2026-02-26, 12:56
Medlem
Ett allvarligt problem inför framtiden med dessa låga födelsetal.

Många kvinnor i världen kommer gärna till sverige för drömmen om ett bättre liv. Svenska kvinnor behöver konkurrens. Vi har ett överskott på män. Ett par miljoner villiga tjejer vore lagom. 😎

Den ekonomiska biten löser inspirerade män.💪 Staten borde kliva in också, men där har en svensk kvinna redan bränt alla stålar.
Citera
2026-02-26, 13:05
Avstängd
Inte mycket rätt där.

Andelen män i Sverige är 50,3%. Kvinnor 49,7%.

Att dom inte vill knulla med just dig, vet du nog varför.
Citera
2026-02-26, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories
Inte mycket rätt där.

Andelen män i Sverige är 50,3%. Kvinnor 49,7%.

Att dom inte vill knulla med just dig, vet du nog varför.

50,3 är mer än 49,7

Har både kvinna och barn.

Men ok. Allt är frid och fröjd då.

Sen borde du hänsyn till att kvinnor lever längre och det är det som gör att du får de där siffrorna.

Tyvärr så är de inte så fertila på ålderns höst.

Gå och lägg dig.
Senast redigerad av rattaasikterna 2026-02-26 kl. 13:39.
Citera
2026-02-26, 13:41
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Överskott av fula männ tror jag.
Citera
2026-02-26, 13:41
Medlem
Smekarn87s avatar
3 miljoner villiga gudslösa berikare hade varit mums!
Citera
2026-02-26, 13:48
Medlem
En del av anhörighetsinvandringen har varit kvinnor och anhörighetsinvandringen är ganska stor, så det mest vissa hemländer där männen dominerar fortfarande. T.ex Afganistan.

Jag ser inte det som nödvändigt att Sverige ska öka sin befolkning, för att vara bättre rustade inför framtiden så ska Sverige minska befolkningen från dagens 10-11 miljoner till 6-7 miljoner.

Det går inte över en natt, men helt enkelt så behövs inte så många människor om 50 år. Det skulle bara krylla av människor som inte har en vettig inkomst.

Så nej, vi behöver inte fler kvinnor. Behandla de kvinnor som redan finns i landet bättre så ordnar det sig. Sätt upp en nollvision när det gäller kvinnomisshandel så ska ni se att kvinnorna vågar vara lite mer hjärtliga och umgås mer.

Så istället för att importera mer kvinnor, utvisa alla invandrare som inte respekterar kvinnorna, misshandlar och stympar, samt sätt svenska män som är skitstövlar i fängelset så blir det bra och lustigt nog också en bättre balans mellan antalet kvinnor och män på köpet.
Citera
2026-02-26, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
En del av anhörighetsinvandringen har varit kvinnor och anhörighetsinvandringen är ganska stor, så det mest vissa hemländer där männen dominerar fortfarande. T.ex Afganistan.

Jag ser inte det som nödvändigt att Sverige ska öka sin befolkning, för att vara bättre rustade inför framtiden så ska Sverige minska befolkningen från dagens 10-11 miljoner till 6-7 miljoner.

Det går inte över en natt, men helt enkelt så behövs inte så många människor om 50 år. Det skulle bara krylla av människor som inte har en vettig inkomst.

Så nej, vi behöver inte fler kvinnor. Behandla de kvinnor som redan finns i landet bättre så ordnar det sig. Sätt upp en nollvision när det gäller kvinnomisshandel så ska ni se att kvinnorna vågar vara lite mer hjärtliga och umgås mer.

Så istället för att importera mer kvinnor, utvisa alla invandrare som inte respekterar kvinnorna, misshandlar och stympar, samt sätt svenska män som är skitstövlar i fängelset så blir det bra och lustigt nog också en bättre balans mellan antalet kvinnor och män på köpet.

Då är du inte riktigt överens med expertisen om hur ekonomi fungerar.
Citera
2026-02-26, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
Överskott av fula männ tror jag.

ha,ha. Jo, nog kan kvinnor vara vackrare om du frågar mig.
Citera
2026-02-26, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rattaasikterna
Då är du inte riktigt överens med expertisen om hur ekonomi fungerar.

Nej, jag vet många experter vill att ekonomin ska expandera hela tiden. Men jag anser att man ska se det mer ur indviduell synvinkel, färre människor innebär att mer resurser finns till var och en. Tänk dig att slippa bo i en bostad 60 kvm, istället kan du bo i en bostad 120 kvm och det är inte dyrare.

På tusentals punkter kan man se att ju fler människor vi blir desto mindre resurser har vi, allt blir trängre på något sätt. Mycket av behovet att expandera hela tiden är också en konsekvens av att fler människor måste kunna försörja sig.

Detta är dock en diskussion som bättre förs i andra trådar, men det är iallafall utifrån en del slutsatser här som jag konstaterar att vi behöver inte fler människor, dvs inte heller importera fler kvinnor.
Citera
2026-02-26, 15:36
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smekarn87
3 miljoner villiga gudslösa berikare hade varit mums!
Vill man inte lösa problemet via konstgjord väg så får man hålla till godo med tanterna i hucklen,de hatar män och föder många barn.
Citera
2026-02-26, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Nej, jag vet många experter vill att ekonomin ska expandera hela tiden. Men jag anser att man ska se det mer ur indviduell synvinkel, färre människor innebär att mer resurser finns till var och en. Tänk dig att slippa bo i en bostad 60 kvm, istället kan du bo i en bostad 120 kvm och det är inte dyrare.

På tusentals punkter kan man se att ju fler människor vi blir desto mindre resurser har vi, allt blir trängre på något sätt. Mycket av behovet att expandera hela tiden är också en konsekvens av att fler människor måste kunna försörja sig.

Detta är dock en diskussion som bättre förs i andra trådar, men det är iallafall utifrån en del slutsatser här som jag konstaterar att vi behöver inte fler människor, dvs inte heller importera fler kvinnor.

Du utgår ifrån människor som kommer från fattigare länder där man är van vid ett helt annat klimat, det är normalt att skaffa barn utifrån helt andra förutsättningar/villkor. Att skaffa barn är nåt helt annat där..

Att hela Sverige ställer om till det på några år sker inte. Förändringar tar lång tid... Vi lever i en annan värld, när det är oro, "krig", ffa sämre ekonomi, sämre möjligheter till det vi vill kalla "riktig" bostad och hem så sänks dom tankarna att skaffa barn, det är jag övertygad om. Sen hurvida man gjort "karriär" är ju också en fråga.

Behovet av trygghet vilar högt på ovan beroende på vad man har normaliserat till
Senast redigerad av rawjudge 2026-02-26 kl. 16:12.
Citera
2026-02-26, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buddy99
Vill man inte lösa problemet via konstgjord väg så får man hålla till godo med tanterna i hucklen,de hatar män och föder många barn.
muslimhonor av alla de slag är död materia för svenska män, de får inte vara med oss för sin religion, släkt och kultur
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in