2026-02-26, 09:03
Medlem
GustavBustav1916s avatar
Jag hade ett F ord kort (Brittiska ordet för cigaretter) som jag fick från en av den homosexuella perversionen, men innan jag kunde använde det så tog en annan homosexuella individ bort det från mig så jag undrar hur jag ska göra för att reklamera det?
Citera
2026-02-26, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavBustav1916
Jag hade ett F ord kort (Brittiska ordet för cigaretter) som jag fick från en av den homosexuella perversionen, men innan jag kunde använde det så tog en annan homosexuella individ bort det från mig så jag undrar hur jag ska göra för att reklamera det?
Jag hade kidnappad dem och sedan våldtagit dem båda. Själv är jag troende muslim så jag kan ge dig dem orden men dessvärre så går F ordet mot min tro
Citera
2026-02-26, 09:05
Medlem
Citat:
Sluta vara en PK-cuck och säg vad fan du vill!
Citera
2026-02-26, 09:07
Medlem
GustavBustav1916s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaladinUsufAyubid
Jag hade kidnappad dem och sedan våldtagit dem båda. Själv är jag troende muslim så jag kan ge dig dem orden men dessvärre så går F ordet mot min tro
Hade det då inte varit emot din tro att våldta dem pg av att dem båda var män och sodomi är olagligt i islam?
Citera
2026-02-26, 09:09
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Har du för vana att använda engelska ord i Sverige, eller menar du att fag nu inte får användas i det brittiska språkbruket?
Citera
2026-02-26, 09:13
Medlem
GustavBustav1916s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Har du för vana att använda engelska ord i Sverige, eller menar du att fag nu inte får användas i det brittiska språkbruket?
Nej men ordet anses ju rätt dåligt hos amerikanerna så kortet var för att jag skulle kunna använda det i amerikanska samhängen
Citera
2026-02-26, 09:16
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Nej men ordet anses ju rätt dåligt hos amerikanerna så kortet var för att jag skulle kunna använda det i amerikanska samhängen
Fag är ett brittiskt uttryck, klappträ. Du kanske säger "buddy" eller "champ" åt någon i Australien också? Ta seden dit du kommer, och lär du hur språket fungerar där du är.
Citera
2026-02-26, 09:20
Medlem
GustavBustav1916s avatar
Citat:
Fag är ett brittiskt uttryck, klappträ. Du kanske säger "buddy" eller "champ" åt någon i Australien också? Ta seden dit du kommer, och lär du hur språket fungerar där du är.
jo jag vet att det är brittiskt men i amerikat användes det ju som skällsord mot homosexuella, det är den formen av ordet jag menar idiot
Citera
2026-02-26, 09:29
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
jo jag vet att det är brittiskt men i amerikat användes det ju som skällsord mot homosexuella, det är den formen av ordet jag menar idiot
Varför ska en hel kontinent ändra sitt språkbruk för att göra dig bekväm, fårskalle? Håll dig till Londons East End istället.
Citera
2026-02-26, 09:30
Medlem
GustavBustav1916s avatar
Citat:
Varför ska en hel kontinent ändra sitt språkbruk för att göra dig bekväm, fårskalle? Håll dig till Londons East End istället.
Du är fan helt pantade, kommer fan tafsa på dig lowkey
Citera
2026-02-26, 09:33
Medlem
Citat:
Hjälp mig förstå ditt resonemang unge man Trådskaparen verkar vara lovligt retarderad men hur menar du
Citera
2026-02-26, 09:35
Medlem
NFCs avatar
Jag hade kört upp min kuk i röven på första snubbe jag ser
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto