2026-02-26, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bib-bo
Då borde hon va gravid....nåt är fel, har du datorspelspung, tycker du för mycket om age of empiire2 så kan det direkt påverka din förmåga att reproducera.
Men om jag tycker för mycket om Warzone och CS då?
Citera
2026-02-26, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life
Men om jag tycker för mycket om Warzone och CS då?

Det går bra om man håller det ok.
Citera
2026-02-26, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bib-bo
Det går bra om man håller det ok.
Då finns det hopp iallafall
Spelar inte så mycket
Har ju jobb och en hona och så där
Citera
2026-02-26, 02:09
Medlem
Testet är positivt, alltså är det negativt.
Citera
2026-02-26, 03:35
Medlem
jtds avatar
Sådär såg det ut när vi fick veta och vi fick trillingar. Lycka till det behövs. Varslad på jobbet så fort dom fick veta. Fick packa alla verktyg någon dag efter o lämna in firmabilen.
Senast redigerad av jtd 2026-02-26 kl. 03:39.
Citera
2026-02-26, 03:37
Medlem
Ser inte ett skit på bilden. Kan det inte vara regensen i stickan du ser? Materialet måste ju vara annorlunda på något vis just där sträcket ska vara? Även om de säger att ett sträck oavsett hur svagt är positivt.... Så måste det ju vara annorlunda på något vis ändå?
Citera
2026-02-26, 04:20
Medlem
borrasss avatar
Din fru ska bli mamma - du är inte pappan!
Sorry 😞
Citera
2026-02-26, 05:24
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det där är meningslöst. Vänta tills hon har gått 4-5 dagar förbi den dag då hon skulle ha fått mens, då är testet tillförlitligt. Eller så har hon FÅTT mens vid det laget, och det är också tillförligtligt - d.v.s. negativt.
Detta är bästa rådet och om TS med fru är såstressade att de vill bränna mer pengar går det köpa ett graviditetstest av annat märke på våra fortsatt för många apotek idag.
Citera
2026-02-26, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life
Det är en tunn andra linje, syns sämre på bilden
Har markerat det här
https://imgur.com/a/xkaVjEL

Det där är två streck ja.
Citera
2026-02-26, 06:09
Medlem
SocDs avatar
Ser också ett streck. Ta ett test till om 2-3 dagar så kommer det vara starkare!
Citera
2026-02-26, 06:41
Medlem
Grattis
Citera
2026-02-26, 07:11
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Jag ser ett svagt streck, ja. Men grejen är att testet gjordes bara en vecka efter ägglossning. Det borde väl inte ge positivt så pass tidigt, i synnerhet inte när det är en sådan där enkel teststicka. Vänta en vecka till. Jag har också sett väldigt svaga streck på mina, även fast jag väntat tillräckligt många dagar och även om det varit inom de minuter man ska titta på testet. Men jag har ändå inte varit gravid... Det där väldigt väldigt svaga strecken man ser och som man så gärna vill ska vara positivt är inte tillförlitligt... Så vänta lite, gör ett nytt test, och testa ett par dagar i rad och se om strecket blir starkare. Då är det ett gott tecken på ett positivt resultat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in