2026-02-27, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Var väl 20 efter skatt. Hur hon nu kan få en sådan hyfsat hög lön när hon inte jobbar eller knappt har några samarbeten.
Så många följare har hon inte på Snap och jag ser henne aldrig få några "rosor" på sina TT lives. Kanske det är porren som fortfarande säljer hyfsat, annars är det ett stort frågetecken.

Lilla frun hade något samarbete på TikTok häromdan, där hon visade upp en klänning, någon sytt ihop av en gammal gardin. Så jävla ful.

Porren reade de ju ut, typ hela tiden, så jättebra lär den inte gå.
Citera
2026-02-27, 00:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du får sluta supa lära dig läsa vad som skrivs.

Du säger att hon inte överklagar. Sedan så visar det sig att hon har överklagat, dock enbart för att åklagaren har överklagat.

Erkänner dock att jag läste för snabbt angående Thomas. Du ser det är helt ok att ha fel ubland och kunna erkänna det.
Försök gärna du att applicera det.

Du är ganska lik Rask, när han blir påkommen med en lögn, spinner han vidare med fler lögner än att bara erkänna.
Citera
2026-02-27, 00:42
Avstängd
Citat:
Var väl 20 efter skatt. Hur hon nu kan få en sådan hyfsat hög lön när hon inte jobbar eller knappt har några samarbeten.
Så många följare har hon inte på Snap och jag ser henne aldrig få några "rosor" på sina TT lives. Kanske det är porren som fortfarande säljer hyfsat, annars är det ett stort frågetecken.

Ingen aning ifall det var innan eller efter.
Porren har inte fått någon ny uppladfning på 3v, så går nog inte toppen där.

Tror hon ljuger kring att hon skapat ett bolag samt imkomst.
Tror hon är väldigt pank och kommer snart vara tvungen att flytta hem igen.
Citera
2026-02-27, 00:43
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Du säger att hon inte överklagar. Sedan så visar det sig att hon har överklagat, dock enbart för att åklagaren har överklagat.

Erkänner dock att jag läste för snabbt angående Thomas. Du ser det är helt ok att ha fel ubland och kunna erkänna det.
Försök gärna du att applicera det.

Du är ganska lik Rask, när han blir påkommen med en lögn, spinner han vidare med fler lögner än att bara erkänna.
Jag hade inte fel. Åklagaren överklagade och Linneas advokat lämnade in anslutningsöverklagan efter det.
Den som överklagade var alltså åklagaren.
'
Citera
2026-02-27, 01:19
Medlem
Kom o tänka på en sak.
Det läckta ljudklippet där Linnea vill hugga Skuldrådgivarn, var det Julia som smyginspelade det?
Citera
2026-02-27, 01:22
Medlem
Kärlek till både Chrippa, Linnea och Jacke och deras respektive familjer. 2026 kommer det hända EN HEL DEL GREJER som "exposar" deras hatare.
Citera
2026-02-27, 01:23
Medlem
paperfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Det finns ju i artikeln.

Artikeln ä väl låst?
Citera
2026-02-27, 02:15
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Ingen aning ifall det var innan eller efter.
Porren har inte fått någon ny uppladfning på 3v, så går nog inte toppen där.

Tror hon ljuger kring att hon skapat ett bolag samt imkomst.
Tror hon är väldigt pank och kommer snart vara tvungen att flytta hem igen.

Om hon nu har skapat ett bolag, då ska väl det företaget stå på hennes namn, eller kan man ha nån sorts målvakt bara för att hon inte vill synas? För det ska väl vara rätt så enkelt o leta upp någons företag om man har någon kan jag tycka.
Citera
2026-02-27, 02:17
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Kom o tänka på en sak.
Det läckta ljudklippet där Linnea vill hugga Skuldrådgivarn, var det Julia som smyginspelade det?

Nä skulle mer tro på att det var Jocke som spelade in det. Om man går på linjen här inne i denna tråd. Jocke verkar ställa till det mycket för chrippen
Citera
2026-02-27, 04:49
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Det får vi hoppas! 🙏🏼

Chrippa & Linnea kommer studsa fram med hoppsasteg på gröna ängar - Sommaren 2026

Näh.. Jag tror det kommer tystna. Dom flesta verkar rätt trötta på det här nu.
Bo Göran får väl sin spade? En såg 🪚 tycker jag skulle passa bättre men men..
Jag hoppas på.. "Ridå ner" 🙏
Senast redigerad av Tarmstuvning 2026-02-27 kl. 04:54.
Citera
2026-02-27, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Det blir en BAAANGER! Bästa sändningstid.
Och Jocke, Anjo och Rask kommer få betala FETT skadestånd.
Inlåsta blir dom också

Haha, de borde söka på vad ”banger” betyder, för de verkar tro att det står för ”flopp”.
Citera
2026-02-27, 06:50
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:

De få samarbeten hon har på TikTok är märkliga utländska klädsidor, aldrig svenska. Mycket förvånande att hon trots det skulle tjäna 20 efter skatt, har ingen koll på hur mycket man kan tjäna på snap dock.

Senaste samarbetet på TikTok var hilarious dock, hon såg ut som ett barn som varit i mormors garderob och rotat fram något som är alldeles för stort - och skrynkligt såklart för något strykjärn verkar dom inte ha 😂
Senast redigerad av Nejellerva 2026-02-27 kl. 06:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in