2026-02-28, 08:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bakelsernassmak
Jag gillar dig.

Hade du verkligen gillat mig hade du lagt av med skiten och blivit ateist.
Citera
2026-02-28, 08:56
Medlem
bakelsernassmaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Hade du verkligen gillat mig hade du lagt av med skiten och blivit ateist.
Nej, ateism är en falsk religion, men jag har inget emot dig.
Citera
2026-02-28, 08:58
Avstängd
Citat:
Nej, ateism är en falsk religion, men jag har inget emot dig.

Ateism är realism. En ateist tror bara på verkligheten, inte på nån oförståelig flummig jävla MENA-religion från den mest konfliktdrabbade världsdelen.
Citera
2026-02-28, 09:02
Medlem
bakelsernassmaks avatar
Citat:
Ateism är realism. En ateist tror bara på verkligheten, inte på nån oförståelig flummig jävla MENA-religion från den mest konfliktdrabbade världsdelen.
Gud finns, därför är ateism falskt. Det är bara så det är. Visste du att det finns mängder med bevis? Berg. 51% Av forskare är teister, det är inte ignorans.
Citera
2026-02-28, 09:03
Avstängd
Citat:
Gud finns, därför är ateism falskt. Det är bara så det är. Visste du att det finns mängder med bevis? berg. 51% Av forskare är teister, det är inte ignorans.

Ok,,,,vi säger så här:
Finns han och är god, då är han tydligen inte allsmäktig och är han allsmäktig så är han då fan inte god, tydligen.
Citera
2026-02-28, 09:04
Medlem
bakelsernassmaks avatar
Citat:
Ok,,,,vi säger så här:
Finns han och är god, då är han tydligen inte allsmäktig och är han allsmäktig så är han då fan inte god, tydligen.
Enligt din förståelse, men det finns saker som du inte vet. Du har inte alla nödvändiga fakta för att kunna göra den bedömningen.
Citera
2026-02-28, 09:05
Avstängd
Citat:
Enligt din förståelse, men det finns saker som du inte vet. Du har inte alla nödvändiga fakta för att kunna göra den bedömningen.

Jodå, det är bara att kolla på sin egen vardag, andras vardag och hur det går till överallt i världen.
Mer än nog med faktan.
Citera
2026-02-28, 09:05
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Inte vet jag,,,fråga din underbare GUD,,det är ju han som skapat allt ALLT !!
Gud skapade inte allt utan bara den ursprungliga skapelsen. Sedan har andra tagit vid och skapat vapen, bordeller och världens ondska.
Citera
2026-02-28, 09:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
Gud skapade inte allt utan bara den ursprungliga skapelsen. Sedan har andra tagit vid och skapat vapen, bordeller och världens ondska.

Om han är allsmäktig och vet allt , då visste han hur det skulle gå för människan, så fuck honom
Citera
2026-02-28, 09:06
Medlem
bakelsernassmaks avatar
Citat:
Jodå, det är bara att kolla på sin egen vardag, andras vardag och hur det går till överallt i världen.
Mer än nog med faktan.
Är detta all fakta som går att veta i hela verkligheten?
Citera
2026-02-28, 09:07
Medlem
bakelsernassmaks avatar
Citat:
Om han är allsmäktig och vet allt , då visste han hur det skulle gå för människan, så fuck honom
Sant, men han vet även slutet, och det gör inte du.
Citera
2026-02-28, 09:10
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Nu bevisa ju du vilket efterblivet korkat jävla pucko du är.
Om det nu finns en god Gud som är allsmäktig och vill oss alla väl, så vill jag väl att han ska få slut på eländet.

Har du fler genialiska frågor?
Gud vill förstås att ryssar och ukrainsre ska sluta kriga men Ryssland vill ha territorium i Ukraina och tycker att dödandet är värt det. Ukraina i sin tur vill inte avstå från territorium och tycker också att dödandet är ett pris de vill betala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in