2026-02-26, 08:31
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Hur är det värre för en man att bli penetrerad emot sin vilja än för en kvinna att bli det?

Är det värre för en muslim/vegetarian att tvingas äta griskött än om jag skulle bli det?
Citera
2026-02-26, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Nä aktivt deltagande utan hot våld tvång eller utsatt position är att ge samtycke hon följde frivilligt med till toan fast hon visste syftet och hon sög kuk två handlingar som indikerar frivillighet, att hon kände sig utnyttjad efter att han bara sticker gör det inte till en våldtäkt, horan får lära sig att inte vara så lösaktig den feministiska dyngan är att du anser det vara våldtäkt bara för att kvinnan inte är nöjd efteråt
-Nu börjar du visa något som vi visste hela tiden. Du kallar tjejen horan. Du har förmodligen redan suttit av tid på kåken för våldtäkt och kriminalvårdens program fungerade inte.
Citera
2026-02-26, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
-Nu börjar du visa något som vi visste hela tiden. Du kallar tjejen horan. Du har förmodligen redan suttit av tid på kåken för våldtäkt och kriminalvårdens program fungerade inte.

Nä det har jag verkligen inte gjort jag knullar inte småtjejer på krogtoaletten men tjejen i detta fallet var helt frivillig det fanns inget våld hot tvång eller utsatt position hon visade tydligt samtycke i handling, både genom att följa med på toan och suga kuk
Citera
2026-02-26, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Nej det behövs inte ett långt förspel med middag och levande ljus innan penetration för att det ska kunna räknas som ett samlag med samtycke. Det behövs helt enkelt inte. Det måste du förstå.

Det skulle vara intressant att få se ett resultat av frågan hur många killar som blött ner snorren innan penetration. Jag är i alla fall övertygad om att det är en majoritet av de som varit sexuellt aktiva ett tag.
Det är så typiskt att det inte ens behövs göra någon vidare utredning i de specifika fallen utan man bara tar något "uttryck" eller fenomen som ett bevis och smetar över det på alla fall.

Ja det är vanligt att tjejen inte är tillräckligt blöt för sex fast sexet är helt samtyckande det har du rätt i
Citera
2026-02-26, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Ja att tjejerna jämt är torra när dom ligger med dig har du erfarenhet av.

Så efterbliven kommentar, antar att du är en simp som inte får ligga, dem kan vara hur villiga som helst men ändå vara torra men har man ingen sexuell erfarenhet eller är radikfeminist förstår jag att fakta inte går in, ni vill få alla ligg tjejen inte är 100 % nöjd med till våldtäkt det är skrattretande
Citera
2026-02-26, 11:38
Medlem
Citat:
Det här är en viktig fråga som jag försökt föra fram massor av gånger men som inte många verkar bry sig om. Det är på grund av denna fråga som jag i tråd efter tråd försöker lyfta fram tjejernas beteende och ifall deras beteende faktiskt har betydelse för om det är rimligt för en kille att tro att allt skett med frivillighet. Men det är ingen som verkar vilja se på det med det perspektivet.

Han hade enligt mig all anledning att tro att hon var frivillig hon följde ju med och sög av honom utan att han använde våld hot eller tvång hon var heller inte i en särskilt utsatt position
Citera
2026-02-26, 11:42
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Han hade enligt mig all anledning att tro att hon var frivillig hon följde ju med och sög av honom utan att han använde våld hot eller tvång hon var heller inte i en särskilt utsatt position

Jag håller med dig och jag har sett flera liknande fall, även ännu mer tydliga fall. Fast det verkar inte spela någon roll utan de tycker att man ska bura in en kille 3 år, med livslångt stigma och höga skadestånd enkom för att en tjej sagt att hon inte ville. Att hon sedan agerat så att det faktiskt är rimligt för killen att tro att samtycke fanns spelar ingen som helst roll för dem.
Citera
2026-02-26, 11:59
Medlem
Citat:
Jag håller med dig och jag har sett flera liknande fall, även ännu mer tydliga fall. Fast det verkar inte spela någon roll utan de tycker att man ska bura in en kille 3 år, med livslångt stigma och höga skadestånd enkom för att en tjej sagt att hon inte ville. Att hon sedan agerat så att det faktiskt är rimligt för killen att tro att samtycke fanns spelar ingen som helst roll för dem.

Precis, enligt radikalfeminister ska man lita blint på en kvinna som säger att hon blivit våldtagen och att hennes frivilliga deltagande berodde på rädsla själv tar jag bägges version med en nypa salt jag är objektiv och ser att båda har all anledning att ljuga, hon för att vinna målet och få 220 k i skadestånd och han för att slippa åka dit för våldtäkt
Citera
2026-02-26, 12:02
Avstängd
Citat:
Vad menar du med det fetade? Kan en kille bli rädd för en tjej?

Inte försökte slåss emot *

Och ja givetvis kan dem det. Det har absolut inget med något jag skrivit att göra som vanligt med dina meddelanden
Citera
2026-02-26, 12:06
Avstängd
Citat:
Men vi är överens om att det faktum att man frågat flera gånger inte ska leda till en dom i rätten?

Ja

Citat:
Nej det behövs inte ett långt förspel med middag och levande ljus innan penetration för att det ska kunna räknas som ett samlag med samtycke. Det behövs helt enkelt inte. Det måste du förstå.

Det skulle vara intressant att få se ett resultat av frågan hur många killar som blött ner snorren innan penetration. Jag är i alla fall övertygad om att det är en majoritet av de som varit sexuellt aktiva ett tag.
Det är så typiskt att det inte ens behövs göra någon vidare utredning i de specifika fallen utan man bara tar något "uttryck" eller fenomen som ett bevis och smetar över det på alla fall.

Har jag aldrig sagt. Men har man något inför pannbenet så vill man att tjejen kan njuta av sexet vilket ingen kvinna kan om dem inte blivit blöta innan du trycker in den.
Igen: ni behöver uppenbarligen gå tillbaka till grundskolans sexualkunskap.

På en 17åring ska du inte behöva det om du ger någon typ av förspel för henne innan - något han inte ens låtsas att han gjorde.
Citera
2026-02-26, 12:08
Avstängd
Citat:
Så efterbliven kommentar, antar att du är en simp som inte får ligga, dem kan vara hur villiga som helst men ändå vara torra men har man ingen sexuell erfarenhet eller är radikfeminist förstår jag att fakta inte går in, ni vill få alla ligg tjejen inte är 100 % nöjd med till våldtäkt det är skrattretande

Inte om de är under 30. Nej.
Citera
2026-02-26, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Inte om de är under 30. Nej.

Jodå det är du som lever i din drömvärld som är väldigt annorlunda mot den riktiga världen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in