2026-02-25, 22:52
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64

Att Thomas Bodström försöker skydda denna pedofil gör att konfrontationen blir lite extra minnesvärd också.
Ja, det är för jävla patetiskt när man tänker närmare på det. Man skulle ju liksom vilja tipsa Bodström om att han bör välja sina strider med omsorg och att #744 kanske inte är det ALLRA smartaste valet för hans fortsatta karriär.
Citera
2026-02-25, 23:06
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Vackert så man blir gråtfärdig. Riktiga Hobbit fötter har han.

744
Det är fan inte bara fötterna som är fel - schimpansmittbenan har jag nämnt i ett tidigare inlägg. Lägg därtill chipstuttar, hängbuk, skitiga kalsonger och en uppmaning om att pedofilmamman får göra vad hon vill med den kroppen. Med ett sådant "frikort" skulle jag hyrt en flistugg och kört en Fargo om jag fått fria händer. Men det är ju jag, det. Vi får ju inte göra gäddfärs på riktigt. #744
Senast redigerad av MisterClueless 2026-02-25 kl. 23:19.
Citera
2026-02-25, 23:16
Medlem
Jag googlade på Sala, en liten ort eller Stad, vilket som. Sala verkar otursförföljda. Det är ett gäng med gäddor därifrån och dessutom ett antal dömda som inte har varit med i Dumpen. Dom har både Rättspsyk och Fängelse. Men det är väl inte något som påverkar! Är det något speciellt i Sala eller bara tillfälligheter som gör att Sala sticker ut?
Citera
2026-02-25, 23:48
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Gädda #744, måste vara sexigast i stan va!!
Ja. När alla andra är på landet.
Citera
2026-02-26, 00:25
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, det är för jävla patetiskt när man tänker närmare på det. Man skulle ju liksom vilja tipsa Bodström om att han bör välja sina strider med omsorg och att #744 kanske inte är det ALLRA smartaste valet för hans fortsatta karriär.

Han har ju redan varit ute i media och fäktats mot Dumpen i flera omgångar. Det är väl han och Aschberg som är ansiktena utåt för pedofilförsvarare i landet? Skiter helt i barnen som är offer för peddos, men tycker samtidigt att det är synd om 13-åriga gängkriminella mördare som ska åka i fängelse.
Citera
2026-02-26, 01:25
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Det är fan inte bara fötterna som är fel - schimpansmittbenan har jag nämnt i ett tidigare inlägg. Lägg därtill chipstuttar, hängbuk, skitiga kalsonger och en uppmaning om att pedofilmamman får göra vad hon vill med den kroppen. Med ett sådant "frikort" skulle jag hyrt en flistugg och kört en Fargo om jag fått fria händer. Men det är ju jag, det. Vi får ju inte göra gäddfärs på riktigt. #744

ha ha, du låter inte så imponerad av honom
Citera
2026-02-26, 02:47
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
ha ha, du låter inte så imponerad av honom
Haha, nä måttligt, du. Men det känns som att flistuggen kanske kan få ligga där i bakgrunden och nafsa lite, rent allmänt. Kanske tugga i sej någon smaskig gädda nu eller relativt snart.
Citera
2026-02-26, 08:11
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av system
Ja. När alla andra är på landet.
Chattarna är emellanåt en fantastisk underhållning, otroligt roligt. Att så i den posén och någon svarar "mums" är verkligen absurt. Gädda #744 har verkligen inte en begreppsvärld att tala om. Han sexiga bilder skulle passa in i någon humorshow. Här ser vi hur sexuella begär och okontrollerade perversioner totalt fördunklar både omdöme och intelligens. Dom står där och flexar med minikuken och fettbuken och tror att barnen står på rad redo att bli av med sina oskulder.
Citera
2026-02-26, 09:05
Medlem
Skaraborg2s avatar
Staden Sala.

Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Jag googlade på Sala, en liten ort eller Stad, vilket som. Sala verkar otursförföljda. Det är ett gäng med gäddor därifrån och dessutom ett antal dömda som inte har varit med i Dumpen. Dom har både Rättspsyk och Fängelse. Men det är väl inte något som påverkar! Är det något speciellt i Sala eller bara tillfälligheter som gör att Sala sticker ut?

Har vistats i Sala ett flertal har aldrig personligen märkt något speciellt med den här småstaden.

Har alltid trivts bra där men något speciell är nog faktiskt Sala. Salaligan blev världsberömda för sina rån- och mordorgier under 1930-talet som kom att jämföras med Chicago.
Citera
2026-02-26, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laban2026
Gädda 744 är 55 år men fyller snart 56 år, närmare bestämt på fredagen den 13 mars, vilket blir exakt en månad efter konfrontationen utspelades, enligt Saras trevliga berättelse under filmklippet. "Och sen kör han iväg! Hejdå."...

https://dumpen.se/2026/02/24/bodstromsklient-eskilstuna-744/

Snacka om otursdagen Gädda 744 är för övrigt farbror till Sala Youtubern Luddze. Någon som vet om han har kommenterat det hela ännu?
Citera
2026-02-26, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Chattarna är emellanåt en fantastisk underhållning, otroligt roligt. Att så i den posén och någon svarar "mums" är verkligen absurt. Gädda #744 har verkligen inte en begreppsvärld att tala om. Han sexiga bilder skulle passa in i någon humorshow. Här ser vi hur sexuella begär och okontrollerade perversioner totalt fördunklar både omdöme och intelligens. Dom står där och flexar med minikuken och fettbuken och tror att barnen står på rad redo att bli av med sina oskulder.

😂😂😂 ett återkommande mönster hos gäddorna. Måste vara kåtheten som fullständigt sopar undan all form av självinsikt. Kan ärligt erkänna att jag blir sugen på att fiska själv, enbart för att få skriva kommentarer som ”mums” när gäddan skickar självbelåtna selfies. Jag förstår att fiskarna lider men just detta moment av infångandet är ta mig fan ren och skär underhållning.
Citera
2026-02-26, 10:53
Avslutad
"Något" missvisande profilbild i början av chattloggen, ser ut som något som skulle kunna ha tagits i början av 90-talet när gäddan var strax över 20 och gick på diskotek.

https://dumpen.se/storage/2026/02/IMG_1984.png

Och sen plötsligt "pang"! Som en verklig version av någon karaktär som animatören och konstnären Per Åhlin skulle ha kunnat skapa. Ni som känner till Karl-Bertil, Resan till Melonia och Dunderklumpen vet hur hans figurer brukar se ut.

https://dumpen.se/storage/2026/02/IMG_1993.png
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in