2026-02-27, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H8Kli2ris
BO har ju gått i förskola och skola under några av dessa år. I så fall är det ju helt sjukt att inte någon personal i dessa verksamheter, uppmärksammat att BO inte uppträtt normalt. Hur i helvete kan de ha missat att detta barn varit utsatt för sexuella övergrepp under alla dessa år!!! Är de helt blinda allihop? Inte se ett barn, som inte uppträder normalt?

Det är ju enligt dig uppenbart, för de har ju varit skrivet i klartext i pannan på BO. Så låt oss bura in dem alla, dessa perversa, oansvariga som jobbar med barn. Att välja att jobba med barn, är ju i sig helt sjukt. De måste med automatik vara peddos hela bunten, eftersom de inte sett några tecken på att detta barn utsatts för sexuella övergrepp.....

Tror dessvärre att det kan vara så, att BO inte visat några tecken för de personer som hen känner förtroende för. Kanske fåtts att känna skam för vad hen utsatts för. Kanske även haft en hotbild mot sig. Att avslöjar du det här, så får du aldrig mera göra dittan, dattan! Eller, du får aldrig mer träffa xxx om du berättar om det här......

Förövare utövar makt över sina offer, ser till att få något övertag, som gör att BO känner att hen har mer att förlora på att berätta, än att tiga.

Så förskolepersonalen ska hängas för att de inte såg ”det uppenbara” men inte mamman då som känner sitt barn?
Vi pratar om grova övergrepp under hela flickans liv, NEJ det har mamman inte missat, mamman är 100 % förövare och delaktig i övergreppen.

Allt annat kan du glömma!
Citera
2026-02-27, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Du är naturligtvis inte en person med någon som helst insyn i utredningen utan mer troligt ett äckligt peddo. Klart som fan att mamman är skyldig, men sånt tror ju aldrig rättsväsendet, att kvinnor kan göra sånt.
Men kom igen, här lär ha varit sexfester, försäljning av barn. En mamma som inte märker vad som sker med sitt barn är heeeelt osannolikt. Det händer helt enkelt inte, detta har alltså pågått i många år, ja antagligen i flickans hela liv.

Föräldrarna är sjuka äckliga as.
Detta är ju antaganden, något som du själv fantiserar ihop i din sjuka hjärna. Har du något som helst bevis för dessa sexfester du skriver om, försäljning av barn, etc. Låter nästan som att du varit medlem i denna hemliga klubb, eftersom du vet så mycket om vad som hänt där.

Din okunskap om ärendet är ju uppenbart.

Funderar på vem det är som är ett sjukt jävla as, som låter sin gränslösa fantasi flöda fritt och prata illa om människor, som hen inte har en aning om vilka de är.
Citera
2026-02-27, 22:36
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Detta är ju antaganden, något som du själv fantiserar ihop i din sjuka hjärna. Har du något som helst bevis för dessa sexfester du skriver om, försäljning av barn, etc. Låter nästan som att du varit medlem i denna hemliga klubb, eftersom du vet så mycket om vad som hänt där.

Funderar på vem det är som är ett sjukt jävla as, som låter sin gränslösa fantasi flöda fritt och prata illa om människor, som hen inte har en aning om vilka de är.
Man vill ju gärna veta vad du har för relation till detta sjuka par.
Citera
2026-02-27, 23:43
Medlem
Citat:
Om det visar sig att AA är oskyldig, så förtjänar hon väl inte hon att hängas ut?

Det har ännu inte varit någon rättegång, ingen är dömd för något brott ännu, förutom i Flashbacks egna domstol, där alla är skyldiga och dömda, så fort det finns ett namn på någon!

Vem vet, jag kanske är en person med god insyn i den aktuella brottsutredningen!
Om hon är HELT oskyldig håller jag med om att hon inte ska hängas ut.

Jag tror dock inte hon är helt oskyldig, men det återstår att se.
Sen kan jag förvisso tänka mig att hon har utfört det hon är misstänkt för, men att hennes man och kanske hästmannen tvingat henne eftersom hon enligt beskrivningar gillar att vara undergiven.

Att det inte vatt någon rättegång är jue oväsentligt, eftersom det var förtalsdelen som diskuteras, som du själv dessutom inledde med att det inte behöver vara lögn för att man ska dömmas för förtal.

Sen håller jag inte med om heller att brottslingar måste skyddas fram tills dom har vunnit laga kraft.
Olycksamt att oskyldiga blir dömda av samhället, men det är bättre än alternativet.

Att du skulle ha insyn i brottsutredningen tvivlar jag väldigt starkt på.
Citera
2026-02-28, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nightjuridicum
Tack , där har vi kopplingen till företagaren i Helsingborg.

https://www.hd.se/skane/foretagare-i-nordvastra-skane-haktad-for-grova-sexbrott-mot-barn/
På vilket sätt har hästföretagaren koppling till paret ?
Citera
2026-02-28, 07:31
Medlem
Citat:

Det finns inte längre sannolika skäl!!! Man är oskyldig, tills motsatsen bevisats! Hur svårt är det att förstå! Men det är uppenbart att vissa människor saknar förmågan till den sortens tankeverksamhet.

Hon är inte avskriven från målet, hon är inte misstänkt på sannolika skäl men kan mycket väl vara skäligen misstänkt. Troligen har de tillräckliga bevis och tror inte att hon kan förstöra några bevis. Flickan förutsätter jag att hon inte får träffa förrän utredningen är klar.
Hon har ändå suttit häktad ett bra tag, helt oskyldig tror jag inte att hon är.

Du verkar känna till familjen väl, hur uppdagades misstankarna mot dem?
Citera
2026-02-28, 08:27
Medlem
Hon var misstänkt för medhjälp till grov våldtäckt av barn.. MEDHJÄLP.. Med andra ord ansåg de att hon inte gjort de hon kunnat för att skydda sitt barn.. Men HUR blir man misstänkt för sexuell posering av barn som skall ha pågått i 9 års tid? Utan några bevis? Bevisen har juh funnits hemma hos dom och hon vadå? Bara missat de? En mamma som springer efter sitt barn om hon skriker aj? Men missar allt detta? Sen vem i helvete har en sex dungeon i sin källare med barn i hemmet? Vad säger dom när hon vill gå och titta i källaren? Skäller och säger ”dit får du inte gå” eller låter man barnet gå dit och se allt? Många frågor kan jag säga..
Citera
2026-02-28, 09:55
Medlem
Banned.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
På vilket sätt har hästföretagaren koppling till paret ?

Han har ju varit uppe i Lilla Edet och äcklat sig med barnet i en husbil utanför huset. Så ja dom har sålt eller lånat ut barnet till äcklet och han är säkert inte den enda.
Citera
2026-02-28, 09:57
Medlem
Banned.s avatar
Citat:

Men det finns ju bevis på att hästföretagaren har varit i en husbil utanför deras hus och våldtagit barnet. Hur tror du det skulle gått till om föräldrarna var helt ovetandes?
Citera
2026-02-28, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banned.
Men det finns ju bevis på att hästföretagaren har varit i en husbil utanför deras hus och våldtagit barnet. Hur tror du det skulle gått till om föräldrarna var helt ovetandes?

Var finns dessa bevis? Jag har inte sett att det står någonstans.
Citera
2026-02-28, 16:15
Medlem
Länk till Polisen Väst - regionledningscentralens Facebooksida

https://www.facebook.com/share/18BYFkAbke/
Citera
2026-02-28, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ananasens1000
Var finns dessa bevis? Jag har inte sett att det står någonstans.
Det var någon som bor i närheten av dem och som sett att det stått någon husbil utanför huset vid något tillfälle. Den personen skrev om detta här på Flashback och med ens så var det en sanning, att det var mannen från Skåne, som var där och hade sex med BO i husbilen. Man kan ju undra vad som som händer innanför väggarna hos alla knäppisar som skriver här. Det är nog allt annat än vanligt vaniljsex, med sådana perversa fantasier som dessa har.

Kanske var det min husbil som stod där! Vem vet?

Bara för man äger en husbil, är man numera en pedofil som våldtar barn. Är det ingen som förstår hur fel allt blir, när man spekulerar om saker man inte har en aning om.

Är det fritt fram att ge sig på alla som kör husbil nu, slå dem sönder och samman, eftersom de garanterat är pedofiler.

Eller alla som springer omkring och viftar med regnbågsflaggor. Vissa av dessa stoltserar ju öppet att de gillar piskor och liknande...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in