Citat:
Ursprungligen postat av
carlpetersen73
Han är lite för drivande för att jag ska tro att det bara handlade om att få sätta på mamman.
Tror att han redan städat skrivbordet och sjukskrivit sig i väntan på publicering. Gissar att han får gå direkt, Balder reagerade ju chockartat igår med att radera inlägg på bl.a LinkedIn. Han satt inte i Balders styrelse, så vilka är de uppdragen han hade?
Jasså, nja jag är inte lika övertygad faktiskt. Gissar att vi aldrig kommer få veta. Jag står nog fast vid att Dumpen var lite väl ivriga med att servera peddomammagädda här.
Jag menar, i de andra fallen, tex dalmasen med fotboja så är dom så otroligt tydliga med avsikter och framförallt är deras annars, vad jag förmodar är, nedtryckta och sjuka fantasier/drift som likt ett vulkanutbrott bubblar upp när det dyker upp en pedofilmamma. Det verkar som halva grejen är att få berätta om sina böjelser. Det kan man inte säga om den arroganta skithögen.
Denna idiot verkade ju rent euforisk i chatten, vilket även de andra också varit, men det är också enda likheten om man om man inte bortser ifrån att fiktiva peddokvinnan var ganska påstridig med sina frågor.
Men att för kung o fosterland hålla in magen så att chipstuttarna verkligen framträder, iklädd kissiga kalsonger från 2012 och skriva:
——
den kroppen får du göra vad du vill med——
tyder på att mamma varit lite väl frikostig med komplimangerna till sin favoritson och att hon kanske kommer bli besviken nu när Freddan blir kändis.