2026-02-24, 20:40
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurtStureDenStore
Jag vet inte om jag får länka dom via typ imgur direkt i tråden eller blir det uthängning eller så då?
Det går bra att länka till imgur på forumet. Vet inte exakt vad du har för typ av bilder, men om det finns en oro för uthängning så låter det som att det bästa är att dölja alla namn först.

Har du en smartphone så kan du antingen sudda bort, eller dra en svart linje över eventuella namn i redigerings-mode.

Har du en stationär dator kan du t.ex. använda Photoshop eller gratisverktyget Photopea:
https://www.photopea.com/
Citera
2026-02-24, 20:53
Medlem
KurtStureDenStores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Det går bra att länka till imgur på forumet. Vet inte exakt vad du har för typ av bilder, men om det finns en oro för uthängning så låter det som att det bästa är att dölja alla namn först.

Har du en smartphone så kan du antingen sudda bort, eller dra en svart linje över eventuella namn i redigerings-mode.

Har du en stationär dator kan du t.ex. använda Photoshop eller gratisverktyget Photopea:
https://www.photopea.com/

Vi får väl pröva. Det är ju inga direkta namn utom sånt som går att läsa sig till. Inga efternamn och det är ju ändå rätt offentliga personer bägge två. Det cirkulerar såklart fler, men jag har inte fått till mig fler heller.

https://imgur.com/a/asTpNsd
Citera
2026-02-24, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Ja, på två olika håll. Han har en exfru som han har barn tillsammans med. Sen har han en relativt ny sambo, flyttade ihop juni 2025, köpte hus tillsammans augusti 2025 och flyttade in i huset oktober 2025. Alltså under samma period som han ska ha varit med eleven och det gick inte ens ett år som sambos till detta hände... Synd om alla familjemedlemmar... De kan inte ha det lätt just nu...

Det gick snabbt där alltså? När flyttade exfrun? Hur gamla är barnen?
Citera
2026-02-25, 06:58
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onemisstake
Det gick snabbt där alltså? När flyttade exfrun? Hur gamla är barnen?

Med reservation för att uppgifterna kan vara fel. Men här är vad jag luskade fram genom Facebook och Mrkoll.

Barnen verkar vara tvillingar och födda 2012. De blir således 14 i år.

Frun flyttade ut 2023.

April 2025 flyttade nya sambon in. Juni 2025 flyttade dem. Augusti 2025 köpte de hus tillsammans. Oktober 2025 flyttade de in.
Citera
2026-02-25, 13:30
Medlem
Citat:
Med reservation för att uppgifterna kan vara fel. Men här är vad jag luskade fram genom Facebook och Mrkoll.

Frun flyttade ut 2023.

April 2025 flyttade nya sambon in. Juni 2025 flyttade dem. Augusti 2025 köpte de hus tillsammans. Oktober 2025 flyttade de in.

Nya sambon och han har åtminstone varit ett par sen 2023. Säkert tidigare. Bott tillsammans länge men nya sambon kan ju har varit skriven någonannanstans. Sambon har också barn, osäker på ålder. Ett barn har iaf bott med dom.
Citera
2026-02-25, 14:15
Medlem
Citat:

Frun flyttade ut 2023.

Verkligen kvickt agerat? Går tvillingarna på skolan som deras pappa är rektor?
Citera
2026-02-25, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katastrofaltbra
Nya sambon och han har åtminstone varit ett par sen 2023. Säkert tidigare. Bott tillsammans länge men nya sambon kan ju har varit skriven någonannanstans. Sambon har också barn, osäker på ålder. Ett barn har iaf bott med dom.
Och sambon flyttade in sommaren 2024 och det är samma veva som brottsmisstankarna om våldtäkt ska ha ägt rum, slumpen?
Kan du säga ungefär ålder på sambons barn, i alla fall det barnet som bott med dom?
Citera
2026-02-25, 14:24
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katastrofaltbra

Nya sambon bodde i Vingåker innan. Var gift med en man som hon flyttade ifrån september 2023. Flyttade då till en lägenhet, också i Vingåker. Där var hon folkbokförd till april 2025 då hon flyttade in hos M.K. Finns en son på 17 år som är folkbokförd hos pappan. De bor kvar på samma adress som förut. Finns det fler barn kan de vara yngre än 16, då syns de inte på upplysningssidorna.
Citera
2026-02-25, 14:26
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Verkligen kvickt agerat? Går tvillingarna på skolan som deras pappa är rektor?

Vore väl egentligen olämpligt att gå på samma skola där en förälder är rektor. Men det borde kunna gå att kolla upp. Finns ju annars ett par andra skolor där barnen skulle kunna gå.

Tillägger: Både M.K. och hans exfru, mamma till barnen, bor i Katrineholm. Jag antar att barnen då går i en anvisad skola eller en friskola i Katrineholm och inte på den skolan i Vingåker.
Senast redigerad av Soffpotatis1357 2026-02-25 kl. 14:31.
Citera
2026-02-25, 14:38
Medlem
Citat:
Vore väl egentligen olämpligt att gå på samma skola där en förälder är rektor. Men det borde kunna gå att kolla upp. Finns ju annars ett par andra skolor där barnen skulle kunna gå.

Tillägger: Både M.K. och hans exfru, mamma till barnen, bor i Katrineholm. Jag antar att barnen då går i en anvisad skola eller en friskola i Katrineholm och inte på den skolan i Vingåker.
Ja det har du verkligen rätt i. Men sambons andra barn då, som inte bott med dom, bor de möjligtvis i Vingåker och hur gamla kan de barnen vara?
Citera
2026-02-25, 14:49
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ja det har du verkligen rätt i. Men sambons andra barn då, som inte bott med dom, bor de möjligtvis i Vingåker och hur gamla kan de barnen vara?

Sambons barn bor med pappan i Vingåker, de bor kvar på samma adress. Det jag än så länge sett är en kille på 17 år, så han går väl på gymnasiet i Katrineholm då antar jag.

Tillägger: Intressant. Adressen där sambon tidigare bodde och där sonen fortfarande bor med sin pappa, tillhör Vingåker, men ligger i Skedevi distrikt, Finspångs kommun, Östergötlands län. Således kan vi nog anta att sambons son, och också de andra om fler barn finns, går i skolan någonstans däromkring. Så vi kan nog lämna dem helt utanför diskussionen, då de inte har någon anknytning till detta.
Senast redigerad av Soffpotatis1357 2026-02-25 kl. 14:59.
Citera
2026-02-25, 15:52
Medlem
Citat:
Sambons barn bor med pappan i Vingåker, de bor kvar på samma adress. Det jag än så länge sett är en kille på 17 år, så han går väl på gymnasiet i Katrineholm då antar jag.

Tillägger: Intressant. Adressen där sambon tidigare bodde och där sonen fortfarande bor med sin pappa, tillhör Vingåker, men ligger i Skedevi distrikt, Finspångs kommun, Östergötlands län. Således kan vi nog anta att sambons son, och också de andra om fler barn finns, går i skolan någonstans däromkring. Så vi kan nog lämna dem helt utanför diskussionen, då de inte har någon anknytning till detta.

Sambons dotter är typ 12 år, går i 6an på en skola i Vingåker. Dottern tror jag bara bott hos mamman och knappt träffat pappan sen skilsmässan. Inte den skolan som M jobbar på. Hans barn går skola i Katrineholm nu men har gått i skola i Marmorbyn tom 6an. Dom går i 7an nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in