2026-02-26, 14:10
Medlem
Korten läggs aldrig på bordet helt enkelt.
Citera
2026-02-26, 16:15
Medlem
Riktigt bra avsnitt idag tycker jag !!
Tycker dom har så fin kemi alla tre…
Men sa V ”alla flashbacksopor” ??? 🤣🤣🤣
Citera
2026-02-26, 16:17
Medlem
Jag tyckte dom försökte dra ut info kring spela i Djurgården
Citera
2026-02-26, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notme12
Jag tyckte dom försökte dra ut info kring spela i Djurgården
Kommer inte hända då vi inte vill ha knarkare i Djurgården
Citera
2026-02-26, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caligula2026
Kommer inte hända då vi inte vill ha knarkare i Djurgården

Tänker wikegård samma?
Citera
2026-02-26, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notme12
Tänker wikegård samma?
Hoppas jag innerligt!!!
Citera
2026-02-26, 18:46
Medlem
Positivt test på kokain vid match ses som dopning och det kan riskera att man blir avstängd, så det handlar ju inte ”bara” om att det är olagligt. Men nu har han slutat även om han ser ut som en trulig strulputte. Snäll är han garanterat när han mår bra känns det som. Men klarar han svackor? Det tror jag.
Men pappa C:s ”försvinnande” är intressantare än huruvida V är en bra bonuspappa eller inte just nu.
Citera
2026-02-26, 23:22
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Niccis bonuspappa Christer har bara dolt sina uppgifter för inte inloggade på vissa sidor.
Han bor fortfarande kvar.
Sedan kan det vara så att han fortfarande är skadad eller så är han frisk men måste jobba extra mycket eftersom han var borta innan (han har 3 företag.)

Men något är skumt ändå, Nicci gick ut i media och berättade att något hänt men sedan går Jeanette ut med ett exakt datum när olyckan hänt men det datumet var några veckor efter att Nicci berättat.

Känns som att Jeanette var rädd för att man skulle kunna koppla ihop händelser på Blåljus med familjen.
Mycket hit och dit när de inte själva har koll på vad den andra har sagt.

Både Nicci och hennes mamma vill vara relevanta influencers och då blir det motsägelsefullt.
Citera
2026-02-26, 23:24
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66

Haha det sa han nog (har inte haft tid att lyssna än)!
Men självklart tycker han det eftersom han är lojal mot sin fru och hennes familj (vilket han ska vara).
Citera
2026-02-26, 23:41
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Har lite "nytt" skvaller om Nicci.
2022 hade hon OnlyFans men eftersom rätt ska vara rätt så var hon inte jättesnuskig (som Paow), enligt min källa var det inte mycket mer än det hon visade på Insta.

2023 Unfiltered med mindre hårda riktlinjer och billigare.
https://www.ehandel.se/nu-lockas-influencers-till-onlyfans-nya-utmanare-tillater-inte-vuxeninnehall
"Om många som använder Onlyfans lägger en hel del tid på att skapa sitt innehåll, verkar tanken med Unfiltered istället vara en personligare och mer ofiltrerad kontakt med följarna."

Ärligt talat tror jag inte att Nicci är så snuskig på någon plattform, inte som många andra influencers som gör allt för pengar.
Citera
2026-02-27, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66

Man har alltså byggt upp en hel industri kring barnen, och sen har man mage att lajva upprörd över att de diskuteras på Flashback? Wow.😂
Citera
2026-02-27, 11:49
Medlem
Knappast.......s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waba
Man har alltså byggt upp en hel industri kring barnen, och sen har man mage att lajva upprörd över att de diskuteras på Flashback? Wow.😂
Precis, naivt.
Det är ju ett resultat av att hans fru och svärmor själva har delat med sig av sitt liv, med mängder av klipp och bilder på C sedan hon föddes. Det är väl snarare det som är problematiskt, inte att Ns liv diskuteras här.

Med hans attityd tror jag garanterat att det är han som satt stopp för fortsatt exploatering av barnen. Och det är bra.
Senast redigerad av Knappast....... 2026-02-27 kl. 12:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in