Helt okej utom advokaten som är ute i orten och leker, tiktok trams som inte har något med en riktig advokats jobb att göra.
Där föll serien han är inte trovärdig för fem öre och förstör hela konceptet. i övrigt var den helt okej i brist på annat.
Har du TikTok? Finns ju såna advokater på TikTok, inte lika löjliga så klart dock.
Två advokater som kämpar emot varandra i ett sexualbrott blir till knull-kompisar på toaletten i samma byggnad.
Där kvinnan önskar att bli knullad som en hora.
Snuskig regissör men jag gillar hur det leks med tanken.
Serien är ju gjord utifrån en ”originalidé” av Jens Lapidus, så den egentliga frågan blir ju då vilken åklagare han fantiserat om att få bonka på på toan under förhandlingspauserna? 😲
Jag har sett två avsnitt. De två första avsnitten. Det jag saknar är att något ska hända. Ingen karaktär förutom han göteborgaren har ju något intressant på gång
Serien är ju gjord utifrån en ”originalidé” av Jens Lapidus, så den egentliga frågan blir ju då vilken åklagare han fantiserat om att få bonka på på toan under förhandlingspauserna? 😲
Eller med vem han gjort det med. Hon sitter väl och fnissar i familjesoffan. För övrigt tycke jag Ken är en naturbegåvning.
Någon mer som såg Lapidus cameo? I samband med den har man lagt på det så kallade Diddy laugh en ljudeffekt där man hör barnskratt, det kändes så jäkla out of place och jag förstår inte varför man fortsätter använda sig av det. Kändes amatörmässigt, det behövdes inte ens vara ett barnskratt där.
Det var en detalj som jag störde mig grovt på. Sedan stör man sig på Göteborgsadvokaten i serien med, men det är väl ändå tanken antar jag.
Får väl se hur serien står sig över åtta avsnitt, lite rörigt såhär till en början med tydliga missar som sagt.