2026-02-25, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yellowfork
Ingen som har stämningsansökan?

Vill också ha
Citera
2026-02-25, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Var det en brud eller snubbe som fick sig en omgång med gurkan?

Man , har jag hört.
Citera
2026-02-25, 20:02
Medlem
Vid den andra händelsen är även en kvinna misstänkt om jag tolkat det rätt?

Citat:
Mannen i 35-årsåldern åtalas även för kränkande fotografering vid ett annat tillfälle 2021. Han misstänks tillsammans med kvinna från Hudiksvalls kommun i hemlighet filmat en sovande person, då denne blev pruttad i ansiktet av kvinnan under en fest.

Källa:
https://www.ht.se/2026-02-17/overgrepp-med-gurka-filmades-forovaren-hade-grismask/
Citera
2026-02-25, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillad-banan
Vad har han lagt ut där? Är han en med mycket vänner? Jobbar han eller lever på soc?
Jag har sett en video där han äter upp en mördarsnigel, den andra när han skiter på en kille som ligger utslagen i en soffa, även då har han en grismask på sig.Har fått till mig att han umgås med yngre killar och att han jobbar inom vården.
Citera
2026-02-26, 11:15
Medlem
skillad-banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hudik-svall
Jag har sett en video där han äter upp en mördarsnigel, den andra när han skiter på en kille som ligger utslagen i en soffa, även då har han en grismask på sig.Har fått till mig att han umgås med yngre killar och att han jobbar inom vården.

Jag har hört mig för och grismasken verkar vara ett inslag han till och med använt på Snapchat när han haft sex med sitt barns mamma. Så han har tydligen barn också enligt information. Har även hört ett namn som blivit utsatt för det han är anklagad för, ett utländskt killnamn så det är ingen tjej.

Fick även ett namn på personen som pruttat personen i ansiktet, L*na jon**son. Dock vet jag inte hur trovärdigt det är.
Citera
2026-02-26, 11:17
Medlem
Jobbar timtid på psyk och något boende vad jag hört, och inte mer än vad han måste, festar hellre. Umgänget är av yngre karaktär, ingen normal person i hans egen ålder skulle umgås med honom.
Citera
2026-02-26, 11:19
Medlem
Citat:
Jag har hört mig för och grismasken verkar vara ett inslag han till och med använt på Snapchat när han haft sex med sitt barns mamma. Så han har tydligen barn också enligt information. Har även hört ett namn som blivit utsatt för det han är anklagad för, ett utländskt killnamn så det är ingen tjej.

Fick även ett namn på personen som pruttat personen i ansiktet, L*na jon**son. Dock vet jag inte hur trovärdigt det är.

Det är nog väldigt trovärdigt!
Citera
2026-02-26, 11:20
Medlem
Citat:

De videosen har många sett, även jag! 🤮
Citera
2026-02-26, 11:21
Medlem
Citat:

Att jobba inom vården när man är en sån tok går inte an. Förstår att man kan skämta och ha sig vid en viss ålder men en farsa på 35 år. Nej. De som behöver vård ska inte behöva råka illa ut pga den här snubben.
Citera
2026-02-26, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honvidmig
Vill också ha

Jag med
Citera
2026-02-26, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TJUVSVERIGE

Att jobba inom vården när man är en sån tok går inte an. Förstår att man kan skämta och ha sig vid en viss ålder men en farsa på 35 år. Nej. De som behöver vård ska inte behöva råka illa ut pga den här snubben.

Har tagit/tar diverse substanser dessutom, jag skulle inte vilja bli vårdad där han jobbar iaf.
Men han är en smilfink utåt, inte att lita på alls!
Citera
2026-02-26, 20:29
Medlem
Citat:

Skulle inte alls bli förvånad om L*na gjort detta. Otroligt sorglig och trashig människa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in