2026-02-25, 02:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
Psykopatäckelförövarens psykopatkärringmorsa är så otroligt jävla äcklig, illamåendet som sköljde över mig när jag såg fanskapet pösa ut i soffan i lögnserien Hatet på SVT och skorra fram att "jag har endast gett liv till en flicka som blev kär i en youtuber" har nu blandats upp med rent förakt! Hur fan kan man beskylla Anjo för vad psykopatäckelförövaren gjort!?!
Den 18/1-2024 skorras det sönder om att den defekta avkomman ÄR exakt så totalt jävla värdelös som vi alla redan visste och att småsyskonen får lida pga av den!!! Det grötas också om att dessa (mer normala?) småsyskon blir retade för att de antas vara med i Kingdom Center-sekten! DEN 18/1-2024!!! INGEN hade pratat om sekten öht vid den tidpunkten. Nästan så man kan tro att psykopatkärringhäxan låtit sina korvfingrar flotta fram ryktet själv (måste fan gå tillbaka i tråden och kolla exakt vad som skrevs här vid tidpunkten!). Att skylla ifrån sig på andra verkar vara den äckliga delen av familjen Lundströms MO (stackars farsan, småbrorsorna och yngsta lillasystern som måste stå ut med de tre äckelpsykopaterna).

Är jag förvånad? Nej, såklart inte, för det är exakt så dessa psykopatäckel jobbar 24/7!
Sanningen är deras största fiende och enda gången de får ens en förnimmelse till känsla öht är i form av frustration över kontrollförlusten som den innebär! Och i linje med det så ska det såklart freakas loss så att omgivningen (som ju HAR känslor) tvingas utstå det sedvanliga lidandet...
Tacka fan för att sanningssägare som Anjo finns, han har haft rätt om precis ALLT i Chrippafallet. Utöver bevisen han presenterar så läser han psykopatäckelförövaren som en öppen bok -rakt av och totalt träffsäkert från dag ett!
Riktigt jävla tillfredsställande att se hela sanningen svart på vitt i detalj, en timme i taget...

Kan bara hoppas på att Chrippa blir avprogrammerad under inlåsningen för sin lilla dotters skull. Det är verkligen så otroligt synd om henne som drabbats av dessa psykopatäckel! Hon är helt försvarslös och oskyldig och förtjänar inte denna mardröm!!!
Om du inte förstår vad Anjo kan anklagas för så handlar det om att du har begräsningar i ditt förnuft och inget annat.

Nej, Chrippa kommer inte bli "avprogrammerad" och bli ihop med Julia igen .. Han vill inte ha henne - hur svårt ska det vara att förstå för dig och för Jocke och för Julia.
Han älskar Linnea. *punkt*
Citera
2026-02-25, 02:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Ja farsan verkar ju mest normal av alla myndiga i den familjen och han är alkad och skriver fylle kärlekssms till Jocke 😆

Hoppas galonmadrassen är skön Christopher!
Så det du säger går alltså helt emot vad bölJocke hävdar ?
Citera
2026-02-25, 03:29
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
Dom gifte sig bara på grund av att då behöver dom inte vittna emot varandra.

Döda den där myten, ingen behöver vittna mot en närstående oavsett om det är en sambo/partner/syskon etc. Man måste absolut inte vara gift.
Anledningen till att de gifte sig var garanterat att dom ville.
Citera
2026-02-25, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Är det något som lyser igenom, så är det ditt hat mot Julia. Du är så patetisk, så hälften hade räckt.
Visa en lögn, som jag har skrivit.
Jag följer honom inte, men trevligt att du gör det.

När någon hatar så djupt går det inte att ta något på allvar. Dysfunktionella människor som försvarar andra dysfunktionella personer som tex Chrippa och Linnéa är bara ett virrvarr av ilska, förvirring och låg energi sk energitjuvar.

Har du lyssnat på Anjos senaste?
Det framkommer klart och tydligt att Lindha är en riktigt obehaglig människa.
Uppenbart är det där med Kingdom center väldigt känsligt.
Lindha stod inte bakom Linnéas beteende.
Det kan vara så att de var med men blev uteslutna när Linnéa inte skötte sig. Jag håller inte det för otroligt i varje fall.
Vem vet, det kanske finns någon från KC härinne.
Citera
2026-02-25, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Så sjukt oskön Lindha var när hon kontaktade Jocke 18/1 2024.

Den människan är allt annat än helt frisk i skallen.
Dubbelspel ägnade hon sig åt också.
Red flag.
Citera
2026-02-25, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Fint av Linnea att hon ville att chatten skulle släppas i sin helhet så hon inte kan gnälla att detta kommer ut

Det är verkligen bra gjort! Där får hon en guldstjärna från mig ⭐️
Citera
2026-02-25, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Hon vill ju leka smart, men hon är så genomskinlig. Vi alla har genomskådat henne, men chrippen eller temu är i hennes makt
Ja advokaten måste väl inse va det e för stolpskott han försöker hjälpa. Det är hans jobb att rädda stolpskott

Det är några arma stackare som försöker försvara dessa två och då främst Linnéa. Chrippa skiter de i.
Det är klart advokaten gör, det märks så tydligt.

Jag undrar vad Chrippa sagt till BG som fick honom att säga att Chrippa också visat missnöje.
Citera
2026-02-25, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Nej men hallå fru Fokusförflyttning och Queen of ältande.

Om man tittar på någons live och på hur personen beter sig, tycker att personen beter sig som en med borderline, så kan man nog säga att man kan se att personen har borderline.
Utan att du behöver älta, vrida och vända på allt i 723 inlägg.

Vad tycker du om det Jacke skrivit i chatten förresten, du som har så mycket klokt att tillföra? Om Linneas pappa och om henne, när Jocke är på väg till Göteborg för att sätta Linnea i en taxi för 5000 kr hem till Malmö och ta med sig Chrippa hem, när de landar från Barcelona, (för kontext, Linneas pappa har hånfullt smsat Jocke: Hej Jocki, nu ger jag mig in i matchen):

Jakob: Säg till gubbkuken att hans borderlinefitta till dotter tar hem vår bror nu.
Jag svär. Jag sänker hela familjen om en sak till händer.

Sen hade de det mysigt på bröllopet tillsammans.
Familjen som inte ville ha nåt drama. Mycket intressant som kommit fram i chatten från deras oskyldiga sida, och då är vi bara på den 18 januari 2024....

Alltså jag kan förstå att han var orolig för Chrippa.
Men hallå, vad är det för mörka obehagliga tankar han har? Han är väldigt obehaglig.
Gustav har också sagt mycket men på något oklart sätt roar han lite.
Jacke är mörk mörk och mörk.
Citera
2026-02-25, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det har hon högst troligen inte. Och det kan inte du och dina 90% foliehattar rösta fram, det fungerar inte så.

Du umgås inte med Linnea så du vet inget om hennes beteende. Det ni känner fram i era navelludd har liksom ingenting med verkligheten att göra.

Anahit vet mer om Linnéa än vad du gör och hon sa att Linnéa har papper på att hon har borderline.
Det stör din ramantiserande bild av Linnéa.
Dessutom verkar du ovanligt omogen för att vara en den åldern du är.
Otroligt dåligt ordförråd.
Citera
2026-02-25, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Julia har inte den önskan, nej. Projicerar du din egna önskan på henne?
Är varken svartsjuk eller avundsjuk. Vad finns det att vara det på? Ett pat som är 12 i sinnet. Njae, klarar mig bra utan det faktiskt.
Följer inte Rask, så vet inte vad du pratar om.

Nä, det vore svårt för Christofer att skriva det här. Han har väl max penna och papper.

Det är starkt av Julia att jobba för att flickan ska ha en relation med sin pappa.

Julia vill verkligen inte ha Chrippa så förstår inte varför Chrippa ska försvaras av Juliahatarna.

OM det skulle bli annorlunda i framtiden med Julia och Chrippa (vilket jag inte tror) så får vi andra hålla vår mun.
Citera
2026-02-25, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
LindHa bekräftar att Linnea har hela tiden ställt till det för sin egen familj, samt killar och skola.
Toppentjej!

Exakt och hon har nog ställt till det mer än vad vi kan ana.
Citera
2026-02-25, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
Psykopatäckelförövarens psykopatkärringmorsa är så otroligt jävla äcklig, illamåendet som sköljde över mig när jag såg fanskapet pösa ut i soffan i lögnserien Hatet på SVT och skorra fram att "jag har endast gett liv till en flicka som blev kär i en youtuber" har nu blandats upp med rent förakt! Hur fan kan man beskylla Anjo för vad psykopatäckelförövaren gjort!?!
Den 18/1-2024 skorras det sönder om att den defekta avkomman ÄR exakt så totalt jävla värdelös som vi alla redan visste och att småsyskonen får lida pga av den!!! Det grötas också om att dessa (mer normala?) småsyskon blir retade för att de antas vara med i Kingdom Center-sekten! DEN 18/1-2024!!! INGEN hade pratat om sekten öht vid den tidpunkten. Nästan så man kan tro att psykopatkärringhäxan låtit sina korvfingrar flotta fram ryktet själv (måste fan gå tillbaka i tråden och kolla exakt vad som skrevs här vid tidpunkten!). Att skylla ifrån sig på andra verkar vara den äckliga delen av familjen Lundströms MO (stackars farsan, småbrorsorna och yngsta lillasystern som måste stå ut med de tre äckelpsykopaterna).

Är jag förvånad? Nej, såklart inte, för det är exakt så dessa psykopatäckel jobbar 24/7!
Sanningen är deras största fiende och enda gången de får ens en förnimmelse till känsla öht är i form av frustration över kontrollförlusten som den innebär! Och i linje med det så ska det såklart freakas loss så att omgivningen (som ju HAR känslor) tvingas utstå det sedvanliga lidandet...
Tacka fan för att sanningssägare som Anjo finns, han har haft rätt om precis ALLT i Chrippafallet. Utöver bevisen han presenterar så läser han psykopatäckelförövaren som en öppen bok -rakt av och totalt träffsäkert från dag ett!
Riktigt jävla tillfredsställande att se hela sanningen svart på vitt i detalj, en timme i taget...

Kan bara hoppas på att Chrippa blir avprogrammerad under inlåsningen för sin lilla dotters skull. Det är verkligen så otroligt synd om henne som drabbats av dessa psykopatäckel! Hon är helt försvarslös och oskyldig och förtjänar inte denna mardröm!!!

Instämmer helt och hållet.
Och jag är mer och mer övertygad om att de är med eller har varit med i Kingdom center.
Skulle vara intressant att veta vilka som var de första att outa det. Det var INTE Anjo och Jocke i varje fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in