Citat:
Ursprungligen postat av
Diadog22
Häromnatten under ett ons slog det mig att det säkert skulle gå att leva mer bekvämt om man tog betalt för att bli påsatt, men jag skulle ju verkligen aldrig våga. Tänk om någon skulle känna igen mig på gatan? Tänk om någon skulle få reda på det och berätta för familjen, det hade ju varit döden. Dessutom behöva gå in och läsa om när någon torsk ger ens ansikte 6/10 och fittan 5/10 och att man borde ha snyggare underkläder, nej tack. Torskar verkar drömma om undersköna kvinnor som älskar att knulla och bli förnedrade och att allt annat är skit, det verkar ju hur läskigt som helst.
Ni horor, hur har ni börjat våga?
Jag vågade för att jag då inte förstod hur hårt sexarbetare faktiskt jagas av polis och myndigheter i Sverige. Jag har en liberal syn på sex, och att ta betalt för något jag var bra på kändes inte konstigt, jag mådde dessutom bra av att kunna hjälpa människor sexuellt. Jag visste riskerna med att träffa okända, med eller utan pengar, men det var en risk jag var villig att ta och jag är en stark kvinna.
Under alla år jag var aktiv blev jag aldrig illa behandlad av någon kund eller kände mig otrygg i ett enda möte. Jag bryr mig heller inte om vad andra tycker om mig eller mina val. Men när polisen kom rasade allt. Då blev jag illa behandlad och mitt liv föll bokstavligen samman, så jag slutade direkt.
Idag, i backspegeln, hade jag aldrig vågat göra samma sak i Sverige, inte på grund av kunderna, utan på grund av myndigheterna. Det är inte värt att riskera att förlora hela sitt liv och sin familjs liv för det.