2026-02-26, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Någon som vet vad #745 jobbar med?

Peddo #745 Skriver att han pluggar och bor hos en kompis i loggarna. Bor nånstans i Vessigebro.

Han är även 40år.

Tycks även ha en kärlek till "nylon".
Senast redigerad av DaddyCool64 2026-02-26 kl. 20:35.
Citera
2026-02-26, 20:40
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Du får ursäkta min okunskap. Men klass 1 gädda? Hur många klasser finns det och vad är dom? Borde finnas 1,2,3 tycker jag.

Det är väl inget officiellt utan jag brukar säga klass 1,2,3 och då menar jag klass 3 vanlig snuskgubbe som vill ha 13-14 åring, klass 2 Gädda som söker pedofilmamma med barn och klass 1 Gädda som söker Pedofilmamma med barn samt även vill ha djur med i bilden och varför inte piss och skit också när dom ändå håller på. Alltså är 745 klass 2 jag skrev fel.
Citera
2026-02-26, 20:42
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Peddo #745 Skriver att han pluggar och bor hos en kompis i loggarna. Bor nånstans i Vessigebro.

Han är även 40år.

Tycks även ha en kärlek till "nylon".

Då kan han teama upp sig med den vedervärdiga #102
Citera
2026-02-26, 20:45
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Det verkade som han varken kände till Sara eller Dumpen.

Svårbegripligt att det fortfarande finns gäddor som letar barn på nätet som inte gör det.
Ja, verkligen obegripligt. Vanligtvis brukar man få höra att vi boomers är hopplöst efter vad gäller internet, men den här göken #745 är ynka 40 (på en bild ser han dock ut att vara minst 60 och hedersmedlem i hembygdsföreningen) och har ändå inte en susning om vad som väntar efter konfrontationen. Han vet inte ens vad Sara heter. Hon borde väl vara rikskänd vid det här laget, men till Vessigebro når uppenbarligen inte dom stora nyheterna från världen utanför.
Citera
2026-02-26, 20:47
Medlem
Gädda 745 måste leva i någon form av kollektivt utanförskap. Att inte känna till Dumpen? Framför allt med den sexuella dragningen. Uppfödd med att det är normalt? Ångesten speglar väl ändå att gäddan är medveten om hur fel hans beteende är.

Stor risk för att den gäddan lämnar in handduken.
Citera
2026-02-26, 20:54
Medlem
SDUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Gädda 745 måste leva i någon form av kollektivt utanförskap. Att inte känna till Dumpen? Framför allt med den sexuella dragningen. Uppfödd med att det är normalt? Ångesten speglar väl ändå att gäddan är medveten om hur fel hans beteende är.

Stor risk för att den gäddan lämnar in handduken.
Menar du ta sitt liv med att lämna in handduken?

Om ja, så jag tror också det. Han kommer nog inte kunna leva med skammen om att hela Sverige ser ner på han. En 40 årig snubbe som vill penetrera en stackars 5 åring 🤮🤮🤮

Patrik vägrade ju ta honom i handen Vilket jag också hade gjort. Sara gjorde det nog bara för att vara artig.
Citera
2026-02-26, 20:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Du får ursäkta min okunskap. Men klass 1 gädda? Hur många klasser finns det och vad är dom? Borde finnas 1,2,3 tycker jag.

Presenterar nytt graderingssystem GÄDDCON.

Gäddcon 5: "Normal"gäddan. Sexuellt frustrerad men vet att det är både fel och olagligt, Är noga med att barnet minst ska fylla 15 när som helst. Hade lika gärna knullat en kvinna i ens egen ålder om gäddan fick chansen.

Gäddcon 4: "Normal"gäddan, sexuellt frustrerad men mer radikal och kan tänka sig att träffa någon under 14 men då i åldrarna 13-12. Men kan fortfarande tänka sig att knulla kvinnor i egen ålder.

Gäddcon 3: Sexuellt frustrerad men kåtheten är högre än vad som anses "normalt". Fetischer och osunda fantasier efter år av porr och runk. Går med på att knulla både barn och vuxna så länge utloppen för fantasierna får ta vid. Den sexuella frustrationen kan här börja ses som en sexuell störning i form av hebefili.

Gäddcon 2: Pedofilen, gäddan som har medvetna dragningar till prepubertala barn i åldrarna under 12 år. Gäddan kan också samtidigt vara grovt porrskadad och/eller sexuellt frustrerad som spär på deras dragning. Intalar sig själv att barnet vill och det gäddan gör är med välmening och kärlek.

Gäddcon 1: Pedofilen utan återvändo eller hämningar. Här snackar vi gäddan som öppet omfamnar sin pedofili och vill knulla allt från spädbarn till 14 åringar. Sinnessjuka fetischer, djurknull och våld är normen och inte undantaget. Söker nästan uteslutet efter pedofilmammor för att komma åt barn.

Majoriteten av gäddorna på dumpen är inom gäddcon 5 och 4.
Citera
2026-02-26, 20:58
Medlem
SDUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanon
Presenterar nytt graderingssystem GÄDDCON.

Gäddcon 5: "Normal"gäddan. Sexuellt frustrerad men vet att det är både fel och olagligt, Är noga med att barnet minst ska fylla 15 när som helst. Hade lika gärna knullat en kvinna i ens egen ålder om gäddan fick chansen.

Gäddcon 4: "Normal"gäddan, sexuellt frustrerad men mer radikal och kan tänka sig att träffa någon under 14 men då i åldrarna 13-12. Men kan fortfarande tänka sig att knulla kvinnor i egen ålder.

Gäddcon 3: Sexuellt frustrerad men kåtheten är högre än vad som anses "normalt". Fetischer och osunda fantasier efter år av porr och runk. Går med på att knulla både barn och vuxna så länge utloppen för fantasierna får ta vid. Den sexuella frustrationen kan här börja ses som en sexuell störning i form av hebefili.

Gäddcon 2: Pedofilen, gäddan som har medvetna dragningar till prepubertala barn i åldrarna under 12 år. Gäddan kan också samtidigt vara grovt porrskadad och/eller sexuellt frustrerad som spär på deras dragning. Intalar sig själv att barnet vill och det gäddan gör är med välmening och kärlek.

Gäddcon 1: Pedofilen utan återvändo eller hämningar. Här snackar vi gäddan som öppet omfamnar sin pedofili och vill knulla allt från spädbarn till 14 åringar. Sinnessjuka fetischer, djurknull och våld är normen och inte undantaget. Söker nästan uteslutet efter pedofilmammor för att komma åt barn.

Majoriteten av gäddorna på dumpen är inom gäddcon 5 och 4.
Den senaste, det vill säga #745 hamnar nog på Gäddcon 1 va? Minst 2 i alla fall.
Citera
2026-02-26, 21:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SDU
Den senaste, det vill säga #745 hamnar nog på Gäddcon 1 va? Minst 2 i alla fall.

Gäddcon 2 skulle jag säga på den herren då han verkade väldigt ångerfull och hade inte några våldsbejakande meddelanden i chatten.

En typisk gäddcon 1 är exempelvis robinsongäddan https://dumpen.se/2022/09/06/robinson-gaddan-napp-144-borgafjall/
Citera
2026-02-26, 21:03
Medlem
Det är så galet med alla dessa jävla gäddor som kommer från mindre orter, men ändå riktigt landet-orter.. Det är verkligen ställen där ALLA känner alla, eller åtminstone känner-någon-som-känner-någon.

Det tar en halv afton innan HELA Vessigebro känner till det här äcklet. Jag fick googla skithålan för att se vart fan den låg.
Citera
2026-02-26, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bla-bla1
Är detta bekräftat? Hur vet man att det är sant

Det är sant faktiskt
Citera
2026-02-26, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeggDigInteI
Det är så galet med alla dessa jävla gäddor som kommer från mindre orter, men ändå riktigt landet-orter.. Det är verkligen ställen där ALLA känner alla, eller åtminstone känner-någon-som-känner-någon.

Det tar en halv afton innan HELA Vessigebro känner till det här äcklet. Jag fick googla skithålan för att se vart fan den låg.

#745 Denna pedofil tycks tillhöra den skygga sorten och verkar lite stå utanför samhället. Så det är möjligt att ingen vet vem han är. Dock lär snacket gå nu runt den lilla orten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in