2026-02-12, 11:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Vem är horan som påstods sålt sex till en tv4 profil som dessutom vittnar i fall av samma karaktär?
Det finns en tråd om det ärendet och där finns hela hennes namn, hennes mans namn osv. Hon hette förut Elina men bytt förnamn till Maja. När hon annonserar har hon haft massor av olika namn, ofta med tillägget "svensk".

Eftersom denna tråd väl till största del är till för att tips om eskorter så kan jag ju säga att jag aldrig skulle träffa denna tjej. Inte för att hon pratar om sina kunder med polisen (vilket hon inte riktigt gör) utan för att det känns väldigt klart att hon säljer sex för att hennes man tvingar henne till det.
Citera
2026-02-16, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Det finns en tråd om det ärendet och där finns hela hennes namn, hennes mans namn osv. Hon hette förut Elina men bytt förnamn till Maja. När hon annonserar har hon haft massor av olika namn, ofta med tillägget "svensk".

Eftersom denna tråd väl till största del är till för att tips om eskorter så kan jag ju säga att jag aldrig skulle träffa denna tjej. Inte för att hon pratar om sina kunder med polisen (vilket hon inte riktigt gör) utan för att det känns väldigt klart att hon säljer sex för att hennes man tvingar henne till det.
Nja, hon sålde sex innan afganen kom in i bilden.
Dom har f.ö. en parprofil på bc. Med största sannolikhet styrd av honom med tanke på texten.
Citera
2026-02-16, 21:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sexet
Nja, hon sålde sex innan afganen kom in i bilden.
Dom har f.ö. en parprofil på bc. Med största sannolikhet styrd av honom med tanke på texten.
En sak att sälja sex, en annan att göra det gravid.

Nåväl, oavsett hur lycklig hora hon är så är mitt råd till alla ”stay away”.
Citera
2026-02-17, 06:46
Medlem
thelastmohicans avatar
Nån som har fikat med Indra från ST?
Citera
2026-02-24, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madriano
Håll dig borta från Livia hon håller på med droger. Bokade henne en gång kom överens att jag ska plocka henne med bilen och åka till mig när jag såg henne och hon klev in i bilen så frågade henne är du full och drogpåverkad sa hon ja då skickade jag iväg henne.
Är Livia och LunaBelle samma person? Eller är det två olika?
Citera
2026-02-26, 13:42
Medlem
thelastmohicans avatar
Var hittar man svenska tjejer? På RE dem flesta är utländska tjejer. Man är lite rädd att dem har nån organisation bakom.
Citera
2026-02-26, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelastmohican
Var hittar man svenska tjejer? På RE dem flesta är utländska tjejer. Man är lite rädd att dem har nån organisation bakom.

Är säkert ingen fara varför skulle dom råna dig på några tusen Tjejen få dåligt rykte och allt kan bli skit poliser m,m
Citera
2026-02-26, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelastmohican

Är du rädd för rån är det farligare med svenska tjejer. Vanligaste rånupplägget är nog en svensk tjej med utländsk kille. Och är det en utländsk tjej med en organisation bakom är det ju tryggt på ett sätt. De tar inte hit en tjej för att blåsa eller råna sina kunder utan för att sälja tjejen till så många som möjligt. Däremot ökar nog risken för att farbror Blå dyker upp jämfört med svenska tjejer.
Citera
2026-02-27, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsparkaren
Är Livia och LunaBelle samma person? Eller är det två olika?

Det är två olika
Citera
2026-02-27, 22:35
Medlem
Jag får öppna med en recension. Träffade kittycat08 för en några månader sedan igen. Blev en bra träff och hon är seriös när man väl får till en träff, suger riktigt bra och sväljer men jäklar vad Svår hon är att boka med. Men jag rekommenderar att ge det några försök.
Någon som träffat Maria companion på senare tid? Såg att hon håller till relativt nära mig nuförtiden, är det värt en träff?
Citera
2026-02-28, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av figgefisk
Jag får öppna med en recension. Träffade kittycat08 för en några månader sedan igen. Blev en bra träff och hon är seriös när man väl får till en träff, suger riktigt bra och sväljer men jäklar vad Svår hon är att boka med. Men jag rekommenderar att ge det några försök.
Någon som träffat Maria companion på senare tid? Såg att hon håller till relativt nära mig nuförtiden, är det värt en träff?

Tja! Träffade Maria för 7-8 månader sen. Jag tyckte att vi hade inte kemin och hon låg bara där. Inte värt pengarna. Suger dåligt och inte fin kropp heller.
Citera
2026-03-01, 09:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Enzoni
Är det någon som har träffat Hanna 54 år Täby som annonsera på happy?
Verkar tyvärr som att hon lagt av. Precis när man tänkte slå till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in