2026-02-27, 12:11
Medlem
Carrocks avatar
Chrippa har den mest feminina handstilen jag sett en man ha.
Citera
2026-02-27, 12:13
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
På Alla Bolag står det om hon är enskild näringsidkare. Räcker med hennes namn. Så jämför man med hennes personnummer.

Jag har inte hittat henne.

Oavsett när och om något företag startats av henne så vet även Hanna att hon ljugit om att hon registrerat ett tidigare och att hon såfall inte registrerat något förrän nyligen. Smart tjej.

Citat:
- Linnéa och Christofer har drivit en aktiv näringsverksamhet. Det är strax innan förhandlingen i hovrätten som hon har registrerat en egen näringsverksamhet.
Citera
2026-02-27, 12:27
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Enskild firma behöver man inte registrera hos bolagsverket. Gör man inte detta så dyker den inte upp på allabolag.

Då kan man istället kontakta skatteverket då dom har uppgifter om alla bolag i Sverige.

Intressant, du har rätt. Jag har enskild firma och den syns i mitt namn och den är inte registrerad på Bolagsverket.

Kanske jag registrerade den för typ 30 år sen i ett annat namn och det är därför? Var vilandes emellan.

Och ja det är offentliga handlingar hos skatteverket som du säger. Hoppas någon kollar upp!
Citera
2026-02-27, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Har du någon länk?

Inte nu tyvärr för nu hade hon gjort TikTok privat.
Citera
2026-02-27, 13:55
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Chrippa har den mest feminina handstilen jag sett en man ha.

Från att haft en bedrövlig handstil till att ha putsat till den såhär feminin är fascinerande
Citera
2026-02-27, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli

Lugn, den är snart öppen igen. Hon kommer att vilja visa alla teckningar 40 åringen skickar.
Citera
2026-02-27, 15:05
Medlem
Linnea är väldigt tyst på Snapchat idag, hon la upp inlägg som hon snabbt tog bort. Det stod typ, Ja mår bra. Mer hann jag inte se.
Hon har kanske åkt till Malmö.
Citera
2026-02-27, 15:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli

Okej, tack ändå.
Citera
2026-02-27, 15:17
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Fängelse, ja. Men det innebär inte per automatik straffskärpning.

Han blev kvar i häktet. Så du ska snart se att de blir skärpning
Citera
2026-02-27, 15:18
Medlem
Jag har fått en känsla om att C kommer dumpa L när rättsprocessen är över, jag kan ha fel men jag kan även ha rätt, ska bli spännande och se hur detta slutar …
Citera
2026-02-27, 15:20
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Linnea är väldigt tyst på Snapchat idag, hon la upp inlägg som hon snabbt tog bort. Det stod typ, Ja mår bra. Mer hann jag inte se.
Hon har kanske åkt till Malmö.

Det bästa för hennes hälsa är nog att ta ett steg tillbaka från allt vad sociala medier och internet heter. Speciellt om hon väntar barn. Kanske blev det verkligt efter igår att hon faktiskt riskerar ett längre fängelsestraff och att hennes man sitter där han sitter nu.
Senast redigerad av Nejellerva 2026-02-27 kl. 15:26.
Citera
2026-02-27, 15:26
Medlem
Anklagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Undrar om hon har koll själv ens. Igår var hon i vecka 11 sa hon i hovrätten
Nån som vet om hon lämnat in skriftlig bevisning till hovrätten beträffande sin graviditet? Eller är det bara muntliga uppgifter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in