2026-02-25, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Gädda 744 har i alla fall en bjässe till hund.

Hemskt att tänka på det när man läser om gäddans perversa sextankar.

Myndigheterna borde gripa in och rädda hunden.

Tragiskt att tänka på vad 744 med 99% sannolikhet har gjort med den.
Citera
2026-02-25, 06:56
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Gädd-äcklet hoppades väl på att Dumpen skulle bli rädda för Tomas Bodström och kanske inte publicera honom.

Alternativt hoppas han vinna mot Dumpen i rätten, få dem dömda för "förtal" och kanske få skadestånd med mera.

Hur som helst så vet nu hans grannar och (fd.?) kollegor att han fantiserar om sex med djur och med 11-åringar samt att han säger att han haft sex med en 13-åring.
Dom blev ju uppenbart rädda eller varför tror dom tog bort ljudet på videon? Nä denna snubbe är inte mer gris än många andra. Pedofil? Hahaha visst..

Den är jävla losern som Dumpen sminkade upp till fullfjädrad peddogubbe kommer stå dumpen dyrt dessvärre. Det är vad jag tror.
Alla i denna tråden som inte blivit utsatta själv och eller är lite bakom flötet ser ju vad som händer i chatten. (Märk väl att överlevare inte behöver vara ointelligenta) Peddokärringen kunde ha skrivit att hon bor med två chimpanser och han hade sagt att han gick igång på det.

Det här var en dum jävel som som alla andra kåta snubbar som vill knulla helst igår säger precis vad som helst för att komma till. Sen at det finns as som inte anmäler nån som bjuder ut sina barn är en annan sak, om än nästan lika vidrigt, men jag är långt ifrån säker på att gäddan trodde att det fanns några barn med i bilden i huvudtaget. Hade ni trott på det? Alla talar ju sanning på internet, glömde det.
Senast redigerad av LudvigSigurdDavid 2026-02-25 kl. 06:58.
Citera
2026-02-25, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Dom blev ju uppenbart rädda eller varför tror dom tog bort ljudet på videon? Nä denna snubbe är inte mer gris än många andra. Pedofil? Hahaha visst..

Den är jävla losern som Dumpen sminkade upp till fullfjädrad peddogubbe kommer stå dumpen dyrt dessvärre. Det är vad jag tror.
Alla i denna tråden som inte blivit utsatta själv och eller är lite bakom flötet ser ju vad som händer i chatten. (Märk väl att överlevare inte behöver vara ointelligenta) Peddokärringen kunde ha skrivit att hon bor med två chimpanser och han hade sagt att han gick igång på det.

Det här var en dum jävel som som alla andra kåta snubbar som vill knulla helst igår säger precis vad som helst för att komma till. Sen at det finns as som inte anmäler nån som bjuder ut sina barn är en annan sak, om än nästan lika vidrigt, men jag är långt ifrån säker på att gäddan trodde att det fanns några barn med i bilden i huvudtaget. Hade ni trott på det? Alla talar ju sanning på internet, glömde det.

Jag tror att Sara tog bort ljudet tillfälligt. Advokaten skriver att Dumpen hotat gäddan, hotat med att hänga ut honom som pedofil. Min erfarenhet är att Dumpen aldrig väljer att ställa diagnoser på gäddor.

Bevisen för vad Dumpen verkligen sa till mannen som var nyfiken på barnsex och även djur finns nog kvar vid en eventuell rättegång.

Spännande att se om fastighetsbolaget vill ha gäddan kvar i sin organisation. Det handlar väl om deras värdegrund. Frågan är hur hans agerande fungerar där? Lite barnknull och publicerad nyfikenhet om djursex kanske piggar upp på det stora företaget? Eller om gäddan får vara kvar i styrelseuppdragen?

Gädda 744 har ställt till det.

Med Bodströms hjälp kan han väl bli riktigt extremt berömd också.
Citera
2026-02-25, 07:38
Avslutad
Okej, för ordningens skull så bör väl påpekas att det inte är mr Thomas Bodström himself som skrivit brevet till Dumpen gällande gädda #744. Utan det är advokat Anders Sjögren

https://www.bodstrom.se/medarbetare-sodertalje/

https://dumpen.se/storage/2026/02/237934e0.webp

https://dumpen.se/2026/02/24/bodstromsklient-eskilstuna-744/
Citera
2026-02-25, 07:46
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:

Det här var en dum jävel som som alla andra kåta snubbar som vill knulla helst igår säger precis vad som helst för att komma till.
Han är lite för drivande för att jag ska tro att det bara handlade om att få sätta på mamman.

Citat:

Spännande att se om fastighetsbolaget vill ha gäddan kvar i sin organisation. Det handlar väl om deras värdegrund. Frågan är hur hans agerande fungerar där? Lite barnknull och publicerad nyfikenhet om djursex kanske piggar upp på det stora företaget? Eller om gäddan får vara kvar i styrelseuppdragen?

Tror att han redan städat skrivbordet och sjukskrivit sig i väntan på publicering. Gissar att han får gå direkt, Balder reagerade ju chockartat igår med att radera inlägg på bl.a LinkedIn. Han satt inte i Balders styrelse, så vilka är de uppdragen han hade?
Citera
2026-02-25, 08:09
Medlem
Pinoputchins avatar
Dumpen börjar fallera på gäddfronten nu tycker jag. De senaste gäddorna verkar ju vara nästan utvecklingsstörda och inga konfrontationer att tala om- jag längtar efter killar som är som Bajshank, Centerns Kapten och Gäddbaggen i Göteborg mfl..
Citera
2026-02-25, 08:09
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Han är lite för drivande för att jag ska tro att det bara handlade om att få sätta på mamman.

Tror att han redan städat skrivbordet och sjukskrivit sig i väntan på publicering. Gissar att han får gå direkt, Balder reagerade ju chockartat igår med att radera inlägg på bl.a LinkedIn. Han satt inte i Balders styrelse, så vilka är de uppdragen han hade?

Göra hembesök för att se till att alla ensamstående pedofilmammor trivs där dom bor? Kanske tom tar en sväng till hästhagen med någon när tid finns?
Citera
2026-02-25, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73

Jasså, nja jag är inte lika övertygad faktiskt. Gissar att vi aldrig kommer få veta. Jag står nog fast vid att Dumpen var lite väl ivriga med att servera peddomammagädda här.

Jag menar, i de andra fallen, tex dalmasen med fotboja så är dom så otroligt tydliga med avsikter och framförallt är deras annars, vad jag förmodar är, nedtryckta och sjuka fantasier/drift som likt ett vulkanutbrott bubblar upp när det dyker upp en pedofilmamma. Det verkar som halva grejen är att få berätta om sina böjelser. Det kan man inte säga om den arroganta skithögen.

Denna idiot verkade ju rent euforisk i chatten, vilket även de andra också varit, men det är också enda likheten om man om man inte bortser ifrån att fiktiva peddokvinnan var ganska påstridig med sina frågor.

Men att för kung o fosterland hålla in magen så att chipstuttarna verkligen framträder, iklädd kissiga kalsonger från 2012 och skriva:

——den kroppen får du göra vad du vill med——

tyder på att mamma varit lite väl frikostig med komplimangerna till sin favoritson och att hon kanske kommer bli besviken nu när Freddan blir kändis.
Citera
2026-02-25, 08:43
Medlem
Citat:
Jag tror att Sara tog bort ljudet tillfälligt. Advokaten skriver att Dumpen hotat gäddan, hotat med att hänga ut honom som pedofil. Min erfarenhet är att Dumpen aldrig väljer att ställa diagnoser på gäddor.

Bevisen för vad Dumpen verkligen sa till mannen som var nyfiken på barnsex och även djur finns nog kvar vid en eventuell rättegång.

Gädda 744 har ställt till det.

Med Bodströms hjälp kan han väl bli riktigt extremt berömd också.
Aha intressant, du menar att det är ett taktiskt drag av Sara. När Dumpen anklagas för att dra pedofilikortet, spelar dom upp ljudet, som gäddan förmodligen inte kommer ihåg av förståeliga skäl och som visar att ordet pedofil inte har nämnts? Du är nog smartare än mig, Sara också kanske, det hade jag inte tänkt på. Jag vågar lova att det inte var Puttes idé iaf, om det nu var så det var tänkt.

Man kan ju tänka sig att aktuella jurist ta höjd för detta iof. Rafflande onsdag!
Citera
2026-02-25, 08:45
Avslutad
Citat:
Men att för kung o fosterland hålla in magen så att chipstuttarna verkligen framträder, iklädd kissiga kalsonger från 2012 och skriva:

——den kroppen får du göra vad du vill med——

tyder på att mamma varit lite väl frikostig med komplimangerna till sin favoritson och att hon kanske kommer bli besviken nu när Freddan blir kändis.
Den bilden är som en karikatyr av en tyngdlyftare från 1930-talet

https://dumpen.se/storage/2026/02/IMG_2316.png

Citera
2026-02-25, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Dumpen börjar fallera på gäddfronten nu tycker jag. De senaste gäddorna verkar ju vara nästan utvecklingsstörda och inga konfrontationer att tala om- jag längtar efter killar som är som Bajshank, Centerns Kapten och Gäddbaggen i Göteborg mfl..

Man blir väl inte affärsområdeschef på ett stort fastighetsbolag om man är utvecklingsstörd?

Nej, trots det till synes utvecklingsstörda beteendet så hade 744 en viss fallhöjd.
Citera
2026-02-25, 08:59
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laban2026
Den bilden är som en karikatyr av en tyngdlyftare från 1930-talet

https://dumpen.se/storage/2026/02/IMG_2316.png

Gädda #744, måste vara sexigast i stan va!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in