M4E

Vad tycker ni om den sporten?

Hjärnskadorna kommer vara allvarliga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera