2026-02-24, 18:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Vad menar du med det här? Är en påtryckning att fråga flera gånger? Tjatsex är inte olagligt.
Menar du att en kille ska kunna bli dömd för våldtäkt om tjejen säger att han frågade flera gånger och eftersom hon vet att han är starkare än henne och skulle kunna tvinga henne med våld så lät hon det hända för att det är mindre plågsamt än att bli "brutalt" våldtagen?
(Inget hot eller något som helst fysiskt våld har förekommit det utspelar sig på en pub med folk utanför toaletten)

Nej, tjatsex är inte olagligt men det är ett övergrepp och räknas som en typ av sexuellt våld.
Tex finns denna text med på ROKS sida om våld i nära relationer:
Tjatsex är ett annat slags tvång, som visserligen inte innebär fysiskt våld, med däremot psykologisk utpressning och uttalande eller outtalade hot. Tjatsex är en mycket vanligare form av övergrepp än överfallsvåldtäkter..

Nej ingen säger att tjatsex ska va olagligt.
Men vi kan väl vara överrrens om att det är jävligt äckligt att som vuxen man inte acceptera ett nej som svar från en minderårig tjej som nästan är halva din ålder?
Citera
2026-02-24, 18:11
Avstängd
Citat:
Tror du hon frågade honom om det var Ok att hon sög? Hur kom det sig att hon började suga? Blev hon tillsagd? Frågade hon?

Var du där och mätte fuktigheten i hennes vagina? Har du läst någonstans att den var kruttorr? Vet du om tjejen lider av torrhet i slidan eller inte?

Om du tror att alla tjejer som är beredda på en snabbis är dyblöta i fittan så har du inte varit med om speciellt många sexuella situationer.

Han tryckte ner henne på knä och satte kuken vid hennes mun.
Hon sög ett par ggr men klarade sen inte mer för att hon va äcklad, han runkade då och sprutade henne i ögat.
Han har med andra ord initierat att få henne att suga, så jo han gav tydligt samtycke till det.

Han säger ju själv att han fick spotta på kuken innan han förde in den. Ganska uppenbart varför oavsett vad Josef säger. Josef har som sagt ljugit sen redan innan första förhöret.

Om du tror att det är ok att trycka in kuken i en tjej utan att göra henne våt först (smeka, slicka - i äldre dar kanske du behöver glidmedel oavsett men en 17åring tar inte lång tid att få våt med lite förspel) så behöver du gå tillbaka till grundskolans sexual kunskap
Citera
2026-02-24, 18:20
Avstängd
Citat:
'

Jag såg hennes argument att hon skulle ha med en dildo att köra upp i röven på en kille som ett litet bevis på tanken som jag är säker finns hos väldigt många att på en kille måste något föras upp i röven för att det ska kunna räknas som våldtäkt. Den synen tror jag faktiskt finns hos väldigt många och jag tror även att det finns många som anser att en kille inte kan bli våldtagen på annat sätt än att flera killar ger sig på honom.

Om du fortfarande tycker att det är väldigt konstigt resonemang från mig så får du tycka det. Nu kanske du i alla fall förstår mitt svar till henne.

Jag sa det om dildo OCH BARA DET.
DU började prata sexuell läggning.
DU började prata om att våldtäkt inte bara va penetration.

Så sluta förvränga saker och svara på frågan du fick:
Hur är det värre för en man att bli penetrerad emot sin vilja än för en kvinna att bli det?
Citera
2026-02-24, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Han tryckte ner henne på knä och satte kuken vid hennes mun.
Hon sög ett par ggr men klarade sen inte mer för att hon va äcklad, han runkade då och sprutade henne i ögat.
Han har med andra ord initierat att få henne att suga, så jo han gav tydligt samtycke till det.

Han säger ju själv att han fick spotta på kuken innan han förde in den. Ganska uppenbart varför oavsett vad Josef säger. Josef har som sagt ljugit sen redan innan första förhöret.

Om du tror att det är ok att trycka in kuken i en tjej utan att göra henne våt först (smeka, slicka - i äldre dar kanske du behöver glidmedel oavsett men en 17åring tar inte lång tid att få våt med lite förspel) så behöver du gå tillbaka till grundskolans sexual kunskap

Finns ingen anledning att tro på henne när hennes version skriker efterhandskonstruktion lång väg nej hon ville ligga möjligtvis ville hon inte bli sprutad i ögat men det är som max ett ofredande
Citera
2026-02-24, 18:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Använder man inte våld hot eller tvång är det ingen våldtäkt enligt vettiga definitioner, ett hån mot riktiga offer att kalla det våldtäkt när en slampa frivilligt följer med till toan i syfte att ha sex hon borde ta lite ansvar för sitt agerande istället för att belasta rättsväsendet

Buhu stackars dig som inte kan få ligga om du måste ha samtycke och nu måste kriga mot denna orättvisa.

Att kalla en 17åring för slampa säger mer än nog om dig.
Citera
2026-02-24, 18:27
Medlem
Citat:
Jag sa det om dildo OCH BARA DET.
DU började prata sexuell läggning.
DU började prata om att våldtäkt inte bara va penetration.

Så sluta förvränga saker och svara på frågan du fick:
Hur är det värre för en man att bli penetrerad emot sin vilja än för en kvinna att bli det?

Skillnaden mellan oss är att jag är 100 procent objektiv jag litar inte blint på en kvinna enbart pågrund av det faktumet att hon är kvinna som du gör, jag litar inte på Josef heller jag är som sagt objektiv och tar bägges version med en nypa salt det är ända vettiga sättet att förhålla sig till det när det är ord mot ord
Citera
2026-02-24, 18:27
Medlem
Citat:
Buhu stackars dig som inte kan få ligga om du måste ha samtycke och nu måste kriga mot denna orättvisa.

Att kalla en 17åring för slampa säger mer än nog om dig.

Jag får ligga i princip dagligen så du har som vanligt helt fel lilla vännen
Citera
2026-02-24, 18:30
Avstängd
Citat:
Nu är det ingen våldtäkt hon valde själv att vara intim med honom fanns inget våld hot eller tvång eller utsatt position hon följde med till toan för hon var kåt det är den enklaste förklaringen det brukar vara den rätta

Du menar att en 17åring som dessutom druckit alkohol inte är i en utsatt situation när hon står emot en dubbelt så gammal, dubbelt så stor och både full och drogpåverkad man (och som hon vid det här laget vet har mkt pengar och kontakter) som redan visat att han inte accepterar att hon tackar nej till sex vid flera tillfällen?
Citera
2026-02-24, 18:31
Avstängd
Citat:
Skillnaden mellan oss är att jag är 100 procent objektiv jag litar inte blint på en kvinna enbart pågrund av det faktumet att hon är kvinna som du gör, jag litar inte på Josef heller jag är som sagt objektiv och tar bägges version med en nypa salt det är ända vettiga sättet att förhålla sig till det när det är ord mot ord

Men snälla du.
Ingenting med dig är objektivt.
Du går in i varje tråd om våldtäkt med samma åsikt och har bestämt dig för att mannen är oskyldig, offret är en slampa som vill få skadestånd och alla som är på hennes sida är radikal feminister.
Du är långt ifrån objektiv.
Citera
2026-02-24, 18:33
Medlem
Citat:
Du menar att en 17åring som dessutom druckit alkohol inte är i en utsatt situation när hon står emot en dubbelt så gammal, dubbelt så stor och både full och drogpåverkad man (och som hon vid det här laget vet har mkt pengar och kontakter) som redan visat att han inte accepterar att hon tackar nej till sex vid flera tillfällen?

Nej hon är inte i en utsatt situation på en pub bland massa folk, hade hon varit ensam hemma hos honom hade hon kanske varit det men definitivt inte nu
Citera
2026-02-24, 18:34
Avstängd
Citat:
Jag får ligga i princip dagligen så du har som vanligt helt fel lilla vännen

Haha så aldrig att du inte får ligga.
Bara att du inte får ligga med samtycke.
Finns inget annat skäl till att hålla på som du gör annars.
Citera
2026-02-24, 18:35
Avstängd
Citat:
Nej hon är inte i en utsatt situation på en pub bland massa folk, hade hon varit ensam hemma hos honom hade hon kanske varit det men definitivt inte nu

Suck…. Än en gång så förstår du ju inte hur psykologi kring rädsla osv fungerar öht.
Självklart är hon i en utsatt situation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in