2026-01-27, 12:52
Medlem
Övernattning hur fungerar det !
Någon som har info
Att dela med sig ? Är det värt det
Citera
2026-01-28, 15:20
Medlem
Tja boys

Igår fikade jag med en brasiliansk petite girl Julie. Blond kort sexig med sköna sillisar.
Jag rekommenderar henne starkt. Bra område, lugnt och fräsch lägenhet. Tyvärr kan hon inte engelska, det behövs inte när man knullade henne hårt och hon gillar det som fan

Hon finns på ST
Citera
2026-01-28, 16:26
Medlem
NyGammmmals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luckysss
Tack för tipset. Är en app som KIK säker?

Nej, långt ifrån.
Wire eller Signal (så länge du ej använder ditt egna telefonnummer såklart) är betydligt bättre alternativ.
Citera
2026-01-29, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madriano
Tja boys

Igår fikade jag med en brasiliansk petite girl Julie. Blond kort sexig med sköna sillisar.
Jag rekommenderar henne starkt. Bra område, lugnt och fräsch lägenhet. Tyvärr kan hon inte engelska, det behövs inte när man knullade henne hårt och hon gillar det som fan

Hon finns på ST
Ser trevlig ut, men verkar kräva att man skickar en bild på sig själv innan mötet, eller?
För oss som vill minimera risken att åka dit blir det ju tyvärr omöjligt att få till en träff då.
Citera
2026-01-30, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wag1Wag1
Ser trevlig ut, men verkar kräva att man skickar en bild på sig själv innan mötet, eller?
För oss som vill minimera risken att åka dit blir det ju tyvärr omöjligt att få till en träff då.

Jag behövde inte skicka en bild på mig
Konstigt
Citera
2026-01-30, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyGammmmal
Nej, långt ifrån.
Wire eller Signal (så länge du ej använder ditt egna telefonnummer såklart) är betydligt bättre alternativ.
Signal / Wire är bäst men whatsapp fungerar (givetvis med större risk)
Man kan ställa in så att meddelanden raderas efter 24h (för bägge parter).
När ni har fikat klart kan du be henne att ta fram whatsapp och så kan hon radera chatten framför dig, givetvis raderar du chatten direkt efter att du har kommit in genom dörren.

Detta är iprincip ända alternativet ifall man vill träffa utländska tjejer.
Förutom ifall du skaffar dig ett finskt kontantkort som du använder på en gammal lur.
Citera
2026-01-31, 08:58
Medlem
thelastmohicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyGammmmal
Nej, långt ifrån.

I dagens läge måste man registrera kontantkortet. Blir det inte samma sak som eget tel nr?
Citera
2026-02-01, 18:20
Medlem
Risk ändå att det finns spår i telefonen. Man kan inte lita helt på radering. Dessutom kvarstår risken vid tex inställd fika. Jag blev uppringd av polisen men pga en dam jag endast skrivit till (inte träffat). Finskt kontantkort kostar 10 euro - regga whatsapp på det och använd gammal lur (som du också skriver) är mitt tips.
Citat:
Ursprungligen postat av Chester.Perry
Signal / Wire är bäst men whatsapp fungerar (givetvis med större risk)
Man kan ställa in så att meddelanden raderas efter 24h (för bägge parter).
När ni har fikat klart kan du be henne att ta fram whatsapp och så kan hon radera chatten framför dig, givetvis raderar du chatten direkt efter att du har kommit in genom dörren.

Detta är iprincip ända alternativet ifall man vill träffa utländska tjejer.
Förutom ifall du skaffar dig ett finskt kontantkort som du använder på en gammal lur.
Citera
2026-02-01, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelastmohican
I dagens läge måste man registrera kontantkortet. Blir det inte samma sak som eget tel nr?
Ja det bör man undvika. Ta en kryssning till Åland eller Åbo/Helsingfors och köp ett kontantkort för 10 euro (säljs utan registrering av dig). Sedan har du whatsapp med det numret i en gammal telefon är mitt tips. Brudarna har inget problem med finnar :-).
Senast redigerad av Mormegil77 2026-02-01 kl. 18:31.
Citera
2026-02-09, 13:37
Medlem
Jag förstår inte varför tjejer lägger upp annonser när de sedan inte svarar på meddelanden och samtal? Jag har träffat Astrid08 en gång och vill träffa henne igen. Tyckte träffen var kanon men nu ser jag att hon läser meddelanden men inte svarar på något sätt och hon ser väl missade samtal också? Hon har de snyggaste brösten jag någonsin sett och jag skulle kunna betala fullt pris bara för att titta på och känna på brösten. För mig är det svårt att få kontakt. Någon som vet något?
Senast redigerad av centralcity 2026-02-09 kl. 13:40.
Citera
2026-02-09, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av centralcity
Jag förstår inte varför tjejer lägger upp annonser när de sedan inte svarar på meddelanden och samtal? Jag har träffat Astrid08 en gång och vill träffa henne igen. Tyckte träffen var kanon men nu ser jag att hon läser meddelanden men inte svarar på något sätt och hon ser väl missade samtal också? Hon har de snyggaste brösten jag någonsin sett och jag skulle kunna betala fullt pris bara för att titta på och känna på brösten. För mig är det svårt att få kontakt. Någon som vet något?

Ta en hint och sluta spamma henne? Hon vill inte träffa dig igen uppenbarligen. Stalker-varning.
Citera
2026-02-09, 20:11
Avstängd
Vem är horan som påstods sålt sex till en tv4 profil som dessutom vittnar i fall av samma karaktär?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in