2026-02-26, 21:42
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
Ja jag kommer släppa den
Varför vill du att den odrägliga byfånen ska få titta gratis eller slippa pinas i tre veckor?

Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Du kan va lugn. Han kör på en behandlingsmetod som går ut på att han skickar dickpics till sina klienter. Det ska tydligen fungera jättebra.
Kan man signa upp sig redan nu men vänta med att använda tjänsten? Frugan är iof inte sur på mig idag men förr eller senare händer det. Då kan det va bra att kunna plocka fram nåt sånt och påminna om att hon åtminstone inte står fjättrad vid en luffare som baronen!
Citera
2026-02-26, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Dokumentären ser inte så lovande ut. Förväntar mig att den åker upp på bitchute direkt Vägrar lägga ens 40kr på sådant mög.
Tvärtom, den ser mycket lovande ut. Av det lilla vi hittills fått se är det världsklass jämfört med allt Anjo någonsin gjort.
Men ni som ska ladda upp och dela den, tycker den är värdelös osv är med största säkerhet Raskfans och tyvärr förlorade. Var inte bittra, se den som ett idolporträtt. Ni kommer få se er Baron precis som han är.
Citera
2026-02-26, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Ja, redan högre produktionsvärde än chipstuttens filmer som recencentbaronen tycker är otroligt bra. Personligen vet jag inte så mycket om den konflikten men va det inte ganska längesen? Antar att det rör sig om gänget han fälldes för att ha för talat iaf, varför skulle jockibooooi lägga sig i det där förra året? Va han inblandad när det begav sig?

Jag känner mig som när jag var barn och inte klarade av att vänta ens en kvart av filmen innan jag frågat morsan om hela handlingen!!!
För att han är manisk. Det som lästes upp skrevs av Jocke januari-25.
Citera
2026-02-26, 22:15
Medlem
Sjukt obrydd han verka vara på sin insta. Inget om trailern
Citera
2026-02-26, 22:25
Medlem
Telepatisks avatar
Lördagen är alltså räddad
Citera
2026-02-26, 22:39
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
För att han är manisk. Det som lästes upp skrevs av Jocke januari-25.
Jo men det känns ju som att han försökt distansera sig från svinpälsen, medan han vill hjälpa honom med resning. Hur ska han ha det?
Citera
2026-02-27, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Sjukt obrydd han verka vara på sin insta. Inget om trailern

Roligt att se hur länge bajsbaronen klarar att vara tyst.
Citera
2026-02-27, 00:58
Medlem
Boggymans avatar
Börjar tröttna på den här jävla sopan. Dom första åren var jag faktiskt en följare på hans kanal, tyckte han var skön, han kändes mer äkta och likable på något sätt. Nu verkar han mest vara en porrskadad pajas, spinkig som fan, bytt personlighet. Sen det gamla vanliga att han kan gå över lik för visningar/pengar, det finns inget stopp i hur han kan älta saker och det spelar ingen roll hur illa folk drabbas ¨han ger bara sina följare vad dom vill ha¨ brukar det låta, snyggt sätt att linda in det på när man har NOLL moral i kroppen. Riktigt udda publik verkar han också, förvårdnadsvärt många kvinnor, hur fan går det ihop när han så öppet visat hur porrskadad han är, det är porrbrillor, runkbås, dickpicks till förvirrade kvinnor, sexolog eller vad han utbildar sig till. Rena drömmen för en kvinna ju särskilt när man är helt kritvit i hyn, smal som fan och helt söndertatuerad. Det blir inte bättre helt enkelt.
Citera
2026-02-27, 01:18
Medlem
Citat:
Jo men det känns ju som att han försökt distansera sig från svinpälsen, medan han vill hjälpa honom med resning. Hur ska han ha det?
Det där med "resning" haha, Jocke har kollat för mycket på tv.

Alltså förlåt men har Rask HIV? Helt seriös med min fråga.
Citera
2026-02-27, 01:22
Medlem
Får Rask sitta och läsa ifrån Corren? Är väl betalvägg?
Citera
2026-02-27, 07:59
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ja, redan högre produktionsvärde än chipstuttens filmer som recencentbaronen tycker är otroligt bra. Personligen vet jag inte så mycket om den konflikten men va det inte ganska längesen? Antar att det rör sig om gänget han fälldes för att ha för talat iaf, varför skulle jockibooooi lägga sig i det där förra året? Va han inblandad när det begav sig?

Jag känner mig som när jag var barn och inte klarade av att vänta ens en kvart av filmen innan jag frågat morsan om hela handlingen!!!

Jag håller med. Fan, vad fetröven skämmer ut sig när han kallar sig "Youtubes Janne Josefsson".

Den äckliga BajsBaronen har fått en kommentar som undrar om han sett trailern till dokumentären. Den perversa byfånen svarar då att "Nej, och jag kommer inte heller se den".

Trosas största runkbög fortsätter istället att förtala Chrippa, det är ju så skönt att snacka skit om någon som inte kan försvara sig.
Citera
2026-02-27, 08:16
Medlem
kajnuss avatar
Om det nu ska göras en dokumentär om den brottsdömde förtalsmannen varför då inte anlita Bosse guldspade istället för de två luffarna i den där husbilen. Fru Snedvikt hade jag aldrig velat ta i med tång ens en gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in