2026-02-28, 03:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Det är din tolkning att jag blir upprörd, det stämmer inte alls. Och jag ifrågasätter inte dig, jag ifrågasätter hur de tänker.

Och det vet ingen förutom de själva.
Citera
2026-02-28, 03:26
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Och det vet ingen förutom de själva.

Haha nä det ska gudarna veta.
Citera
2026-02-28, 04:26
Medlem
Jag tror inte svenska folket sett maken till mer iq befriade människor än Chrippa och Linnea. Begår brott och skryter om det på sociala medier för att sedan skylla på okunskap. Kräks på dessa individer. Vi kan bara hoppas att denna graviditet är ett påhitt eller att hon får ett "änglabarn" pg av alla droger hon verkar knapra. Par med downs syndrom skulle ta bättre hand om ett barn än vad detta par någonsin skulle göra.
Citera
2026-02-28, 04:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Kan inte det eftersom vi inte har någon kontakt. Tror knappast att hon skulle skicka något till en främling på nätet.

Sen har jag inte för vana att skicka meddelanden till människor jag inte känner. De har liksom ingen skyldighet att ta emot meddelanden från vem som helst.

Tänkte att du hade tillgång till en video som du påstår finns.

Haha Linnea skickar ju allt till främlingar på nätet 😆 Blir bff direkt.

Jag har den men varför skulle jag skicka den till en annan Flashbackare som dig? Använder bara din logik.

Publicerar jag den är det vidrigt av mig o jag vill förstöra bara. Publicerat jag den inte finns den inte o man ljuger. Så ni jobbar och navigerar ständigt. Jag vet att några användare har videon inte helt 100 på alla men tex 111, Pino och Pinto. Skickar jag den till dig privat ljuger du att du inte fått den/ljuger att den inte går att öppna.

Mitt behov att du ska få videon är noll. Men kanske slänger upp den om han kommer ut och fortsätter bete sig som en riktig fitta.

Och nej jag skiter I om du eller Microsoft inte tror nån video finns och det bara är skitsnack.
Senast redigerad av HalmstadSFB 2026-02-28 kl. 04:34.
Citera
2026-02-28, 05:09
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Hon kan alltså inte låta bli att dra in Chrilles brorsa i den första uppdateringen hon gör efter sin rättegång i Hovrätten? Och tick-tack, alltså nedräkning igen?

Och CB ClownBoi är det något internt smeknamn på Jocke? Vem förutom Linnea och Chrippa själva kallar honom det?

Ska folk fatta det? Jocke ger jag ingenting för men hon och Chrippa har bara sig själva att skylla.

Hinken är fortsatt besviken att Jocke inte vill ha henne, därav hennes bitterhet. Måste vara jobbigt att man fick lillebror o ett ev fängelsestraff på köpet

Cb är säkert nåt hinken o afa-Bölman har knåpat ihop tillsammans med sina loser polare.
Citera
2026-02-28, 05:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Hinken är fortsatt besviken att Jocke inte vill ha henne, därav hennes bitterhet. Måste vara jobbigt att man fick lillebror o ett ev fängelsestraff på köpet

Cb är säkert nåt hinken o afa-Bölman har knåpat ihop tillsammans med sina loser polare.

Hinken kan inte släppa Joakim uppenbart. Det är en kombination av pil på piltavla med bild på Jocke och nattliga kärleksdrömmar om Jocke kombitionerat med skriva kärleksbrev till honom som hon gömmer i sitt låsta skrin under sängen.
Citera
2026-02-28, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken

Kan inte sluta att över förundras att vissa individer får ha tillgång till internet. Det händer att de glider förbi denna tråden, men i andra trådar är de ju helt delulu. Tur de har varandra kanske, så de har någon att luta sig mot.

Och lilla frun, Christofer och Temugänget är ju likadana, så det är väl lite ”lika barn, leka bäst.”

Lilla frun sa i sin senaste live att hon varit på dåligt humör, hela morgonen och varit otrevlig mot några av de som hade skrivit till henne. Hon är väl otrevlig och divid 95% av gångerna som hon öppnar munnen eller skriver något. Och den ska (ev) bli mamma.. Jisses!
Citera
2026-02-28, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Kan inte sluta att över förundras att vissa individer får ha tillgång till internet. Det händer att de glider förbi denna tråden, men i andra trådar är de ju helt delulu. Tur de har varandra kanske, så de har någon att luta sig mot.

Och lilla frun, Christofer och Temugänget är ju likadana, så det är väl lite ”lika barn, leka bäst.”

Lilla frun sa i sin senaste live att hon varit på dåligt humör, hela morgonen och varit otrevlig mot några av de som hade skrivit till henne. Hon är väl otrevlig och divid 95% av gångerna som hon öppnar munnen eller skriver något. Och den ska (ev) bli mamma.. Jisses!

Hon gjorde den mest oengagerade mathaulen jag sett hittills. Hon hade beställt matkasse via nåt företag och RÅKAT klicka hem ett paket blöjor. 😂
Som dessutom är helt fel storlek. Såg ut att vara nr 5 för barn som väger 9-14 kilo.
Citera
2026-02-28, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Hon gjorde den mest oengagerade mathaulen jag sett hittills. Hon hade beställt matkasse via nåt företag och RÅKAT klicka hem ett paket blöjor. 😂
Som dessutom är helt fel storlek. Såg ut att vara nr 5 för barn som väger 9-14 kilo.

Såg det med. Känns mer och mer som att allt med (ev) graviditeten är arrangerat. Timingen med hovrätten, blöjorna osv.

Hon sa i Tiktoksliven sa hon att det är en liten bula 🙄 Hon kommer inte synas utan hand på magen snart.
Citera
2026-02-28, 07:10
Medlem
Citat:
Såg det med. Känns mer och mer som att allt med (ev) graviditeten är arrangerat. Timingen med hovrätten, blöjorna osv.

Hon sa i Tiktoksliven sa hon att det är en liten bula 🙄 Hon kommer inte synas utan hand på magen snart.

Hon säger mycket men visar aldrig nåt. Hon säger att hon har en UL-bild men har inte visat upp den, bara kanten på nåt ul som kan vara vad som helst.
Hon säger att hon har en bula men använder bylsiga tröjor så det inte ska synas..

Nja. Den här graviditeten kom lite väl lägligt med tanke på att de sa att de gjorde två aborter pga risken för häkte och allt vad det var.
Då borde man se till att skydda sig ordentligt så det inte krävs ytterligare en abort.
Men nu går det tydligen bra att vara gravid när den ena riskerar längre straff och den "ömma modern"också riskerar straff.

För det kan väl inte vara så att de utnyttjar/fejkar en graviditet för att få lindrigare straff??
*sarkasm*
Citera
2026-02-28, 07:17
Medlem
Citat:

Det har hon redan börjat med. Men det syns absolut inte i vecka 11 😂😂
Citera
2026-02-28, 07:25
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Hinken kan inte släppa Joakim uppenbart. Det är en kombination av pil på piltavla med bild på Jocke och nattliga kärleksdrömmar om Jocke kombitionerat med skriva kärleksbrev till honom som hon gömmer i sitt låsta skrin under sängen.

Tror chrippen har koll på att hon fortfarande är besatt av Jocke. Därför han har aggressioner som hinkis får bli varse om. Deras förhållande kan inte vara harmoniskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in