2026-02-24, 22:01
Medlem
Jag undrar om han gör knasiga grejer i någon sorts psykotiskt tillstånd och får ångest efteråt. Det ser ju ut som han gillar sin katt väldigt mycket med tanke på alla inlägg med katten. Tyvärr ser katten inte ut att må särskilt bra. Jag hoppas han hittar någon som kan ta den till veterinären.
Citera
2026-02-24, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dagmask
Jag undrar om han gör knasiga grejer i någon sorts psykotiskt tillstånd och får ångest efteråt. Det ser ju ut som han gillar sin katt väldigt mycket med tanke på alla inlägg med katten. Tyvärr ser katten inte ut att må särskilt bra. Jag hoppas han hittar någon som kan ta den till veterinären.

Han gillar nog absolut sin katt mycket. Han försökte säkert göra allt han kunde för att katten skulle må bättre. Men det hjälpte tydligen inte.
Citera
2026-02-24, 22:19
Medlem
Nu har kattstackarn fått frid. Hörde nyss att den har blivit avlivad. Den där sjuka människan ska inte ha djur! Jag har undrat om det är den katten han kastade. Någon mer som undrar? 🤔
Citera
2026-02-25, 06:36
Medlem
https://limewire.com/d/8Bnfa#YFgucTP5FG

Misstänker att det är perserkatten som blev kastad och sedan framgrävd i snön.

Det bästa den personen lagt upp hittills är iallafall bevis på att hans kattstackare fått frid. Med tanke på hur en annan katt blivit behandlad av honom..
Och sen om man nu tror på healing osv, då måste väl MKK vara den sämsta tänkbara healern med sin trasiga och psykotiska själ
Citera
2026-02-25, 07:38
Medlem
Nån lär ju tappa det skapligt på han snart, skönt att katten fick frid dedär jävla äcklet ska aldrig få ha djur.
Citera
2026-02-25, 11:23
Medlem
iEvil666s avatar
Tror det där kolloidalt silvret var det som fick katten att slippa undan sin ägare.
Citera
2026-02-25, 11:30
Medlem
https://ibb.co/TMY29yqn

Är han ute och letar efter ny katt🤔
Citera
2026-02-26, 13:32
Medlem
Magnesiumgrisens avatar
Ger han sig på vem som helst? Vågar man bo granne med honom? Tror ni han skulle välja att flyga på en person som går med en gigantisk hund tillexempel? Är han vräkt?
Citera
2026-02-26, 13:34
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnesiumgrisen
Ger han sig på vem som helst? Vågar man bo granne med honom? Tror ni han skulle välja att flyga på en person som går med en gigantisk hund tillexempel? Är han vräkt?

Av tråden att döma så verkar han ju mest vara störig snarare än direkt våldsam, men inte fan hade jag velat bo granne med honom! Flytta till Orsa ist, det är väl typ nästgårds om jag minns rätt
Citera
2026-02-26, 13:36
Medlem
Magnesiumgrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Av tråden att döma så verkar han ju mest vara störig snarare än direkt våldsam, men inte fan hade jag velat bo granne med honom! Flytta till Orsa ist, det är väl typ nästgårds om jag minns rätt
Har fått lägenhet i hindriksheden som jag gärna vill ha det är mitt dilemma, bor i orsa 😭
Citera
2026-02-26, 13:39
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Har fått lägenhet i hindriksheden som jag gärna vill ha det är mitt dilemma, bor i orsa 😭

Åfan, förstår dig! Har ingen aning om hur bostadssituationen ser ut däruppe, men om det är någorlunda lätt att få lgh kan du ju alltid flytta dit "på prov", Dock är det ju inte roligt att alltid kolla sig över axeln varenda gång man går ut
Citera
2026-02-26, 13:56
Medlem
Citat:

Problemet nu är ju att alla med en gigantisk hund i närområdet kommer vara ”Magnesiumgrisen” på FB.
Han saknar logistiskt tänkande och du är nog tyvärr ännu mer i riskzon nu. Om du nu äger en gigantisk hund dvs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in