2026-02-28, 10:24
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av momsavdrag
Hahahahaha, varför skulle Iran vilja ha ryZZarnas totalt värdelösa luftförsvar?
Fungerade nada förra gången, och lika uselt i Venezuela 😅

Ni kan nog använda era "uralbergs-förråd", för att lyckas med special-operationen som skulle ta 3 dagar 😅
Allt jag säger är att det finns möjlighet från Ryssland och Kina att stödja Iran i ett krig mot Israel.
Citera
Medlem
Lite synd bara att Iran är shia och de andra överlag Sunni. Det har liksom haft en mildrande effekt av Islam att de är emot varann. Utan Israel och Iran i regionen är risken Islam breder ut sig snabbare.
Citera
Medlem
Underbart att se alla människor här som gråter nu när Israel/USA verkar gå in på allvar och störta den iranska regimen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouchs
Jaha? Men inte regimen som utfört ett live-sänt folkmord och attackerat 6 andra länder?

ryZZland?
Citera
Medlem
Nu kör vi! Lilla Iran attackerar flera länder samtidigt. Största attacken på länge. Har man väckt fel björn?
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Jag antar densamma.
Det är så Israel och USA gillar att "befria" befolkningar, genom att mörda de.
Och du gör inget åt det, mer en att leva på bidrag.
Varför hjälper du inte dina vänner på plats i Iran?
Citera
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Det är ingen risk att amerikanska eller israeliska ambassader eller liknande attackeras i Sverige va?

Ingen risk? STOR RISK. Iran har ju kastat granater in på ambassader tidigare och nu är det krig. Iran har använts sig av proxykrig genom Rawa Majid!
Citera
2026-02-28, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouchs
Hur beter sig folk? Just ja, muslimerna borde lära sig att hota Grönland och Kanada. Muslimerna borde lära sig att kidnappa andra nationers presidenter och ta deras olja. Muslimerna måste fan lära sig att införa regimskiften i alla länder de inte gillar och låta landet blöda decennier.

Ni är fan galna. Trump hotar Danmark ur tomma intet, men inte ens det är tillräckligt för svensken att vakna upp. Trodde helt ärligt att Grönland / Danmark incidenten skulle få average svensken att vakna ur sin dvala...men nope. Hjärntvättningen sitter i ryggmärgen.
Vakna från vad? Typ 90% av svenska folket har en negativ inställning till USA.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jireh
Kanalen jag länkar är trovärdig. Har rapporterat korrekt under flera utav dessa krig.

Du tror inte vanlig massmedia hade skrivit om attacker runt om i MÖ? Sen vad har Iran på att vinna att attackera

Kuwait
UAE
Saudi
mfl

Att till ex Jordanien blir träffat av misstag tror jag kan hände
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrGiggles
– Bomber kommer att släppas överallt, säger Donald Trump.

Står på överskrifter i media.
Nåja, vad trumpeten säger och vad som sedan händer brukar skilja sig åt.
Citera
2026-02-28, 10:26
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Ser ut som iranska regimens sista kramper, de avfyrar alla sina vapen mot alla som de anser vara sina fiender och har inom räckhåll.
Ja, nu är det vinna eller försvinna för den iranska regimen. Dagen med stort D är här för dem.
Citera
2026-02-28, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Du tror inte vanlig massmedia hade skrivit om attacker runt om i MÖ? Sen vad har Iran på att vinna att attackera

Kuwait
UAE
Saudi
mfl

Att till ex Jordanien blir träffat av misstag tror jag kan hände

Aftonbladet har skrivit om det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem