2026-02-27, 20:09
Medlem
D4Cs avatar
Fy fan, årets komiker här. GW tror att SVT ligger bakom också haha, han är ju sjuk i huvudet lol.

Jag kollade ner på datorn för att se det verkligen inte var först april.
Citera
2026-02-27, 20:10
Medlem
D4Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proofred
Men om du grinar över att en svensk minister fått äpplen varför grinar du inte över GW? Det är du som är hycklaren.

misstänker att det inte fanns någon hitlersymbol på dem här + att han inte är politiker. Så helt annan situation som ej kan jämföras på detta sätt.
Citera
2026-02-27, 20:15
Medlem
Hectorswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D4C
Fy fan, årets komiker här. GW tror att SVT ligger bakom också haha, han är ju sjuk i huvudet lol.

Tror nog du är lite fel ute här… Tveklöst Messiah & Co som ligger bakom. Frågan är dock om det är i maskopi med GW… Jag gissar på det!
Citera
2026-02-27, 20:21
Medlem
Ärligt.

Det här måste vara trollning från GW?
Citera
2026-02-27, 20:23
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fojos
Vadå, som Anna Lindh? Du är korkad.

Anna Lindh hade ju självmant valt bort livvakter den dagen, men hade för mig att reglerna ändrades efter det så att ministrar inte ska kunna tacka nej till livvakter.
Citera
2026-02-27, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralRuskendrul
Haha men GW vidriga sossedubbelmoral vart extremt tydlig för hela svenska folket nu.
Vore kul med lite tiktoks med folk som häller ut hans skitvin i slasken och kastar hans usla böcker i soptunnan där de hör hemma.

Han står upp för sin dotter och sina barnbarn.
Citera
2026-02-27, 20:36
Medlem
Citat:

SVT har ju flera gånger visat upp sin ålderism.
Citera
2026-02-27, 20:38
Medlem
Hectorswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Han står upp för sin dotter och sina barnbarn.
Dina försök till trollning är klart sämre…
Citera
2026-02-27, 20:40
Medlem
”Mitt 10-åriga barnbarn blev livrädd” men det verkade han inte fatta några dagar tidigare när det gällde Dousas och Forsells barn.

Måste väl vara en klassisk trollning va? Artikeln är alldeles för absurd för att kunna vara på riktigt. I så fall är gubbens sjukdomstillstånd värre än vad jag någonsin kunnat befara.
Senast redigerad av Kimma7 2026-02-27 kl. 20:44.
Citera
2026-02-27, 20:44
Medlem
Imnshos avatar
NNu är jag lite smådragen, men vad fan har hänt? Är det nån ny komikershow på SvT som har dumpat äpplen utanför GWs stuga? Och gubben känner sig hotad?

Pls upplys ett gammalt fyllo som mig, det här är ju komiskt guld. Partajgänget? Grotesco? Hasse&Tage?
Citera
2026-02-27, 20:45
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:

Din kommentar blev gammal redan innan den skrevs. Det är SVT som ligger bakom. Du får se om en timme på Svenska nyheter med Messiah Hallberg.
Citera
2026-02-27, 20:45
Medlem
GW är en fett överskattad gubbjävel. Och nu har det brunnit i hjärnkontoret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in